-Urmatorul!ma anunta juriul ca trebuie sa urc pe scena.
Merg pe holul lung pana ajung la inceputul scenei,mai expir o data aerul emotionata si pasesc pe treptele scenei mari si stralucitoare,merg in centrul scenei si ii privesc cu emotie pe jurati.
Am mai participat la auditiile pentru scoala de muzica si arte Kirin 2 ani la rand,dar nu am fost aleasa,deoarece au fost alti participanti mai talentati decat mine.Anul acesta este a treia oara cand imi incerc norocul la aceste auditii si nu am de gand sa renunt pana nu voi fi admisa.
-Anyonghaseyo!Numele meu este Park Nana si am 16 ani.Piesa aceasta o dedic tuturor celor care au un vis.
Incep sa cant melodia pregatita.In public il zaresc pe tata si pe sora mea mai mica Yoo-Bi care isi miscau capul in ritmul muzicii.Cant o melodie lenta si ritmica.La sfarsitul piesei publicul se ridica in picioare si aplauda.Juriul discuta intre ei si se aproba unul pe altul cu miscari lente de cap.Fac o plecaciune catre jurati si una catre public si plec de pe scena.
-Ai fost minunata!ma felicita prietena mea Boram.Si ea participa la auditii,dar pentru prima data.
-Succes!o incurajez eu,iar ea se priveste in oglinda ultima data si pleaca spre scena.
Boram este o dansatoare minunata,dar este foarte timida,de aceea am incurajato sa incerece alaruri de mine la auditii.
Ii privesc cu atentie prestatia la un mic televizor din garderoba.Danseaza foarte ritmat pe melodia celor de la BTS ,,Bulletproof",iar juratii se uita uimiti la miscarile prietenei mele.
Noi doua suntem bune prietene din copilarie si cu Woo Jin si Jason,doi baieti talentati care au intrat la Kirin inaintea noastra,iar pana acum s-au laudat ca sunt preferatii profesorului si ca vor debuta inaintea tuturor.
-Wow!Ai fost...wow!Bravo!ii spun lui Boram si batem palma.
Au mai urmat 2 baieti dupa noi,iar apoi toti participantii ne-am aliniat pe scena.Eu stateam langa Boram si langa o fata mai inalta decat mine cu parul roz si haine mulate.
-Din cate stiti,astazi alegem elevii care merita sa intre la scoala de arte si muzica Kirin.Azi toti ati fost buni,dar unii au fost mai buni decat altii.Vom alege dintre voi doar 10 persoane.Acestea sunt rezultatele juriului,dar si a publicului nostru.
A strigat opt copii printre care si fata de langa mine si pe Boram,dar pe mine inca nu m-a strigat.
-Urmatorul admis la scoala de arte si muzica Kirin este Choi Baek Ho,iar ultima dar nu cea din urma Park Nana!
Cand am auzit ca in sfarsit am o sansa sa imi indeplineac visul mi-au dat lacrimile de bucurie.Am luat-o pe Boram in brate si am sarit in sus amandoua de bucurie.
-Felicitari celor admisi,speram ca nu vom regreta ca v-am ales si ca veti lucra din greu pentru a ajunge la mari performante.Cei ce nu au fost admisi,nu va descurajati,munciti din greu pentru a va indeplini visul.Succes in continuare tuturor!
Yeeey prima mea carte,sper sa va placa si scuzatimi greselile.
Multumesc sehun93 pentru minunata coperta :)
CITEȘTI
Povestea unui star
General FictionCe se intampla cand Nana reuseste sa intre in scoala visurilor ei? Va reusi sa isi indeplineasca visul? Cum se descurca cu scorpiile scolii? Se complica lucrurile cu un anonim prin preajma? Afla toate acestea in Povestea unui star