Dimineata cand m-am trezit,am chemato pe Boram si pe colega ei de camera la mine in camera.
-Anyong!spune Sung Yeon cand intra pe usa alaturi de Boram.
-Anyong!raspund zambind.
Young Mi a aruncat cu o perna in noi si a tipat sa facem liniste in timp ce injura.Eu doar am ras si m-am asezat intre cele doua colege de camera.
Dupa primele doua ore am mers la cantina unde am stat la masa cu Boram si Sung Yeon alaturi de Jason si Woo Jin.
-Se pare ca v-ati adaptat repede.observa Woo Jin.
-Mda,asa se pare.spun si zambesc spre cele doua colege.
-Nana,cum e sa stai in camera cu scorpia?intreaba Jason amuzat.
-Nimic neobisnuit,doar ca este putin plictisoare si foarte enervanta.
Chiar atunci pe langa noi au trecut si Ha Na impreuna cu celelalte fete.Erau imbracate in haine foarte stramte si scurte.Ha Na Avea un costum rosu cu o curea neagra la talie si peste costum avea o vesta imblanita.Young Mi avea o fusta neagra scurta si un maieu alb,iar peste maieu avea o geaca de piele neagra,iar Seung Gi avea niste colanti negrii cu tinte si un tricou rosu cu craniu auriu,iar pe deasupra avea un palton gri cu o curea pe talie.Toate aveau pantofi cu toc mare si subtire.
-Ce dragut,nou venita recunoaste ca este enervanta!spune Ha Na in timp ce se pune cu coatele pe masa intre baieti,uitanduse la noi.Incepe sa rada,iar apoi se uita la prietenele mele care erau foarte speriate.
Au trecut pe langa noi,dar Young Mi s-a gandit ca nu imi ajunge mancarea asa ca mi-a varsat mancarea ei peste a mea zambind.A trecut pe langa noi mergand tantosa,iar eu i-am aruncat o privire plina de ura.
-Oh,nu,poti sa iei de la mine daca vrei.spune Boram speriata.
Eu m-am ridicat de la masa in timp ce imi luam si tava cu "mancare" in mana.Toate privirile din cantina erau atintite asupra mea.Am mers pana la masa lui Ha Na,iar cand am ajuns mi-am aruncat tava pe jos,la picioarele lor.
-Ops!Se pare ca nu mai vreau mancare.spun si ridic din umeri avand un zambet larg de satisfactue pe fata.
-Proasto!Mi-ai murdarit pantofii!spune Young Mi si se ridica in picioare.
Eu doar imi dau parul intr-o parte cu un aer de diva in timp ce ma intorc la masa mea.
-O sa mi-o platesti de zece ori mai mult!striga si pleaca toate 3 enervate alunecand din cand in cand.
Cand m-am asezat la masa Boram si Sung Yeon au inceput sa rada si am batut palma cu Woo Jin si Jason.Toti cei din cantina au inceput sa aplaude si sa strige ,,Bravo!" sau ,,Wow,asta chiar va intra in istorie"in timp ce radeau.
A patra ora aveam sport.Ne-am schimbat in vestiar si am intrat in sala.Profesorul ne-a pus sa jucam fetele voley,iar baietii basket,fiecare in cate o jumatate de sala.Ne-am asezat intr-un cerc si am inceput jocul.Fiecare fata a pasat mingea la alta fata de vreo doua ori,dar din "greseala" Seung Gi a lovito pe Sung Yeon cu mingea in cap.
-Hahaha,buna lovitura!rade Young Mi si bate palma cu Seung Gi razand.
Sung Yeon doar s-a uitat urat la ele si s-a dus pe banca pentru ca ii curgea sange din nas.
Am luat mingea si am aruncato in colega mea de camera.
-Ups!Ce tinta proasta am...spun si rad.Boram se aptinea sa nu rada,dar pana la urma s-a intors cu spatele si a inceput sa rada in hohote.
-Se pare ca tacuta ta prietena a prins glas spune Ha Na si aplauda adresandumise mie.
-Se pare ca abea ai observat,mereu esti asa inceata?o intreb in timp ce Boram era alba toata la fata.
-Nu te speria.ii spun printre dinti incercand sa o linistesc.
-Haideti sa continuam.detensioneaza o colega atmosfera.
In timp ce ne certam,baietii s-au amuzat pe seama noastra.
Dupa ore am iesit impreuna cu baietii si Boram cu Sung Yeon la o inghetata.Eu mi-am luat de ciocolata cu caramel si visine,Boram de capsuni cu glazura de ciocolata alba,Sung Yeon cu visine si alune,Jason cu cafea si glazura de ciocolata,iar Woo Jin cu pepene rosu si ciocolata.
Am povestit ore in sir despre diferite lucruri.
CITEȘTI
Povestea unui star
General FictionCe se intampla cand Nana reuseste sa intre in scoala visurilor ei? Va reusi sa isi indeplineasca visul? Cum se descurca cu scorpiile scolii? Se complica lucrurile cu un anonim prin preajma? Afla toate acestea in Povestea unui star