Capitolul 8

161 25 2
                                    

Young Mi impreuna cu acel baiat,despre care am aflat ca se numeste Hye Gin,au cantat o melodie rap,apoi Ha Na cu iubitul ei,Bom,au cantat o melodie,tot lenta,ca si noi.

Cand am urcat pe scena,aveam foarte mari emotii.In fata scenei,erau,toti prietenii mei,alaturi de colegi.Langa Boram si Woo Jin stateau Ha Na si Bom.Am inceput cantecul,eu cantand prima parte a melodiei,apoi Jason partea lui,iar la refren impreuna.In juriu era o femeie tanara,din America,directorul,profesorul nostru de teoria muzicii si inca un profesor de la noi de la scoala.

Din public,Bom,mi-a facut cu ochiul si a facut un semn din degete cum ca ar fii ok.La sfarsitul cantecului am facut o plecaciune,eu fiind rosie datorita gestului lui Bom.Am coborat de pe scena si am mers langa ceilalti,asteptand rezultatele.

Aveam foarte mari emotii,inima imi batea cu putere si ma gandeam la ce este mai rau.M-am uitat la Boram,iar Ha Na s-a uitat la mine foarte urat.Eu nu am luat in seama gestul ei si m-am concentrat pe rezultate.

Dupa jumatate de ora,directorul a urcat pe scena cu rezultatele in mana.

-In aceasta seara vom afla rezultatele minunatilor nostrii elevi de la scoala de muzica si arte Kirin.In functie de aceste rezultate,veti fii impartiti,fiecare in ce clasa merita.Datorita juriului nostru format din doamna profesoara Jones de la scoala de muzica din America,eu,directorul,acestei scoli si minunatii nostrii profesori.Acestea fiind spuse,sa aflam rezultatele.

Directorul deschide plicul,il studiaza cateva minute bune,iar apoi isi ridica privirea,inapoi,spre noi.

-Deci...a inceput sa strige mai multe rezultate,Park Nana si Kim Jason au luat...nota maxima!Felicitari!-cand am auzit rezultatul meu si a lui Jason l-am luat in brate prietenos,iar Boram m-a luat in brate-A mai strigat niste rezultate,apoi Choi Ha Na si Park Bom,felicitari,sunteti a doua echipa cu nota maxima!Lee Boram si Hye Woo Jin...9,87,Kim Sung Yeon si Yoon Baek Ho...falicitari,sunteti a treia echipa cu nota maxima!

Young Mi si partenerul ei au luat 9,64,iar Lee Seung Gi si partenerul ei au luat 9,58.

Am trecut!Cu totii!Ne-am decis sa mergem sa sarbatorim la o cofetarie,cu totii,impreuna cu Baek Ho.

Cand sa iesim din scoala,Ha Na si Bom erau la usa.Ha Na era imbracata intr-o rochie vaporoasa,neagra,cu o curea rosie pe talie,iar in picioare avea niste sandale negre,cu un toc imens.Bom avea un costun negru,cu o camasa roz,deschis si cu o cravata rosie.

-Uitei si pe fraierii astia...spune si incepe sa rada.

-Fraierii astia au luat nota maxima!spun eu si imi dau parul intr-o parte,cum a facut ea acum doua zile.

-Hopa,se pare ca vom fii si noi in clasele normale...spune Jason si rade.Nu inteleg de unde atat curaj,dar sunt mandra de el.

-Ha Na,ce ar fi sa iti vezi de treaba ta,din cate observi,nu intimidezi si nici nu sperii pe nimeni.ii spune Baek Ho.

-Ce rau ai ajuns Baek Ho,ai ajuns sa stai cu niste fraieri de la tara!

-Pariez ca nici nu stii ce e aia America!ii spune Jason.Cred ca nu esti atat de desteapta,incat sa iti dai seama ca eu acolo m-am nascut.

-Vai ce tare!Inca un idiot care se da mare ca stie numele tarilor.

-Nimeni nu il face idiot pe Jason!sare Boram.Din nou,de unde atata curaj,nu stiu.

-Vai s-a trezit speriata de bombe.

-Gata Ha Na,inceteaza,nu e amuzant.spune Bom.Tot timpul in care ne-am certat cu Ha Na,m-a privit zambind.

-Hai pa Ha Na,ne-am plictisit deja de fata ta mult prea machiata.

Am iesit din scoala si am plecat spre poarte scolii.Cand sa iesim m-a strigat cineva.

-Nana,Park Nana!striga Bom in timp ce ne facea cu mana si alerga.Pot sa vin si eu cu voi?spune cand e in fata noastra.

-Pai...nu stiu.Voi ce spuneti?ii intreb pe prietenii mei.

-Sa vina.Dar sa nu mai fie badaran.spune Sung Yeon,parca batand un apropo.

-Bine,bine,nu voi mai fi.

-Atunci...s-a decis.Mergi cu noi.spun eu si ma intorc.

La cofetarie,Bom s-a asezat langa mine,la fel si Jason.Bom s-a oferit sa imi ia el prajitura,dar am refuzat,fiindca am hotarat altceva inainte.Dupa ce am mancat si am ras cu totii,am mers la karaoke.Ne-am diatrat foarte bine

Deci,va multumesc mult pentru cele 1,8 mii de vizualizari^^
La media Jeff the killer by Daria-chan.

Daca vreti,puteti sa treceti si pe la cartile prietenei mele briosica_dulce.

Povestea unui starUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum