Capitolul 10

127 21 14
                                    

Cand am vrut sa deschid plicul,Boram,Sung Yeon,Woo Jin si Jason ieseau din clasa,venind spre mine.Am luat plicul si l-am bagat repede inapoi in dulap agitata.

-Ce faci?Nu ai de gand sa vii?ma intreaba Jason.

-Vin imediat.spun si iau plicul din dulat si il bag in geanta cat de repede pot.

-Deci...azi aveti planuri?ne intreaba Woo Jin.

-Eu vreau sa il sun pe tata si pe sora mea,deci voi pleca mai devreme.

-Mhm...bine,sa ii saluti din partea mea.spune Boram.

-Mi-ar placea sa iti cunosc sora si tatal.spune Sung Yeon.

-Ai destul timp sa ii cunosti.spun si rad.Eu plec.spun si merg spre camera mea.

Inauntru era Young Mi,care asculta muzica.Am intrat in camera si m-am asezat pe pat.Ma tot gandeam cum sa fac sa deschid plicul fara sa observe.Si daca il vede,ce?Parca nu am voie sa primesc plicuri...de exemplu de la tata.Daca va banui ceva?

In mintea mea era un amalgam de intrebari.Am luat plicul,impreuna cu o cartea.Am bagat plicul in carte si m-am asezat in mijlocul patului.Am deschis cartea si am mai privito inca odata pe Young Mi sa vad daca se uita la mine.Ea asculta muzica parea total paralela cu lucrurile din jurul ei.Am deschis plicul si l.am asezat in asa fel incat sa para ca citesc din carte.Inauntru era o foaie de culoare roz deschis.Am dechis foaia,care in colturi avea inimioare rosii.

,,Draga Nana,

De cand te-am vazut,inima mea a inceput sa bata cu putere.Cand ti-am vazut ochii de culoarea ciocolatei,buzele rozalii ca petalele trandafirilor,pielea creola de o culoare perfecta si parul tau ca abanosul,inima mi-a stat in loc.Cand iti vad mersul de zeita si hainele perfect arangate simt ca ma topesc.Niciodata nu am mai simtit asta pentru o alta persoana asa ca nu stiu sa imi exprim sentimentele.De aceea as vrea sa raman doar un anonim pentru frumoasa mea.Am ales sa iti scriu un bilet,pentru ca nu indraznesc sa iti vorbesc eu.

Cu multa dragoste,al tau Anonim."

Dupa ce am citit biletul,m-am inrosit.Oare cine este?Am ales sa tin secret biletul fata de Boram si Sung Yeon.

A doua zi,am observat ca Young Mi era plecata din camera,asa ca am incercat sa deschid din nou acea cutie de sub patul ei,dar le-am auzit pe hol pe Boram si Sung Yeon,asa ca am pus cutia la loc.

-Neata somnoroaso.spune Boram cand intra in camera.

-Eu m-am trezit acum o ora.spune Sung Yeon.

-Eh,ce sa ii faci daca nu sunt matinala.

-Haide afara in 15 minute.Directorul vrea sa faca un anunt.

-Ce fel de anunt?

-Habar nu avem.

-Bine,voi fii gata imediat.

Mi-am luat hainele de schimb si am mers in baie sa ma schimb.Alesesem o pereche de blugi bleo deschis si un tricou alb cu un trandafir rosu intr-o parte.Parul mi l-am prins intr-un coc dezordonat.

Am iesit impreuna cu fetele afara si ne-am indreptat spre cantina.Ne-am luat fiecare micul dejun si ne-am asezat la masa unde erau si baietii.

-Ati auzit de anuntul directorului?ne intreaba Jason.

-Oare despre ce este?intreb eu mai mult pentru mine.

-Ne-a spus doar ca este o surpriza.

In timp ce mancam,directorul a pornit microfonul.

-Buna dimineata!Eu sunt directorul acestei scoli si vreau sa va fac un anunt important.Vom merge intr-o excursie in Japonia,mai exact Tokyo pentru relaxare.Excursia va avea loc pe data de 8 aprilie si va costa 500 de euro de persoana.

-O super,o excursie.spun entuziasmata.

-Stai,a spus cumva 8 aprilie?Nu e ziua ta,Nana?ma intreaba Woo Jin.

-Ba da,asta e si mai bine,imi serbez aniversarea in excursie alaturi de voi.

-Va fi super!exclama Boram.

*Directorul a facut anuntul pe data de 20 martie
Deci,sper sa va placa povestea mea.Vreau sa va multumesc pentru cele 2,25 de mii de vizualizari.
La media Sasuke,by Daria-Chan
Daca vreti,puteti sa treceti si pe la cartile prietenei mele StarisShine.
Astept parerile voastre.

Povestea unui starUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum