Ez bárhogy nézem nem normális.

78 5 0
                                    

Hogy fel a fürdőszobába. Ezután megállt. Kicsit rémülten néztem fel Sallre és ő is rám. Erre nem számítottam. Azt hittem nem fog működni. És hogy az egész egy nagy kamu. De nem. A sokkos állapotból Sal ébresztett fel.
-jó de melyik fürdőszoba??
-mi nem figyeltem bocsi mit kérdeztél??
-azt hogy melyik fürdőszoba??
-nem tudom.  Fogalmam nincs. De mivel azt írta hogy fel gondolom valamelyik amelyik az ötödik emeleten van. De kérdezem én te hogy a francba vagy ennyire nyugodt??
-hát lehet csak Magen szórakozik. Mivan ha pont vele beszélgettünk idézőjelesen azért nem mondata meg a nevét meg semmi.
-jó ez igaz és abszolút lehetséges de mi van ha nem. Nem fix hogy ő az. Ebbe a házba vagy egymilliónyi szellem lehet.
-mi lenne ha mielőtt szívrohamot kapsz fel mennénk és szétnéznénk a  gear boy segitségével.
-rendben legyen. Amúgy is van más választásom??
Így elindultunk az emeletre. Nyilván először Magennél akartunk próbálkozni de az ajtó zárva volt. Sőt nem csak az az egy. Még két másik is. Egy volt ami nyitva volt. Amikor ezt realizáltuk már Salen is láttam hogy mintha megijedt volna egy kicsit. De végül oda mentünk be azon belül is nyilván a fürdőbe.
Bent sötét volt. Nyilván mivel már késő délután volt. Meg ablak se volt nagyon. Szerencsére viszont találtam egy kapcsolót és még müködött is. Szuper. Kicsit undi volt ami oda bent volt. De mivel nem használja senki ezt a lakást már egy jó ideje mért is lenne kitakarítva . Ekkor Sal szellem előhívó izéje elkezdett világítani mint akkor amikor Magent mutatták meg nekem. Nem igazán értek ahoz a valamihez de az már leesett hogy  akkor világít ha szellemet érzékel.  Megint meg nyomott rajta pár gombot de semmi. A fény elaludt. De sehol egy padlóból elő szivárgó halott ember. Ekkor a lámpa hirtelen elaludt és egy nő sikított. A vér megfagyott az ereimben. És egy árnyatt láttam elsuhanni a tükörbe. A lábaim össze cuklottak és a földre estem. A nő ismét sikított de semmit nem láttam. Valami a fejemre csöppent. Vér volt az.  És a nő egyre hangosabb ordított. A fülemre tettem a kezem és szorosan összeszorítottam a szememet.
-Mira. Hallotam Sal hangját. A kezed ragyognak.
Kinyitottam a szemem. A sikítás abba maradt de még sötét volt és a kezeim valóban ragyotak. Én is pont anyira voltam meglepett mint Sal aki melletem gugolt és szorosan átölet. Szóhoz sem jutottam. Azt se tudtam hogy most álmodok e vagy ez a valóság. Nem hittem el hogy létezik ilyen hogy valaki keze konkrétan fénylik. Azt hittem ilyen csak a szuperhősös filmekben van. De ismét tévedtem. Soha nem làttam még ehez  hasonlót. A kezeim már fájtak nagyon. És ekkor abba maradt a Ragyogás.
A villany vissza kapcsolódott. Sal csodálattal meredt a kezeimre.
-mért nem montad hogy ilyet is tudsz??
-azért mert valószínűleg én se tudtam róla mondjuk. Azt se tudom mi volt ez egyátalán. Ilyet még nem tapasztaltam soha.
-nem tudom. De menő volt az tuti. Tényleg nem tudod hogy csináltad??
-nem  de nem ártana megtudni. Mert bárhogy nézem a dolgot ez sehogy sem normális.
-jó de mégis honnan induljunk ki?? Hol kezdjük??

Sally Face Onde histórias criam vida. Descubra agora