-1

229 8 2
                                    

Jungkook-

O gün babam icin her şey cok güzel olmalıydı neden mi? Ah çünkü bu babamin 4. düğünüydü. Herkes süslü,pariltili sanki bu onlarin düğünüymüs gibi hazirlanip gelmislerdi. Neredeyse 5 tane üvey kardesim vardı fakat onlarla dusman degildim hepsi ile arkadastim. İşte birisi geliyor.

Namjoon"naber jeon!" En zekimiz namjoon hyungtu. *İyi hyung sen?*
Namjoon" iyi bende ah telefonum çalıyor bir saniye"
Namjoon hyungun öz babasinin bir sirketi vardı orda calisiyordu bu yüzden de mesgul birisiydi.

-1 saat sonra-

Herkes neredeyse gelmisti hatta ikramlar bile dagiltilmaya başlamıştı. Fakat babamın evlenecegi kadin hala ortalikta yoktu. Babam onu tedirgin bir şekilde bekliyordu. Tedirgin oldugunu nerden mi biliyorum çünkü elleri titriyor ve bembeyaz olmuştu bende destek için yanina gittim. "Baba iyi misin?" Dedim. O da " iyiyim evlat sen konuklarin yanina git" demisti sesi titriyordu neden ki? "Peki" diyebilmistim sadece. Dedigi gibi konuklarin yanina gittim. Neyseki bayan park gelmişti. Ve hemen düğün masasina geçmişlerdi. Benim lavabom gelmisti ve hemen hızlıca aşağıya indim tam giricektim ki kolumda bir sertlik hissetim bir odaya cekilmistim her yer karanlikti noldugunu anlamak için gözlerimi kismaya başladım. Fakat gorebilecegim pembe bir sacti. Bu da neydi böyle kamera sakasi mi! Elimi duvarda gezdirmeye başladim isigi acmak için tuşu ariyordum fakat soguk bir el elimi durdurup beni duvara sertçe yasladi. Ağzımdan kucuk bir ciglik çıktı çünkü canim yanmıştı. Sonra karsimda ki dudaklarini kulağıma yaklaştirdi ve konuşmaya başladı "kalbin cok hızlı jeon biraz yavaslatsak mi?" Bir dakika bu sesi daha önce duymus gibiydim ama hala hatirlamamistim. "Tanri askina kimsin sen! Birak beni" demistim.

Sesim o kadar titremisti ben bile neden bu kadar heyacanlandigimi anliyamamistim. Fakat karsimdakinin sadece kıkırtısı kulaklarima dolustu. "Ben park jimin" demesiyle gözlerim kocaman açılmıştı. Bu babamin evleneceği karısının soy adiydi! "Bekle ne?" Diyebilmistim. "Evet doğru duydun park jimin ve sadece sana kardeslik hediyemizi vericegim jeon" demesiyle bana iyice yakinlasmis ve baldirlarini bacak arama yerleştirmişti. Bu hareketi ile vücudum titremisti ne yapmaya çalışıyordu bu pic! Ardından dudaklarini boynuma bastirmis ellerini belime yerlestirmisti sanki onun elleri ve dudakları oraya aitmis gibi.

Opucuklerini her yere kondururken onu itmeye calisiyordum. Biri gorebilirdi ne yapmaya çalışıyor! "Jimin Tanrı askina dur biri gorebilir" demistim. O da bana karsilik "sence bu guzellik karşısında durmama imkan var mı jeon" demisti. Bu herif manyak mi daha yuzumu bile daha net gormemisken bu iltifatlar da neyin nesiydi! Ellerimi omzuna yerlestirip itmeye calsitim fakat bu sadece bir denemeydi HERİF YERİNDEN KİPİRDAMADİ AMK! "Nazliyiz bakiyorum" o lanet gülüşü kulaklarımı tirmaladi adeta!

Belli ki boynum ona yetersiz gelicek ki elleri gomlegime gitmiş dugmelerini acmaya baslamisti. Bu yaptığı hareket karşında galiba hosuma gitmis ki bir şey diyemedim. Jimin hosuna gitmis gibi acmaya devam ediyordu ki bir kac kisinin gulusmeleri gelmeye başladı. Hemen jimin ikimizi ayirip uzaklasti benden. Beni baldirlari ile havaya kaldırdığını tamamen unutmus ki yere düştüm. Dizlerim titriyordu az önce nolmustu burda! "Hediyemin devamani sonradan vericegim." Diyip gülmüştü ve ardından odadan cikmisti. Ben hala yerde gomlegim acik bir şekilde neler oldugunu idrak etmeye calisiyordum. Bana yaptığı şeyler hosuma gitmisti bu cok saçma hayır. Aklıma babam gelince hemen hızlıca yerden kalkmis üstümü basimi duzeltip odadan çıkmıştım hemen dugun yerine gelmiştim. Babam ve bayan park mutlu mutlu dans ediyorlardı herkes onları Kameraya çekip alkışlıyordu.  Gözlerim jimin'i arar gibi etrafta geziniyordu ki arkamda bir nefes hissetim. Sıcaktı ve elleri belime sarmisti. Hemde herkesin onunde mi! Hemen ellerini hızlıca cekip arkamı donmustum. Ve karşılaştigim yüz ile donup kaldim.

feylomaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin