-4-

71 7 2
                                    

Jungkook'un ağzından-

Gece uyumadan önce kapimi kilitleyerek uyumustum ki jimin gelmesin, bence mantıklı. Fakat sabah kapim yumruklanarak uyandirildim. Tanri aşkına neler oluyo! Karışmış saçım dizime kadar çekilmiş bir pijama ve şişmiş gözler ile kapıyı sinirle açtım ve karşımda piç piç sırıtan bir jimin gördüm. Beni baştan aşağı süzmüştü oruspu, her neyse hemen söylenmeye başladım "ne istiyrosun jimin sabahın köründe ya! Bugün cumartesi uyumak istiyorum!" Jimin "saat 13:54 ayrıca tatil için hazirlanman gerek kokkie~" kaşlarımı çattım kokkie de neydi tanri aşkına! "Banane bundan ben gelmiyorum!" Dedim o da buna karşılık "sevgili babacigina da soylemek ister misin kokkie?" Gözlerimi devirip ofladim "izninle çıkarsan üstümü değiştirip bavul hazirlicam" jimin başını sallayip yanağıma öpücük birakip alaycı alaycı gülümsedi ve kapiyi kapatıp gitti sonunda! Yanağimi öpmesiyle domatesten farkin yoktu amk. Her neyse üstüme siyah sweatshirt giydim altimada gri bir eşofman giydim ve sacimi duzelltim yüzüme az renk versin diye azıcık fondöten ve kapatıcı sürdüm dudağıma da hafif pembemsi parlatıcı sürdüm. "Hazırım!" Dedim ve bavulumu hazırlamaya basladim.

-Jimin'nin ağzından-

Hepimiz oturmus jungkook'u bekliyorduk nerede kaldi bu çocuk! Gören sancak takım elbise giyipte gelicek amk. Onu beklerken biraz telefonuma gireyim dedim ve arkadaşlarımla oldugum gruba girdim;

          Changbin ve onun haremi😸🤟🏻

seungmin; naber lan enayiler

Minho: han ile uğraşıyorum siz

Han:YA MİNHO! AMİNA KOYCAM HA PİC NE DİYE YAN YANA OLDUGUMUZU SÖYLÜYORSUN!!!!?

Bangchan;AGA BEE BİZSİZ HA OYLE OLSUN MİNSUNG İKİLİSİ

İN; evliler diyorum inanmiyorsunuz amk

Minho; aminiza koyarım ha susun!

Han; neyse kapatın şu konuyu jimin sen naptın kardeş

Bangchan;O simdi jungkook yengemizle fanfini fonfon yapıyorlardir UwU 👉🏻👈🏻

Seungmin:HAYDAAAA ULAN BANGCHAN SENİDE BOZMUSLAR AMK 🤒

Jimin;Ya abicim ne sacmaliyonuz siz gene ama işi pisirdim dogrudur ehehe o da bana asik hepiniz goruceksiniz amk

Han; HELAL LAN SANA 3 GUNDE İSİ PİŞİRDİN YA HELAL GERÇEKTEN

İN: OHA diyorum baskjfada sdemiyorum

Bangchan:yazim yanlışları ile boguluyorum imdat

İN; napjm

-Bangchan aktif değil-

İN; çokta fifi amk

Jimin:ya ben gidiyom hepinizin amk ne biçim arkadassiniz insan yardım eder amk!? Hem jungkook askim geldi benim 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🥵🥵🥵🥵🥵😝😝😝😝😝😝😝✨✨✨✨👉🏻👈🏻

Minho:AAHHH?!!! GÖZÜM İMDAT SİKTİR GİT JİMİN LTUDEN

Han;sen ne anlarsın romantizmden 😡😡😡😡

Minho: la havle vela kuvete illa bila aleylum azim

Seungmin: Ay noluyoooo

-Han, minho,İn ve jimin aktif degil-

Seungmin;neyse bende gidiyom 🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻

-Seungmin aktif değil-

-Jimin'nin ağzından-

Telefonu kapatip jungkook'u bi güzel suzdum of çok yakışıklı aglicam gerçekten herkes sonunda dercesine nefes vermisti ve evden cikip arabaya bindik, babasi havalimanı doğru sürmeye başladı benim gozlerim surekli jungkook'taydi. O kadar kusursuzdu ki gerçekten denilcek söz bulamıyorum. Telefonunu çıkartmış birileri ile yazisiyordu okuyamiyordum çünkü telefonunda hayalet ekran vardı :/ en sonunda havalimanina geldik biletlerimizi kestik kontrolden gectik ve uçağa doğru yürümeye başladık. Bilerek elimi jungkook'un eline sürüyordum, kizardigini görmek çok eğlenceliydi çünkü gerçekten tatliydi.

En sonunda uçağa bindik benlen jungkook'un yeri babamla annemden uzakti böylece jungkook'a iyice yaklasabilirdim eheheh. Jungkook kulaklik çıkarttı ve müzik dinlemeye basladi bende başımı omzuna yasladim rahatsız olsaydı çekerdi diye düşünürdüm oda başını benim başıma yasladi ve beraber COK GÜZEL BİR YOLCULUK YAPTİK.

💃🏻DEVAM EDİCEK💃🏻

feylomaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin