Slm yıllardır yoktum zort
Jiminden;
Uçaktan inip sasirtici derecede buyuk bir otele gelmistik, jungkook uykusuzluktan zor yuruyorken bende enerjik bir şekilde etrafimi inceliyordum. En sonunda babası konuştu "Siz ikinizin odası aynı olucak tamam mı?" Dediği şeyle hızlı bir şekilde onayladim jungkook o kadar yorgundu ki itiraz bile etmeden onayladi.
Odamıza geldiğimizdee jungkook direk kendi yatağına uzandi bende odayı incelemeye basladim. Küçük bir buzdolabı vardı içinde sadece içecek vardı bu ne amk diyip içeceklerden birini alip içmeye basladim, kafami jungkook'a çevirdigimde uykuya dalmıştı bile, içeceğimi masanın üzerine birakip jungkook'un yanına gidip onun kusursuz suratini izlemeye başladım.
Aradan 3,5 saat geçmişti bende jungkook'a sarılarak uykuya dalmıştım ilk uyanan o olucakki sıkıca sardigim kollarimi çekmeye çalışıyordu. Bıkkınca nefes verip kollarimi genişletip çıkmasına izin vermiştim sinirli surat ifadesiyle bana bakıyordu ve hemen konuşmaya başladı "ya jimin mal mısın ne diye yanimda yatıyorsun yanında yatak yok mu!" Bende buna karşılık gülümsedim ve konuşmaya başladım "ben senin yanında daha rahat uyudum ama" beyaz teni dedigim şeyle kızarmış olucakki suratını başka yöne çevirdi. "Aaa jungkook hadi bara gidelim" bana şaşkınca dönüp konuşmaya başladı "saçmalama asla içki icmem" dediği şeyle gözlerimi devirdim "içki dışında içecek falanda vardir ya lütfennnn" en sonunda pes etmiş olucakki kafasını onaylar şekilde sallayip ikimizde hazirlanma başladık.
Jungkookdan;
Üstüme beyaz gomlek altıma da dar dizleri yırtık bir pantolon giydim saçlarımı özenle duzeltip banyodan çıkmıştım jimin lanet gözleri ile beni baştan aşağı suzmeye başlayınca bende onu gozlerimle suzmeye basladim üstüne dar siyah bir gomlek giymisti altina da siyah dar deri bir pantolon giymişti tanrim cidden seksi görünüyordu! Her neyse sacmalama jungkook, bu dusuncelerden kurtulup en sonuunda konusmustum "gidelim mi artik?" Gulumseyip beni onayladiktan sonra odadan cikip otelin barına doğru yürümeye basladik.
Bara geldigimizde herkes dans ediyor, icki iciyor ve çoğu kişi kenarlarda bir birini yiyordu bu görüntü beni ne kadar iğrendirsede buna karışmak bana düşmezdi belimde hissettigim el ile arkama döndügumde karşımda okulun popüler çocuğu KİM TAEHYUNG VARDI! Jimin ona ters ters bakınca sinirlerim bozulmustu mal bu cocuk amk. Kare gulumsemesiyle konuşmaya baslamisti"selam jungo burda olabilicegini dusunmemistim" dedigi şeyle ona karşılık gülümsemiş ve konusmustum"aile tatili tae ee sen niye burdasin pek" yan gözle jimine bakarken taehyung'a olan bakışları beni bile korkutmustu fakat tae onu aldirmayarak konuşmaya baslamisti "hiç kafa dinlemeye gelmiştim bende bu arada baya yakışıklı olmuşsun jungooo" demişti bende buna karşılık baya gülmüştüm ve şakasına omzuna vurmustum, tabiki o da yalandan sanki çok sert vurmusum gibi drama queenlik yapti. Yaptığı hareketlere baya gülmüştüm, galiba bu tatil o kadar da kötü gecmiyecekti. Taaaa ki bay park jimin bu güzel anımı mahvederek kolumdan tutmus taehyung'dan uzaklaştırmaya çalışmıştı bende tabiki buna izin vermeyip kolumu ondan kurtarip anlamamış gözlerle ona bakmıştım "amacın ne jimin?" "Amaç mi ne amacı sadece keşke banada ona davrandığın gibi davransaydin" dedigi şeyle yerime çivilenmistim ne yani beni mi kıskandı? Bunları umursamadan tekrardan taehyung'un yanına gittim jiminin bana arkadan hayal kırıklıligi ile baktığını hissettim fakat çokta sikimde değildi onemli olan şuan taehyung'du "ah şey özür dilerim taehyung" tekrardan ışık saçan gülümsemesiyle konusmaya basladi "sorun degil jungo beraber sahile inelim mi?" Dedigi şeyle hemen kafamı salladım ve arkamda bıraktığım jimin'i umursamadan tae ile bardan çıkıp sahile gittik.
Yere oturduk ve denizi izlemeye başladık arada bı taehyung'un gözü bana kayıyordu evet bunu hissediyordum. "Çok güzel degil mi?" Dedim o da bana bakarak konuştu "evet" demişti. Taehyung çok değişik davranıyordu acaba sarhoş muydu ya da bana aşık mıydı? Bu düşüncelerden kurtulmami saglayan taehyung olucakki başını dizime koyup yerde uzanmıştı. Sonra bana dönüp konuştu "ne o sacimla oynamiyacak misin?" Dedigi şeyle hemen yumuşak saclari ile oynamaya başladım. Çok güzeldi ama nedense içimde kötü bir his vardi tam olarak cozememistim.
Jiminden;
Buna inanamıyorum! Beni barda yanlız başıma bırakıp gitti? Oruspu tae denilen cocuk aşık olduğum çocuğu elimden öylece alıp gittti!!!???? Sakinim yani sanırım sinirle barmene doğru gidip icki istediğimi soyleyip bana kucuk bir bardağa doldurdu ve hemen başıma diktim.
-1 saat sonra-
Sarhoş olmuştum selam, ama cokta ağır degildi ama genede basım hayvann gibi dönüyordu sanarrsin kafamin içinde maymunlar sevişiyordu. Jungkook hala gelmeyince sinirlenip bardan çıktım sahile indiğimde yoktular? Nerdeydiler ya taehyung jungkook'u odasına goturduyse! Bunları dusunurken kafayi yiyebilecegimi düşündüm taa ki arkamda hissettiğim el ile. Arkami dondugumde jungkook'u görmeyi beklemiyordum küçük burnu kızarmıştı ve endişeli suratla bana bakıyordu bakışlarım dudağına kaymıştı kırmızı ve dolgun görünüyordu şuracıkta bayılcaktim en sonunda o kadife sesi ile konuşmaya başladı "jimin iyi misin?" Demesine kalmamış yere düşmüştüm o kadar içmiştim ki farkında bile degildim sonrasi karanlik zaten.
Jungkookdan
Karşımda bayılmasi ile şaşkınca jimin'e bakmıştım. Hemen bir kolunu omzuma koyup kaldirmayi başardım ve odamıza doğru yürümeye başladım bu kadar ağır olacigini bilmezdim? En sonunda onu odamıza getirdigimde onu KENDİ yatağına bıraktım ve rahat etmesi için ayakkabılarını çıkarttim sonra nefes vererek KENDİ yatağıma oturup jimin'e baktım. Benim yüzümden mi bu haldeydi? Taehyung'dan kiskanmis olabilir galiba ama saçma ondan hoslanmiyordum taehyung sadece yakin arkadaşti hem bir dakika JİMİNDE ÜVEY KARDESİMDİ AMK???? neyse tam uzanacakken jimin'nin çatalli çıkan sesi ile ona döndum "jungkook yanımda yat lütfen sensiz uyuyamam" dediği şeyle resmen kafamdan aşağı kaynar sular dökülmustu ne diyordu bu yarrak, onu takmayip yatağıma uzanip arkami döndüm aradan 3 dakika geçmeden arkamda bana sarilan birisini hisseetim. Tüylerim diken diken olmuştu elleri belimi kemer gibi sarmış dudakları boynuma degiyordu bende kendimi ona bırakıp ellerimi onun ellerinin üzerine koydum ve gözlerimi kapadım.
bok gibi bir bölüm ile burdayım bu kitabi niye okudunuz amk???? Neyse burdan şevine sesleniyom selam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feylomania
Adventuresemejim😝 ukekook😘 Bu kitap öylesine yazılmaktadır ister okuyun ister okumayin keyfinize kalmış ayol :3