Sabah olur
Jimin'nin ağzından;
Sabah uyandığımda jungkook resmen bana sarılmıştı kafası göğsümdeydi hiç bir şey hatırlamıyorum en son beni orda bırakıp gittiğini hatırlıyorum sonrasi yok amk.Bu düşüncelerden kurtulup jungkook'un çenesinden tutup kafasını kendime çevirdim ve yüzünü incelemeye basladim dudağı şişmişti burnu kızarıktı saçları dağılmıştı resmen diyor ki gel beni ye. Yanağını üst üstte öpmeye başladım gözlerini yavaşça açıp bana baktı yüzü kızarmıştı hemen kalktı of. "Günaydın kookiee" dedigim anda yüzü düşmüş bana baktı sinirle "anandir kookie of salaksin cidden jimin" dediği gibi kosarak valizini alip banyoya girdi bende dediklerine gülüp kalktim saçlarımı karıştırdım kapımızın çalmasıyla ayaklandim ve gidip açtım.
Babası gelmişti "gunaydin bay jeon" demistim yüzü düşmüşe benziyordu "ne bayı jimin artik seninde babanim ben" gülümsemiş etrafa baktı "her neyse jungkook nerde onu da alip aşağı gelin kahvaltı hazirlattirdim" dediğinde yüzümde gülümseme ile onaylayip kapıyı kapattım arkami döndüğümde jungkook'u gördüm dizinde siyah bir şort üstünde uzun lacivert bir tişört vardi beyaz bacaklari resmen parlıyordu onu öyle görünce kalkmamasi imkansızdı hemen bende valizimi alip banyoya koştum giyinmeye başladım.
Giyinip jungkook'un yanına gelicektim ki beni beklemeden çıkıp gitmiş oruspu. Sinirlenip hızla odadan çıktım yürüdüğünü gördüm peşinden gittim ve koluna girdim."neden beklemedin beni jungkook?" Yüzüme bakmadan konuştu "bilmem oyle bir gereksinimde bulunmadim" kaşlarımı çattım "nedemek gereksinimde bulunmadim arkadaşız zannetmiştim" gülmeye başladığında sinirlenmiştim "aynen mükemmel arkadaşlık hatta adımıza ödül bile vermeliler seni ahmak" şaşkınca jungkook'a baktım "naptim ben san-" cümlemi tamamlama izin vermeden elini agzima götürüp kapatti sinirle bana baktı "senin beyninin olmadığını düşünüyorum ne demek ne yaptim düğün gecesi yaptıklarını ne cabuk unuttun?" Kendimi geri cekip jungkook'a baktım "hediye sevmez misin sen ayrıca sende bana karşılık verdin jungkook" daha fazla sinirlendi ayağını yere vurup yanımdan hızla uzaklaştı bende elbette peşinden gittim.
Annemlerin yanına gidip oturduk annem sürekli benlen jungkook'u izliyordu acaba bizden mi şüpheleniyor yok artık amk. Yemeklerimizi yemeğe basladik baya acikmistim çaktırmadan elimi jungkook'un bacağına koydum yemeğe devam ettim arada elimi bacak aralarinda gezdirdim sanırım biraz fazla heyecan yaptı ki boğazında kaldi yemeği babasi konuştu "noldu jungkook iyi misin?" Hepimiz jungkook'a baktik elimi hızla çektim "i-iyiyim sadece şey boğazıma takıldı" hepimiz yemeğe geri döndük gülmemeye çalışıyordum. Jungkook ayağı ile bana vurdu acıyla sessice çığlık attim. Annem araya girdi "noluyo size ya hala kavga mı ediyorsunuz?" Yutkundum "şey küçük tartışmalar sadece anne"
~Kahvalti sonrası~
Jungkook ile beraber otelin havuzuna inmiştik ben yuzucektim ama jungkook yüzmemekte israrliydi oruspu. Neyse altıma şort giydim üstümde ise bir sey yoktu havuz tamamen boştu bu biraz korkutucu saka? Neyse havuza altadigimda altımdaki şortun bacaklarima yapıştıgini anlayabiliyordum kessinlikle jungkook'u etkilemek için değildi?
Jungkook şezlonglardan birisine oturmuş içeceğinden bir kaç yudum alarak telefonuna girmişti kapali bir havuzdu bu yüzden güneş olmamasi daha iyi. Biraz daha yuzduktenesonra canımın sıkıldığını fark edip jungkook ile oynamaya karar vermiştim. "Heyy jungko-" dedikten sonra boğulmuş gibi yapmaya karar verdim jungkook hızla bardağını masaya birakip koşarak havucun yanına gelip bağırmaya ve elini bana doğru uzatmaya çalıştı "jimin! elini ver" dedigini yaptim elini tuttum fakat jungkookumu kendime cektim o da suyun içine düştü beraber suyun dibine girdik elimi hala bırakmamıştı diğer elimle jungkook 'un ip gibi belini tuttum ve kendime çektim jungkook şokla bana bakarken bizi yüzeye çıkardım suratlarimiz o kadar yakındı ki nefeslerimiz bir birimizin suratlarına çarpıyordu. "J-jimin sen tam bir oruspusun!" Kikirdadim ve kendime daha çok çektim jungkook'u "insan kardeşine böyle der mi jungkook-ah~?" Yüzü domatesten farkı yoktu ki bu benim işime gelmişti ARTIK O KİRAZ GÖRÜNÜMLÜ İNCE DUDAKLARİNİ PARÇALARA AYİRA AYİRA ÖPMEK İSTİYORUM?! ki annemlerin seslerini duyduğumda hemen jungkook benden uzaklaştı YA NEDEN GELDİNİZ AMİNA KODUKLARİMİN COCUKLARİ neyse sakinim jungkook sudan çıkınca mecbur bende çıktım annemler gelmişti bize tuhaf tuhaf baktı annem? Mal amk
Annem bize doğru adim attığında jungkook hızla yanimdan kalkmış havlu alıp kendine sardı üşümüştü "napiyorsunnuz burda ayrıca jungkook sen neden mayo giymeden suya girmişsin?" Dedi annem sorar gözlerle bende hemen bebeğimi korumak için atladim "ah şey annecim ben boguldum da sonra jungkook beni kurtarmak amaçlı suya girdi her şey tamamen benim suçum yani" dediğinde hala şüpheci gözlerle bize bakıyordu ama bir şey demedi iyi buda güzel "neyse hadi odalariniza gidin üstünüzu falan degistirin akşama gösteri var oraya gidicez" dedi jungkook başını onaylar şekilde sallarken benim aklımda türlü türlü şeyler vardı eheheheh.
Odamıza gelip islak kıyafetlerden kurtulduk üstüme dar beyaz gomlek giydim boynuma zincirli bir kolye taktım altıma da dar siyah deri pantolon giydim saçlarımı da alnımı açık bırakacak şekilde yaptım gayet yakışıklıyım amk neden jungkook övmüyo beni? Neyse size hemen çikolata aromalı cilekli pastami anlatayım üstüne hafif geniş bir gomlek giymişti altinada hafif dar pantolon diz tarafları yırtıktı TANRİM SUAN ONU YATAGA ATIP SABAHA KADAR BECERMEK İSTİYORDUM ki elbet bir gün olucak amk?
Onu güzelce süzdükten sonra ona yaklaştım belinden tutup kendime çektim yanağını öptüm şaşkınca bana bakıyordu ama bir şey dememisti GALİBA BASARİYORUM ARKADASLAR? hala belini birakmamistim dudaklarına baktığımda kendini geri çekmeye çalıştı izin vermedim dudağına yaklaştım ama O ANASINI SİKTİGİMİN KAPISI ÇALDI BİR SEY DİYEYİM Mİ CALAN KİŞİNİN İCİNE O KAPININ VİDALARİ GİRSİN SONRA MATKAP İLE GOTLERİNE OYAYİM ONLARİN neyse sakinim ELBETTE DEĞİLİM YETER AMK????? jungkook'u sinirle bırakmış kapıyı açtım babasi gelmişti "vay çocuklar çok yakışıklı olmuşsunuz" sahte bir gülümseme ile başımı saygı ile öne eğdim"sagolunn" jungkookum da "sağol baba hadi gidelim" demiş hızla babasının peşinden gitmisti bende onları takip etmeye başladım hala sinirliydim amk bir salin valla bıktım ya
Gösteri yerine geldiğimizde daha başlamamisti bizde yerlerimizde geçtik annem bize yer ayırmıştı bizde onun yanına geçtik jungkook hayatımın anlamini yanıma almıştım jungkook sesini çıkartmadan yanıma oturmus sahneye bakıyordu O AŞKINDAN ÖLDÜĞÜM GÖZLERİ İLE neyse evet aynen öyle oldu sonra jungkook'un yanına bir erkek grubu oturdu bende onun belinden tutup kendime çektim jungkook şaşkınca bana baktı "ahmak babamlar gorucek" göz devirdim belini sıktım "umrumda gibi mi görünüyor jungkook?" Belini sıkmam ile tek gözünü sıktı elini belindeki elime koydu tutup sıktı"çek elini" daha fazla sıkmam ile kafasını yere eğdi dudaklarini kemirmeye başladı şuan onu bende yapıyor olabilirdim ve yapicamda bugün her şey bu gece olucak çünkü artık dayanamıyorum buna.
HEHEHEHEEHEH BİTTİ SELAM DİGER BÖLÜMÜ OKUL ACİLMADAN YAZİCAM SELAM 😉😍😘🥳🥰😚😙😗😛😋😄😃😃😀😏💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feylomania
Adventuresemejim😝 ukekook😘 Bu kitap öylesine yazılmaktadır ister okuyun ister okumayin keyfinize kalmış ayol :3