-3

103 6 1
                                    

Jungkook'un ağzından;

3 saat önce;

Arkadaşlarımla toplanip doğruluk mu cesaret mi oynamaya karar verdik. Hyunjin ve felix'in sevgili oldugunu dusunuyordum çünkü gerçekten yakınlardi, her neyse Felix şişeyi bana çevirdi "doğruluk mu cesaret mi sürtük" demişti gülerek bende buna karşılık Kahkaha ile cesaret demistim. Yüzünde şeytani bir gülümse oluştu ve konuşmaya başladı "sacini mora boyat yapmazsan okulun önünde başında yumurta kırarım ehe" demisti dedigi şey karşısında ağzım kocaman acilmisti "ya hayır ya niye ben" dedim o da "keyif" demisti. Mecbur yapmak zorundayım, hep birlikte kalkip kuaföre gittik adam sacimi yapana kadar baya geç olmuştu sacimi yaptiktan sonra fotoğraf cekinmistim. Eve gidince Instagrama atarim diye düşünmüştüm.

Eve doğru ilerlerken saatin baya geç oldugunu görünce kosmaya başladım. Saçımın hala mor olmasini atlatamamistim. Babam ağzıma sıçıcakti. Eve geldiğimde yedek anahtarı alip kapıyı açtım ve iceri girip babamlarin oldugu yani yemek odasına girdim.

-simdi ki zaman-

Odaya girdigimde tüm gözler uzerimdeyi bayan park'in boğazında ki lokma kalmisti babam ise hala sok olmuş şekilde bana bakıyordu gözlerim hemen jimin'e kaydı beni baştan asagi süzmüştü bir anlik utanmam ile hemen sofraya oturdum. Herkes cok sessizdi ve bu beni baya gerdi, hala herkes saçıma bakıyordu ve en sonunda sessizlik bozuldu bayan park  konuştu "jungkook bu hal ne böyle çocuk gibi görünüyorsun." Demisti tam konusucakken babam konustu sert ve soğuk sesi ile " o saçı hemen değiştiriyorsun sen bizi rezil mi ediceksin millette!" Şok olmustum "baba ne alakasi var?" "Sus bana cevap verme bak jimin'e ne kadar akilli keşke biraz ona cekseydin" demisti babam ile aramiz son zamanlarda bana gereksiz yere soğuk davranıyordu, bir şey demeden sofradan sinirle kalkip odama gittim ve kapiyi kapattım. Ve odevlerimi hatırlayıp sinirle yapmaya başladım.

-1 saat sonra-

Dersim bittikten sonra kapim çaldı bende gir dedim ve jimin girdi. Onu gördüğüm anda kalbim son derece hızlı atmaya başladı. İçeri girince kapiyo kapatıp masamin üzerine oturdu. "Bence sacin cok güzel olmus" dedi "teşekkür ederim jimin" dedim karşılık gülümseyip sacimi okşadı "babani takma bence kendisi zaten cok sinirli birisi" dedikten sonra masadan kalkip kolumdan tuttu ve ayağı kaldirdi üstüme doğru yürümeye başladı "ayrıca sana vericegim hala bir hediye var" bunu derken fısıltı şeklinde söylemişti, geri geri gitmeye başlamıştım ki sırtım duvara çarpana kadar. "Naptigini zannediyorsun hediyeye falan ihtiyacım yok" dedikten sonra itmeye çalıştım fakat hayal kırıklılığı. Ellerini belime dolamiştı ve dolgun dudaklarını boynuma bastırdı yumuşak öpücükler bırakmaya başladı bense öylece şok olarak durmustum vücudum titriyordu resmen yere çivilenmistim hareket edemiyordum belkidee bedenim buna izin vermem gerektiğini söylüyordur, elini tişörtümun altına götürüp belimi okşamaya başladı resmen dokunduğu yerlerden ateş cikicak gibi hissediyordum dudaklarini boynumdan ayırıp yüzümü incelemeye başlamıştı bende onunkini incelemeye başladım. Yüzünü yüzüme yaklaştirdi tam öpücekken kapım çaldı çalması ile ikimizde hızlı bir şekilde ayrıldık ve titrek sesim ile gir dedim.

İçeri giren bayan parkti bize şüpheci gözlerle baktı beni gözleri ile süzdü nedeni saçım dağılmıştı tişörtüm hala karnimin uzerindeydi bunu fark ettiğim an hızlıca indirdim ve sacimi duzelltim. "Napiyorsunuz burda" dedi jimin buna karşılık "hiç anlaşmaya çalışıyorduk" dedi bende onu onaylayacak ses çıkardım. "Hadi gelin film gecesi yapicaz bundan sonra her cuma film gecemiz var" dedi "tamamdır geliyoruz hemen" dedim o da başını sallayıp odadan çıktı bende hemen jimin'e yöneldim " sen gerçekten kaçıksın annen anliyabilirdi!"dedim o da  "Ama anlamadi önemli olan bu her neyse hadi asagi inelim" dedi piç sırıtışı yaparak odadan çıktı  bende mecbur onu takip ederek aşağı indim.

Babam Tivibudan saçma sapan bir film açmıştı ve izlemeye başladık. O kadar sıkıcıydı ki kendimi aşağı atmak istedim. Babam ve annesi bir birilerine sarılarak film izliyorlardi benlen jimin aynı koltukta oturmus sadece televizyona bakiyorduk.

-jimin'nin ağzından-

Ben filmi değilde jungkook'u izliyordum çok sevimliydi, kafami jungkook'un omzuna yasladım yaptığım bu hareket onu şaşırtıcaktir ki annemleri de şaşırtmisti suratlarini gorebiliyordum ama çok belli etmeden filmi izlemeye devam ettiler. Elimi arkadan jungkook'un beline koydum ve okşamaya başladım, o da elimi çekmeye çalışıyordu bu hareketleri beni guldurmustu."noldu jimin komik olan ne?" Demisti annem bende kafami kaldirip anneme baktım "hiç jungkook'la sakalasiyorduk da" sırıtarak soylemistim annemde kafasini televizyona çevirdi tekrardan. "Bay jeon diyorum ki jungkook'un okuluda tatile girdi acaba tatil mi yapsak?" Dedim jungkook'un gözleri kocaman açılmıştı tam konusucakken babası araya girdi "çok iyi fikir isterseniz yarın gece yolculuğa çıkalım ne dersiniz?" Heyacanla yerimden fırladım "olur derim!" "Bencede olur biraz açılıriz" demişti annem "jungkook?" Demişti bay jeon hepimiz jungkook'a dönmüştük o da konuşmaya başladı "olur gidelim" dedi bizde onaylayip yerimizden kalktik ve film gecesi böylece sonlamis oldu.

-jungkook'un ağzından-

Ne film gecesi ne tatili amk of cildircam jimin sırf benimle olmak icin böyle bir şey ayarladi oysa ki ben tüm gününü arkadaslarimla gecirmek istemistim her neyse, koltuktan kalkip odama doğru ilerledim ve kendimi yatagima attım. Bugun jimin ile yaşadıklarımi düşündukce cildirasim geliyor bu çocuğun amacı neydi amk. Neyse bunlari sonra düşünürüm yarın yorucu bir gun olucagi için uyumaya karar verdim.

Nasıldı ehehe bu sefer uzun bir bölüm oldu amk yazana kadar öldüm neyse yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyom 😝😝😝😝😊😊😊😊💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🥵🥵🥵🥵😘😘😘😘🤲🏾🤲🏾🤲🏾😎😎😎😎💖💖💖💖

feylomaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin