05

239 65 14
                                    

තමුසේ කවුද.. මම තමුසෙව දන්නේ නැහැ ??

ජින් නම්ජුන් ට උත්තර දුන්න..නම්ජුන් ට නේද.. පුදුම තරහක් ආවේ ඇයි යකෝ.. Pay කරන්න ඕනේ බලන් හිටියට එයාගේ මුණ දිහා මතක නැත්නම්.. මගුල් ඇයි අනේ..

කමක් නැහැ.. මට මතකයි Brown eyes..මට මතකයි.. ඔයාගේ නම මෝකක්‌ ද..??

ජින් උත්තර දෙන්නේ නැතුව බලන් හිටියා..මේ වගේ වෙලවට තමා නම්ජුන් ගේ ඉවසීම පනින්නේ.. කමක් නැහැ ඉවසන්න කොල්ලෝ..

හ‍රි කියන්නේ නැහැ නේ.. කමක් නැහැ මම ජ්යෝන් නම්ජුන් මට අවුරුදු 23...

කිම් සෝක්ජින් 25

KIM SEOKJIN!!!!!?!??!?!?!?!?!
මෝ???? SERIOUSLY

ම්ම්..

වාව්.. ඔයා කිම් COMPANY එකේ owner නේ... වාව්..

ම්ම්..

ම්ම්ම් ගාන්නේ ice cream කනවත..??
එක නෙවේ හ්යුන්ග් නේ... හ්යුන්ග් මොනා ද මෙහෙ කරන්නේ..

මගේ ඔම්ම බලන්න..

එහෙම කියලා ඒ ලග තිබ්බ සොහොන් කොත පෙනුව....නම්ජුන් එක මොහොතකට ගල් උනා..ඒත් නම්ජුන් කියන්නේ angel කෙනක්.. එයාට පුළුවන් ඕනේ කෙනක් සතුටු කරන්න..

ඔහ්හ්හ් ඔම්මා.. බලන්නකු මේ හ්යුන්ගි මෙතනට වෙලා ඉන්න ලස්සන.. ඔම්මා එක්ක කතා කලෙත් නැහැ නේ.. Dont worry ඔම්ම.. මම ඔයත් එක්ක කතා කරන්න හැමදාම එන්නම්..

ඇත්තටම ජින් මොහොතකට හදවතින් ම හිනා උනා.. එක දැකපු නම්ජුන්උත් හිනා උනේ මෙච්චර වෙලා මුණ එල්ලන් ඉන්න මනුස්සයට ලස්සන හිනාවක් තියෙනවා කියලා තේරුණ නිසා..

මේ බලන්න ලස්සන හිනාවක් තියෙනවා... ඒත් රවන් නේ ඉන්නේ..

එහෙම කියලා කියද්දී ම ජින් හිනා වෙන ඒක නැවැත්තුවා....

අපොයි.. 🤣

𝗚𝗹𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗘𝘆𝗲𝘀 | 𝗡𝗮𝗺𝗷𝗶𝗻 √Where stories live. Discover now