Headcanons #2

202 8 2
                                    

Kto dba o drugiego podczas choroby?

Większość pewnie myśli, że to Severus jest człowiekiem, który każe ukochanemu siedzieć na dupie pod kocykiem i z przygotowaną herbatką przez czarnowłosego. Okazuje się jednak, iż Sev bardziej macha na to ręką. Przygotowuje eliksir, co najwyżej każe wypić i bajlando. To James jest paranoikiem względem zdrowia swej miłości. Zawsze dopilnuje aby Snape zostawał w łóżku i się nie przemęczał, nawet nie próbował się uczyć. Wyższy również zamienia się w panią kuchareczkę dobrej zupki i, jak jego mama, robi wiele innych rzeczy żeby Sev poczuł się lepiej.

Kto wrzuca drugiego do wody podczas pobytu na plaży?

James oczywiście. Jest typowym sportowcem i gdy jest na plaży, gdyby mógł, wcale by nie wychodził z wody. Nie pomaga to Severusowi mającemu ogromne kompleksy całego ciała. Potter w takich momentach chwyta bezceremonialnie za pas drugiego i wrzuca do wody, gdzie mówi mu, że to jest jedyne miejsce, gdzie nikt nie będzie na niego patrzył. Prócz niego :v

Kto bez namysłu masuje drugiego?

Zważając na to, jak James potrafi się stresować przed każdym meczem Quidditcha, Severus nagle może zacząć masować mu ramiona żeby się wyluzował. Jako wymówkę stosuje gadkę "robię to żebyś się zamknął".

Kto kieruje samochodem?

Severus. Nie ufa czystym (chodzi o krew) jeśli chodzi o mugolskie auta.

Kto przynosi drugie śniadanie do pracy?

Obydwoje. James wie, że Severus często zapomina o jedzeniu, więc przynosi mu lunch, by mu przypomnieć, że jedzenie jest ważne. Snape Potterowi przynosi zazwyczaj sałatkę w słoiku.

Headcanon's & Talk's JeverusOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz