Headcanons #1

223 10 1
                                    

Sorka, że dopiero teraz ale talksów jest więcej, no i przyjemniej się je tłumaczy :v

Kto daje więcej buziaków w nos/w czoło?

James definitywnie. Chłopak lubi dawać mu całusy w nieoczywiste miejsca oraz w czasie, tym bardziej kiedy sam Sev łatwo się frustruje po pocałunku w usta. James mógłby dawać mu buziaki w czółko by móc pokazać jego czułość oraz troskliwość względem niższego. W nos za to pokazuje jak bardzo uwielbia irytować starszego wiedząc doskonale, że ten nie lubi akurat swojego narządu zmysłu węchu. Potajemna prawda też jest taka, iż Snape uwielbia te małe znaki miłości.

Kto staje się bardziej zazdrosny?

Obydwoje wyglądają na typ zazdrośnika; James ponieważ jego miłość jest bardzo silna oraz głęboka, zaś Severus jest mocno zapobiegawczy. Snape mógłby częściej wpadać w akty zazdrości co się przekłada na jego surowe słowa bądź przytyki: "Och? Więc wolisz pójść z nią/nim na randkę zamiast ze mną? Zresztą faktycznie wygląda na twój typ. " Kieruje jednak to wyłącznie do innych ludzi by wiedzieli, że on należy do niego.

Kto zabiera drugiego spod baru, gdy jest zbyt najebany?

James nie jest typem pijaka, co jedynie zdarza mu się wychylić więcej niż zwykle drinków, gdy spotyka się na mieście z pozostałymi Huncwotami. Severus wtedy zazwyczaj przyjeżdża po nich, daje kazanie o piciu, i odwozi wszystkich do domu.

Headcanon's & Talk's JeverusOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz