14 -Tatlı-

962 63 129
                                    



"Tatlı sensin seni yiyeceğim ben."

🏀

Güzelin anlındaki teri silip onu öptüm "Ateşin hiç düşmemiş Birtanem." yarı açık gözlerle bana bakıp yanağımı okşadı "Uyu artık işe gideceksin yoruldun zaten."

"İşe falan gitmeyeceğim seni bu halde bırakamam çok hastasın." öksürdü "Hayır Yusufum." avuç içini öptüm "Bebeğim itiraz etme lütfen tamam mı?"

Başıyla onaylayınca gülümseyerek ateşine baktım düşmüyordu ateşi "Bir dakika birtanem."

Teşefonumu alıp annemi aradım "Alo Anne?" Annemin uykulu sesi geldi "Hayırdır gece gece Yusuf?"

"Anne Güzelin çok ateşi var dinmiyor ne yapmam lazım?" Araşık olan kapıdan Güzele baktım çok acı çekiyordu "Oğlum al kucağına soğuk suyla yıka."

"Tamam Annem." telefonu kapatıp Güzeli kucağıma aldım "Birtanem az sonra soğuk suyla seni yıkayacağum tamam mı?" yutkundu "Hayır üşüyorum." Anlından öptüm "Mecbursun Bebeğim."

Üstündeki hırkayı çıkarıp knu küvette yatırdım ve soğuk suyu açıp ona tuttum titreyerek elimi tuttu ve gözlerini yumdu.

Saçlarından öptüm "Tamam az kaldı." Aklıma gelen anıyla gülümsedim.

Geçmiş:

Soğuk suyu açtı ve üstüme tuttu bir an sıçradım ve hızla Güzelin elini tuttum.Onun yanımda olsuğunu bilmek rahatlatmıştı.

Suyu kapattı ve beni çıkardı zorlanıyordu ama benimde kolumu kıpırdatmaya halim yoktu.

"Üstünü değiştir kapının önündeyim beni çağır sonra." dedi ve odadan çıktı hızla giyinip onu çağırdım. "Gelebilirsin basketçi kız"dediğimde içeri girdi.Yanakları hafif kızarmıştı sanırım beni dışta görmek utandırmıştı onu ve çok tatlıydı.

Günümüz:

Güzeli havluya sarıp yatağa oturttum.Birden Cesur ağlamaya başlayınca Güzel ayaklanmaya çalıştı "Dur sen ben bakarım."

Cesurun yanına gidip kucağıma aldım "Oğlum hadi uyu Annen hasta hadi."

Cesurun gazını çıkarıp onu yatağına yatırdım hemen uyumaya başladı.

Giyinmiş olan Güzelin yanına gidip tarağı elime aldım ve saçını taramaya başladım. "Daha iyi misin?" başıyla onayladı "Evet sayende."

Kurutma makinesini alıp saçını öptüm "Kurutalım sonra uyursun tamam mı bebeğim?" başıyla onayladı.

Saçlarını kuruttuktab sonra ensesini öptüm "Bakim ateşine." bana doğru dönünce anlından öptüm "Düşmüş." kollarını belime sarıp başını boynuma gömdü "Sen sıcacıksın." kıkırdayarak kollaeımı ona sardım "Üşüyormuymuş benim minik koalam?" gülümseyerek başıyla onayladı saçlarından öpüp yattım aynı anda o da yattı.

Üstümüzü örttüm ve saçlarından öptüm "Bana şarkı söylermisin?" dedi mayışmış sesiyle "Sen yeterki iste birtanem?Ne söyliyeyim?"

Gözlerime baktı "İkilemin şarkısı var ya kaybolurum gülüşünde diye onu hani geçen hafta arabada söylemiştik beraber." gülümsedim "Olur."

Güzel başını tekrar boynuma gömünce saçlarını okşamaya başladım "Geçiyor gündüz gece bir bir takvimlerden.Tutamam zamanı, kayar teker teker elimden.Alıyorsun insanın aklını başından.Kaybolurum gülüşünde en güzelinden."

"Ah, sordum bir bilene, dedi "Yok ki bi' çare".
Öylece kaldım, düştüm yine derde. Gelsen bu gece biraz geçince kimseye söylemeden.
Bulsan bi' yolunu, ah, içimde külleri sönmeden." Güzelin saçlarına bir öpücük bıraktım ve devam ettim.

"Yaklaş yanıma, otur çekinme, seyrine bırakırsan. Geçiyor bak yıldızlar bir bir, manzara önümüzde.Karıştın kanıma, dolaşır hep içimde ve sen duman olsan, çeksem bi' nefeste. Gelsen bu gece biraz geçince kimseye söylemeden. Bulsan bi' yolunu, ah, içimde külleri sönmeden. Yaklaş yanıma, otur çekinme, seyrine bırakırsan.Geçiyor bak yıldızlar bir bir, manzara önümüzde. Gelsen bu gece biraz geçince kimseye söylemeden
Bulsan bi' yolunu, ah, içimde külleri sönmeden.
Yaklaş yanıma, otur çekinme, seyrine bırakırsan. Geçiyor bak yıldızlar bir bir, manzara önümüzde. Gelsen bu gece biraz geçince kimseye söylemeden.Bulsan bi' yolunu, ah, içimde külleri sönmeden. Yaklaş yanıma, otur çekinme, seyrine bırakırsan."

Uyuya kalmış Güzeli tekrar öpüp şarkının son sözlerini fısıldayarak söyledim. "Geçiyor bak yıldızlar bir bir, manzara önümüzde."

****

Gözlerimi araladığımda Güzel hala kollafını bana sarmıştı ve mışıl mışıl uyuyordu.Önüne gelen saçlarını kulağının arkasına sıkıltırıp anlından öptüm ve onu kendimden ayırıp ayaklandım.

Hala biraz Ateşi vardı.Hızla aşağı inip Çorba yapmaya başladım.Çorba bitince altını kısıp çocukların yanına gittim ce hepsini uyandırdım onlar hazırlanırkende Güzel için bir tepsi hazırlamaya başladım.Büyük bir kaseye çorba koyup şifalı bir bitki çayı yaptım ve su da koyup tepsiyi yukarı götürdüm.

Tepsiyi sehpaya bırakıp elime kağıt ve kalem aldım.

Kızları okula,ikizleri ana okuluna,Cesuru da Anneme bırakmaya gittim.Çorbanı ve çayını iç güzelce dinlen hemen geliceğim.Seni çok seviyorum.
Gıcığın :)

Aşağı inip çocuklara tek tek çeketlerini giydirdim ve arabaya bindik "Niye yürümüyoruz baba?" Mucizeye dikiz aynasından baktım "Çünkü Cesuru Babaannene bırakıcağım Güzelim." gülümsedi "Anladım."

Herkesi bırakmıştım be bir tek Cesur kalmıştı.Cesuru kucağıma alıp çantasını da aldım ve Kapıyı çaldım "Oğlum?Güzel nasıl oldu?" gülümsedim "Şükür daha iyi ama henüz iyileşmedi.Sanada teşekkür ederim hem Cesura hem Güzele bakmak zor olurdu benim için." gülümsedi "Aa ne teşekkürü ben özlemiştim zaten torunumu."

Annem Cesuru alıp öptü "Çantada her şeyi var sen biliyorsun zaten." gülümsedi "Tamam Oğlum."

Eve gitmeden Çiçekçiye uğradım ve bir buket Papatya aldım.Eve dönünce kspıyı anahtarla açtım "Güzelim?" Gülümseyen bir adet koala hanım gelip bana sarılınca elimdekileri bırakıp ona sarıldım ve geri çekilip anlından öptüm "Nasılmış benim bebeğim?" gülümsedi "İyiyim çok iyi." gülümsedim ve burnundan öptüm "Sesin kısık geliyor ama?"

Omuz silkti "O geçer merak etme sen." Saçlarını ard arda öptüm "Ben şimdi Bebeğime yemek yapayım tamam mı?" kollarını boynuma doladı "Tamam ama tatlı da istiyorum."

Gülümsedim "Tatlı sensin seni yiyeceğim ben." diyerek boynunu ard arda öptüm.

🏀

Yiaaa yiaaa yerimmmmmmmm

Medyaya şarkıyı bıraktım

Basketçi kız ve sonsuz mutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin