3. Rész

586 24 0
                                    


- Mi a fasz történt vele??? - hallottam először Kie hangját.

Nagyon szarul érzem magam, nem érzem a testrészeim és iszonyúan fáj a fejem.

- Kie hányszor mondjam még hogy nem tudom? Amikor oda mentem és elhoztam onnan, senki és semmi nem volt ott! - JJ... ő hozott el? Azt hittem utál. Mondjuk tényleg utál csak van az a szabály hogy a csapatért bármit. Gondolom csak arra járt és meghallott.

Megpróbáltam felülni de belenyilallt a fájdalom nagyjából mindenembe. Basszameg.

- June! JUNE! - kiabált az örömtől Kie.

- Mi történt? - kérdezte Pope.

Most beköpjem Rafe-t? Nem, megölne mindenkit akit szeretek. Ez egy phszchiopata. Bármire képes.

- N-nem em-emlékszem. - dadogtam össze vissza. Ahogy a történtekre gondolok sírhatnékom van.

- Semmire nem emlékszel? - kérdezte JJ.

- Annyira csak hogy valaki drogot kevert az italomba. Nem tudom ki volt.

Muszáj volt hazudnom ne hogy baja essen Kie-nek vagy bárkinek.

- Pihenj June. Most csak pihenj, kérlek! - kérlelt Kie.

- D-de már tök jól vagyok!

- Téma lezárva. Pihensz és kész. - szólt JJ.

Erre csak megforgattam a szemeim.

*Pár órával később*

A srácok elmentek, egyedül JJ maradt it "vigyázni" rám. Nem vagyok már 10 éves tudok magamra vigyázni de Kie ragaszkodott hozzá, így inkább beletörődtem a sorsomba.

- JJ...

- Mivan? - faszkalap.

- K-köszönöm. - dadogtam ugyanis valamiért zavarban voltam. Nem is tudom, nem is bírom annyira JJ-t mint a többieket. Ez fura.

- Ja. Nincs mit.
elmosolyodott, pont úgy hogy ne vegyem észre, de én észrevettem.
Nem is láttam még mosolyogni.

Én is mosolyogtam egy aprót majd készültem elaludni amikor ordibálást hallottam.

JJ odarohant az ablakhoz megnézni a zaj forrását.

- Jane, elkell tűnnünk ilyen. Minél gyorsabban.

- Az June. - javítottam ki amire csak egy gyilkos pillantást kaptam. Hát jó.
Ekkor lövöldöző hangot hallottam.

- Francba. Francba. Francba - ismételgette.

*JJ szemszöge*

Ezek azok akik ránk lőttek egy hajóból. Megakartak minket ölni.

Elkezdtem gondolkodni mit is kéne csinálni mert elmenekülni már nem tudunk. JJ most legyen eszed... A fegyver!
Hol van? Hol van? Hol van? Hova tettem?
Faszomat, a hátizsákomban van. Az pedig a párkányon. Gyorsan kiszaladtam az ablakhoz megnézni eljutok e oda feltűnés nélkül de nem, hiszen pont ott álltak.

- June! - kiabáltam a lánynak hogy kövessen de kurva gyorsan vagy mindketten meghalunk.

*June szemszöge*

- June! - kiabálta JJ.
Szerintem szarban vagyunk.
El kezdtem futni hozzá mert mi másért kiabált volna.

- Siess már! - sürgetett türelmetlenül.

- Szóval az a terv hogy elbújunk a gardróbba addig ameddig ki nem mennek a házból. Utána irány John B apjának az irodája. Ott van egy ablak azon könnyen, feltűnésmentesen kijutunk. Aztán futás. Érthető voltam? - darálta le a tervet ugyanis a két férfi hajszálnyira van attól hogy betörje az ajtót.

- Igen.

Elkezdtünk futni a gardrób felé ami elég kicsi volt. Ha el is férünk, túl közel leszünk egymáshoz amit nem akarok de inkább mint hogy agyon lőjenek.

Először én másztam be, utána pedig JJ. Ahogy bemásztunk abban a pillanatban törtek be a házba.
Majdnem elordítottam magam de még időben befogta JJ a számat.

- Normális vagy June? Meghallhatnak. - suttogta.

- SAJNÁLOM, JÓ? - suttogtam én is.

Nem nem nem ez így nem jó túl közel van hozzám. Próbáltam arrébb menni de nem sikerült mert ez a szar olyan kicsi hogy fhú.

Szétszedték nagyjából az egész házat.
Hallottunk egy nagy ajtócsapódást, szóval elméletileg kint vannak.
JJ intett hogy most gyerünk az iroda.
Amilyen halkan csak tudtunk kiszálltunk a gardróbból és futottunk az irodába.

- Basszameg. Nem nyílik az ablak! - ideges. Mondjuk én is az vagyok. Majdnem meghaltam.

- Próbálkozz!

Egy-két perc után végre kinyílt az a retkes ablak. Kiugrottunk és futottunk.

- Be a tyúkólba! MOST!
Amilyen gyorsan csak tudtam bemásztam, utánam pedig jött JJ.
Az egyik kakas elkezdett hangot kiadni.

- JJ HALLGATTASD EL! AZONNAL!

- MÉGIS HOGY? ÉNEKELJEK NEKI ALTATÓ DALT?

- TUDOM IS ÉN CSAK HALLGATTASD EL MERT MEGHALLANAK!

JJ egy mozdulattal kitörte a nyakát.
Időközben az egyik férfi szerintem meghallotta mert elkezdett az ól felé jönni. Már szinte zokogtam a félelemtől de csöndben kell maradnom.
JJ csak lehunyt szemekkel próbált nem kiborulni teljesen.

- Hé! Mit bámulsz? Gyere már! - szólt a közeledő férfinek a társa.

Elmentek.

JJ-vel kimásztunk az ólból és futottunk.

Kie-t hívom. Most jelenleg fogalmam sincsen hol vagyunk, valahol messze.

Megbeszéltük Kie-vel hogy találkozunk és mindent elmesélek neki.

*Pár óra múlva*

- Na srácok mi is történt pontosan? - kérdezte John B, amikor látta hogy a háza rendesen romokban van.

- Várjunk- Ugye nem? - először nem értettem mire céloz de amikor leesett azt hittem felrúgom.

- Kinyírlak John B. Megjegyeztem! - perverz állat.

- De tényleg, mi történt? - kérdezte Pope.

Elmeséltem nekik egytől egyig az egészet. Semmit nem hagytam ki. Egyetlen kis aprócska részletet sem. Pope tátott szájjal nézett, Kie olyan tudtam hogy túléled fejjel, John B pedig ugyanúgy tátott szájjal mint Pope.

- Ja, nem volt jó móka. - szólt hozzá JJ.

Ez is ennyit tud mondani? Na most kell nekem egy kis fű. Nem érdekel hogy majdnem meghaltam tőle, be akarok tépni. De majd ha mindenki alszik. Kie tuti kinyírna.

Még beszélgettünk, eltemettük a csirkét akit kinyírt JJ, kérdezz felelekeztünk. Már 22:45 perc van és mindenki kidőlt. Itt az idő. Amilyen halkan csak tudtam kiosontam. Fel mentem a tetőre mert gyönyörű a kilátás ilyenkor.

- Hát te? - szólalt meg egy ismerős hang... JJ

Into You // JJ Maybank ff //Where stories live. Discover now