2. Rész

645 25 2
                                    

Reggel JJ mellett ébredtem és először egy pillanatig azt hittem lefeküdtünk de utána rögtön eszembe jutott hogy semmi nem volt csak aludtunk.
Amilyen halkan csak tudtam kimásztam az ágyból és kimentem a konyhába valami élelem után kutatni. Nem nagyon jártam sikerrel hiszen csak egy penészes kenyeret találtam. Fasza.

- Hol van JJ? Nem tudod véletlenül June? - néztek rám a srácok ilyen mindent tudok fejjel. Jézus.

- Mi? Nemtud- Fúj nem! - javítottam ki a mondatot miután leesett hogy mire értik.

- Csak rémálma volt és ti csövesek nem keltetek fel ezért engem talált meg áldozatnak. Az ágy túlsó felén aludt és még háttal is volt szóval be lehet fogni.

- Jó oké oké nyugi - feltett kezekkel védekezett John B.

- Sziasztok srácok! - jött ki JJ full kómás fejjel, kócos hajjal. Mondjuk nem csodálom, annyit szívott egyedül mint mindenki összesen. Fura hogy egyáltalán tud mozogni.

- Milyen volt az éjszaka JJ? - röhögve kérdezte Pope.

- Miről beszélsz? - kérdezett vissza JJ.
Szerintem azt se tudja hol van. Mondjuk ez érthető. Köszönöm Istenem hogy nem emlékszik semmire.

Ezután még beszélgettünk a srácokkal majd haza mentem Kie-vel.

- Na milyenek? - kérdezte kiváncsian.

- Tök jó fejek. Milyen csapatba is akarsz belerakni?

- Mi vagyunk a snecik, és szeretném ha közénk tartoznál. - mondta nemes egyszerűséggel.

- Úristen tényleg?? Köszönöm!
Megöleltem.

- Mindig velük lógok, ami azt jelenti hogy ha szeretnél a snecik közé tartozni az életedet kell áldoznod a csapatért.

- Vállalom. Nagyon bírom őket. Esetleg most van valami amin dolgoztok? - kíváncsiskodtam.

- Van, de azt majd akkor szeretném elmondani ha a fiúk is ott vannak.

- Persze, megértem.

- Ma is este is velük lógok. Ha szeretnél jöhetsz és akkor beavatunk. Biztos vagyok benne hogy veled sokkal többre megyünk.

- Ott leszek! Hány órára legyek kész? - kérdeztem.

- Mondjuk 6-ra.

- Oksi! Most megyek Sarah-hoz kicsit lazulni. Meg hívott valami hülye flúgos partira.

- Mi is oda megyünk! Egy nyom miatt. Na de majd akkor talizunk hugi! Szió! - köszönt el tőlem mikor leparkoltunk a ház előtt.

Amilyen gyorsan csak tudtam felszaladtam a szobámba ugyanis alig van két órám elkészülni és meg sehogy se állok. Valami ruhát nagyon gyorsan kéne szerezni.
Vagy 15 percig álltam a szekrényem előtt tanácstalanul amikor megpillantottam "A" ruhát. Tökéletes lesz. Egy babarózsaszín, szatén, spagetti pántos, térdközépig érő, nem túl kivágott ruhát választottam. Felvettem egy ezüst nyakláncot, felvittem egy nude sminket és felvettem egy fehér magassarkút. A hajamat behullámosítottam és késznek nyilvánítottam magam.
Már csak Sarah-t várom hogy elvigyen. Anyáékkal is mehetnék mivel ők is jönnek de inkább Sarah.

Pár perc múlva meg is érkezett és szinte futva mentem ki hozzá ugyanis valamiért várom a partit hogy a srácok is ott lesznek.

- Rohadt jól nézel ki Jay! - dicsért meg Sarah.

- Hát se sem panaszkodhatsz! - vetettem rá egy elismerő pillantást.

Alig 15 perc alatt odaértünk a partira. Jézus túl sok itt a flúgos. Szemeimmel azonnal elkezdtem keresni a nővérem és a srácokat.

Into You // JJ Maybank ff //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora