Sikerült visszaaludnom még néhány órát. JJ-nek is szerintem ugyanis nem hallok és nem is hallottam bármilyen mozgást a házban.
Felvettem a telefonom az éjszaki szekrényről és bekapcsoltam. Basszus megvakulok.
Először az időt néztem majd azt hogy van e bármilyen üzenetem.Sarah🤍
Szia June! Lenne kedved átugrani valamikor? Holnap délután esetleg? Van mesélni valóm és kizártnak tartom hogy neked ne legyen😂 Ha benne vagy írj! Puszi - Sarah.
elküldve: 18 órájaÉn
Persze oké benne vagyok! Délután tali🤍Épp raktam le a telóm amikor hallottam hogy valami darabokra törik. Amilyen gyorsan csak tudtam kiugrottam az ágyból és rohantam a hang irányába.
- Basszameg! - kiabált JJ.
Tiszta vér minden és egy szilánkokra tört tányér van a földön.
- Mi történt? - amikor meglátta hogy itt vagyok talán kicsit megnyugodott.
- Reggelit akartam csinálni magamnak és amikor elővettem a tányért az kiesett a kezemből és megvágott. Ja ennyi. Nem nagy cucc.
- Dehogynem! Le kell fertőtleníteni vagy elfog fertőződni és akár nagyobb bajod is lehet belőle! - erősködtem.
- Gyere! - hívtam.
- Ülj le a kanapéra! Mindjárt jövök. - csak bólintott egyet.
A fürdőszobába mentem egy kis vattáért és fertőtlenítőért. Mire visszajöttem levette a pólóját hogy jobban hozzáférjek a sebéhez. Nagyon megvágta magát. Ilyen szerencsétlent.
- Ez most csípni fog! - öntöttem a vattára egy kis fertőtlenítőt majd éppen hogy csak hozzáértem megrázkódott.
- Ne mozogj, mert még rosszabb lesz!
- Könnyű azt mondani. Kurvára csíp.
Megforgattam szemeim majd folytattam tovább. Látszott rajta hogy szenved. Be kell valljam kissé sajnáltam.
- Mi folyik itt? - jött ki kómás fejjel John B.
- Ez a szerencsétlen reggelit csinált és eltört egy tányért ami megvágta. Jelenleg próbálom lekezelni de nem tud nyugton maradni. - vetettem JJ-re egy mérges pillantást. Majdnem elröhögtem magam. Ő csak megforgatta a szemeit. Tipikus JJ.
- June, van kedved hajókázni kicsit? - kérdezte John B.
- Nincs. - vágta rá JJ.
Egy kérdő pillantást vetettem rá.
- Khm úgy értem együtt többre mennénk. Jövök én is. Hozzátok Pope-ot és Kie-t is! - mondta JJ.
JJ elindult a hajóhoz ameddig én és John B összekaparja a többieket.
*olyan 15 perc múlva*
Mindenki indulásra kész. Mivel otthon hagytam a cuccaim ( balfasz vagyok tudom ) így Kie adott pár cuccot. Eléggé hasonlít a stílusunk. Egy színes crop topot és egy rövid farmer nadrágot. Alá fürdőruhát mert tervezünk úszni. Vagyis valami ilyesmit mondott John B.
Felszálltunk a hajóra és már indultunk is.
Nagyon élvezem nagyon jó fejek a srácok. Igen még JJ is tud az lenni. ( Néha )- Srácok ez mi? - bökött a víz felé Pope. Valami van ott.
John B közelebb menta vízhez hogy lássa mit mutat Pope.
- Aztakurva! Ezt látnotok kell! - kiabált.
Közelebb mentünk. Megpillantottam egy hajó roncsot.
- EZ EGY HAJÓ?! - kiabáltam.
- Az. Újonnan legalább 50 rongyot ér.
YOU ARE READING
Into You // JJ Maybank ff //
FanfictionJune Carrera, Kiara Carrera kishúga betekintést nyer nővére világába. Milyen is a sneci élet? Milyenek Kie barátai? Ki az a JJ? Drogok,fegyverek,bűnözések. Készen áll June erre az életre vagy inkább megfutamodik? ‼️Saját felelősségre!‼️ ( drogok,tr...