1. Rész

785 30 2
                                    

- Kie! Kie! Hol a francban vagy már megint? - ordítottam le az emeletről a nővéremnek aki ezek szerint megint nincs a házban. Már ki van a faszom vele hogy egyfolytában a hülye haverjaival van. Sosincs itt amikor szükségem lenne rá. Ezért Sarah Cameron a legjobb barátom mióta az eszemet tudom. Mindig ott volt nekem amikor kellett és én is ott voltam neki. Jut eszembe éppen hozzá készültem. Csapunk valami csajos napot vagy valami ilyesmi.

- Anya, apa, elmentem!

- Hova, hova ilyen sietősen? - vont kérdőre Anya.

- Nyugi csak Sarah-hoz megyek! - mondtam majd felvettem a táskám és rohantam a barátnőmhöz.
Apa még utánam kiabált valamit de már nem hallottam.

Meg is érkeztem a Cameron családhoz.

- Sarah! Sarah!! - kiabáltam barátnőm nevét hátha meghallja de nem nincs ekkora szerencsém. Helyette itt van Rafe. Szuper jó.

- Kit látnak szemeim? June Carrera? Mocskos kis sneci mint a nővére? - gúnyolódott amint megpillantott Rafe. Egy igazi vérbeli seggfej.

- Bekaphatod Rafe. - középsőujjam felnyújtva  mentem fel a lépcsőn Sarah-t keresve.

- Jayyy! - ugrott a nyakamba Sarah.

- Szia Sarah! - öleltem meg barátnőmet.

- Mi a terved mára? - kérdeztem tőle mert nem mondott semmit csak hogy toljam ide a seggem és hogy csajos napot tartunk.

- Mit szólsz egy kis szörfözéshez? - kérdezte.

- Nem is tudsz szörfözni. - néztem rá értetlenül.

- De te imádsz! Én meg addig elleszek a parton! Naa Jay légysziiii!

- Jó rendben. - adtam be a derekam végre.

- Akkor induljunk! - mondta izgatottan majd megfogta a kezem és magával húzott fel a szobájába.

- Na szóval kell egy fürdőruha is. - állapította meg a szekrényében kutatva Sarah.

- Sarah nekem holt mindegy csak haladjunk már. - türelmetlenkedtem.

- Áh megvan! - rántott ki a szekrényéből két egymáshoz passzoló bikinit.

Kék alapon rengeteg kicsi színes virág volt rajta. Imádom. Nem kurvás, nem mama fürdőruha, pont tökéletes. Sarah-é is ugyanúgy nézett ki, csak a kék alap helyett az övén citromsárga alap volt.

- Wow! Ez nagyon tetszik! - mondtam Sarah-nak.

- Tudtam hogy imádni fogod.

Végre valahára elindultunk a partra.

Imádom Outer Banks-et. A hangulatát, az embereket, mindent.
Ahogy leértünk a partra Sarah megszomjazott szóval elment üdítőért amíg én jó helyet kerestem magunknak.
Ahogy Sarah után mentem hogy mi a frász tart ennyi ideig megláttam Topper-el smárolni. Fúj. Úgy értem értem én hogy a pasija meg minden de akkor is. De már el is ment Topper, Sarah pedig éppen kéri ki az üdítőket. Úgy gondoltam addig még ő kéri az italokat szerzek egy szörfdeszkát mert hát azért jöttünk ugyebár. Sikeresen szereztem egyet.

- JUNEE! - kiabált Sarah mert gondolom nem látott. Az emberek úgy néztek mintha valami hülye phszchiopatára. Na mindegy.

- Sarah! - integettem neki hogy ide jöjjön.

- Szóval hoztam piát és üdítőt is. Melyik kell először?

- Várj, hogy szereztél piát? Még nem vagy 18.

-  Maradjunk annyiban hogy megvannak a módszereim. - kacsintott majd a kezembe nyomott egy vodka narancsot. Túl jól ismer engem.

- Akkor most szörfözöl vagy itt csövelsz velem? Na húzzál szörfözni! - szólt rám Sarah jelezve hogy egyedül is meglesz.

Into You // JJ Maybank ff //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin