Drugie spotkanie: 3.1

143 8 1
                                    

Kaname Kuran

(Prv Usagi) Obudziłam się w jakimś nie znanym mi pomieszczeniu przypominającym salon

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Prv Usagi)
Obudziłam się w jakimś nie znanym mi pomieszczeniu przypominającym salon. Po chwili przypomniały mi się wydarzenia z wczoraj i tamten mężczyzna. Kim on był, z tego co pamiętam przedstawiał się, ale nie pamiętam jak miał na imię. Gdy tak myślałam drzwi do pokoju otworzyły się, do pokoju wszedł mężczyzna w okularach i jasnych włosach spiętych w kucyka.

- kim jesteś, i co ja tu robię - zapytałam się będąc przygotowaną do biegu w razie potrzeby

- jestem Kein Cross, a jesteś tu dlatego, że Kaname przyniósł cię tu zeszłej nocy. Powiedział tylko tyle, że znalazł cię nieprzytomną koło opuszczonego budynku - usiadł naprzeciwko mnie - a tak poza tym to zaraz przyjdzie więc ci wszystko wytłumaczy jak to było - niedługo jak to powiedział, do pokoju wszedł wysoki mężczyzna o brązowych włosach i ciemno czerwonych oczach.

- nie wiem czy usłyszałaś w tedy jak się nazywam więc przedstawię się teraz poprawnie. Jestem Kaname Kuran miło mi cię poznać - podszedł i usiadł koło Keina - a ty jak się nazywasz

- jestem Usagi Tsukino - powiedziałam cicho, ale na tyle głośno by usłyszeli

- więc Usagi pamiętasz co się stało zanim straciłaś przytomność - zapytał mężczyzna w okularach

Opowiedziałam im co się stało. Na początku Kein nie zabardzo wieżył w to co mówię, do póki Kaname nie opowiedział swojej wersji. W kródce do pokoju weszli też brązowo włosa dziewczyna i szaro włosy chłopak. Okazało się, że dziewczyna ma na imię Yuuki, a chłopak Zero. Już po paru zdaniach wiedziałam, że zaprzyjaźnię się z Yuuki co mnie cieszyło bo przynajmniej nie będę czuła się nieswojo. Zero mimo że nie jest zbytnio rozmowny, to też może się zaprzyjaźnimy. Co do Kaname, dołączył do naszej rozmowy trochę później niż Zero, ale wydaje się, że coś jest nie tak.

Zen Wistaria

Jako iż zaraz po ich pierwszym spotkaniu, Usagi nie była jakoś przyjaźnie nastawiona do Zena, Shirayuki postanowiła, żeby wybrała się na spacer

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jako iż zaraz po ich pierwszym spotkaniu, Usagi nie była jakoś przyjaźnie nastawiona do Zena, Shirayuki postanowiła, żeby wybrała się na spacer. Problem w tym, że po drodze zauważyła wioskę więc postanowiła do niej zajrzeć. Niestety z powodu braku orientacji w terenie, zgubiła się.

Yandere Scenariusze/preferencje Z AnimeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz