9. fejezet: Úton az igazság felé

13 1 0
                                    

Mikor kinyitotta szemeit, csak a kőből készült mennyezetet látta maga előtt. Lüktetett a feje. Nem tudta hova tenni, amit az előbb látott. Ekkor Énókh testvér suhant be a szobába. Egy bögrét és egy tányért tartott a kezében. Letette a dolgokat Jane ágyára, majd egy szó nélkül a kislány homlokára emelte tenyerét.

Jane, láttam mit álmodtál. -zengett be a lány feje a testvér hangjával.

-Látta? -ámult egy Jane. -Testvér... nagyon fázom.

A láz miatt van ifjú árnyvadász. Pihenned kell! Nemsokára pedig Magnus Bane segítségével megpróbálunk belépést nyerni a fejedbe! De el kell nekem mondanod, ismered azt a férfit?

----------------

-Cristina, kérlek állj meg! -szólalt meg Emma. Herondale-ék, és Blackthorn-ék az Intézet Társalgó részében ültek. -Nem mehetsz csak úgy oda Csontvárosba, hogy "Én vagyok Cristina Rosales, és azonnal engedjék ki a lányomat, mert ha nem, akkor szétverek mindenkit!!!"
-Tudod, hogy megtenném, Emma. Az Angyalra is, 4 napja semmi hír! Emma!
-Tudom... De, -megfogta Tina karját, ezzel megakadályozva, hogy felvegye a kabátját. - kérlek ne. Magnus úgy is nemsokára indul. Gyere, inkább üljünk le. Jó? -győzködte barátnőjét. Cristina sóhajtott, nagyon aggódott Jane miatt.

----------------

-Magnuuuuuuuuuus! -kiáltotta Jane, mikor a férfi végre odaért Csontvárosba. Megölelték egymást. -Végre valaki van itt, akit én is ismerek! ÉS IMÁDOK IS! -nevetett.
-Na szia Poronty, hogy vagy? -néhány glitter potyogott ki a hajából mikor felállt.
-Azt hiszem, már jobban. Egy kicsit. -komorodott el.
-Örülök neki! De most gyere szépen, meg kell hogy vizsgáljalak Poronty!

Jane-t és Magnus-t három Néma Testvér vezette be egy hatalmas terembe. A helyiség közepén csak egy hatalmas kőből készült asztal foglalt helyet. Jane felfeküdt rá, majd Magnus nekilátott a vizsgálatnak. Kék szikra pattant elő az ujjai közül. Miközben kezét Jane teste felett vezette, egy erős impulzust érzett azon a helyen, ahol a Voyance rúna helyezkedett el. A boszorkánymester keze remegni kezdett, lehunyt szeme hirtelen kinyílt.
-Azt hiszem tudom a gyógymódot. -izgatottnak tűnt. Jane a könyökére támaszkodott, így figyelte a férfit. -Erőltetnünk kell a rúnákat. Az már biztos, hogy nem Mark Blackthorn az apja. Egy csepp tündérvér sincs a szervezetében. -beszélt a testvérek felé. -Viszont a boszorkánymester-vér elég nagy koncentrációban megtalálható.
Mit jelent az az elég nagy, pontosan? -kérdezte Cimón testvér.
-Körülbelül 47,5%. Pont annyival van többségben az Árnyvadász-vér, hogy túlélje a rúnákat. -most Janehez fordult. Megsimogatta a fejét. -Semmi baj Jane. Ma hazamegyünk. És minden rendben lesz! -mosolyodott el a boszorkánymester.

Ősi Szellemek városa (Démoni vétek 1.) 18+Where stories live. Discover now