6:15. Brr. Brr. Felkeltem. Ma végre sikerült és még időben is. Kiugrottam az ágyból és elővettem a jógamatracomat. Rákerestem a YouTube-on Alexis Rentől egy 15 perces jógára.
Amikor végeztem, elmentem zuhanyozni. Fogat és arcot mostam, bekentem a fejem valami puccos kenceficével. Kivettem a szekrényemből két random ruhadarabot és gyorsan feldobtam egy kis sminket.
7:05. Még van egy csomó időm. Elővettem a töri könyvem és átnéztem a múltkori anyagot. 20 perccel később ránéztem az órára és leszaladtam a konyhába. Anya keszített egy szendvicset, ha megéheznék a suliban. Azt bepakoltam a táskámba és felvettem a kabátomat, bakancsomat. -5 fok volt ma reggel, úgyhogy még felcsaptam a sálamat is. Beültem a kocsiba és elindultam.
Amikor beértem az osztályba, egy eléggé nem megszokott látvány tárult elém. Heni és Gergő. Az asztalon Heni, vele szemben pedig a fiú. Az ajkaik egymást kóstolgatták. Nem tudtam mit csináljak. Fotózzam le? Szóljak Riának? Ignoráljam őket?
Végül az utolsót választottam, mert nem akartam drámát. Bár... abban megegyezhetünk, hogy ez nem egy mindennapi dolog. Na végre! 10 perc után, de végre befelyezték. Ria utána pár másodperccel jött be a terembe. Gergő már visszaült a helyére és Heni pedig valamit olvasott a telefonján.
Becsengettek. Az óráink egész gyorsan leperegtek, ebéden a szokásos "csapatommal" ültem. Olívia mondta, hogy mostmár minden rendben van Dáviddal. Odajött az asztalunkhoz Dani. Mit akar ez tőlem? De tőlem nem akart semmit. Odaállt Dorka mellé és elkezdett egy szép, hosszú monológot. Mi ( a többiek ) csak hallgattuk, hogy meddig fog még beszélni. Egy kis cafat a beszédéből:
- Dorka, te szép, kedves istennő. Megtisztelnél-e holnap egy mozival? Te és én. Talán a végén látjuk is a naplementét.
- Úristen, igen!
Jelenet vége. Hogy jön össze mindenkinek????Ebéd után megbeszéltük a csajokkal, hogy a CafeFrei-ben találkozunk délután háromkor. Beszélünk Dorka nagy napjáról és szerintem ott fel fogom hozni a Heni+Gergős momentumot. Lehet, hogy még házit is csinálunk.
Így ami az első dolgom volt, amikor hazaértem, egy jó outfit összeállítása. Mivel amit reggel felvettem... nem a legszebb alkotásom volt. Utána bepakoltam a táskámba és elraktam egy kevés pénzt. Még volt pár percem indulásig, úgyhogy megnyitottam az Instagramot. Nem szoktam ott posztolni, max. néha kirakok egy-két sztorit és ennyi. Az első dolog ami megcsapott, egy kép volt az egyik celeb crushomról, Cole Sprouse-ról. Szőkére festette a haját, es ha ez még nem lenne elég, egy kicsit meg is hízott. Nem vagyok bodyshamer, de nekem nem jönnek be az ilyen srácok. A fogpiszkáló pálcika méretűek annál inkább. Kicsit beléptem Liza live-jába, de nem volt semmi érdekes, ezért inkább elindultam a kávézóba.
Dorka -mint mindig- hamarabb ott volt. Már rendelt magának egy szerecsendiós lattét és egy pohárdesszertet. Amint beléptem a kávézóba, megcsapott a sütemények illata. Szeretek ide járni. Mindig nagyon jó az atmoszférája. Dorka a sarokban lévő, kipárnázott asztalt választotta. Hangulatos volt odaülni, mert nem zavart ott senki. Olyan volt, mintha nekünk egy külön termet nyitottak volna.
10 perc múlva már mindenki itt volt. Olívia egy koffeinmentes cappuccinot, Ria egy Citromos teát -mert ez a lyány mindig beteg- és én egy sima fahéjas lattét rendeltem. Vihorásztunk sokat, Olívia mutatott mémeket a telójáról és úgy éreztem, hogy ideje volt megtörni a jeget.
- Szóval Ria, képzeld mit láttam ma reggel.
- Uuuuuu. Mit?
- Gergőt és Henit. Együtt. Heni az asztalon ült, Gergő állt előtte. És... hát biztos vagyok benne, hogy... tudod... ööö... csókolóztak.
- Oh! Oh! Ohhh! - fakadt sírva Ria.
- Nyugi! Minden rendben lesz. Mi itt vagyunk neked. - nyugtatta Dorka.
- Igen, ránk számíthatsz. - mondta Olívia.
- De... e-ez ez bi-bi-biztos? - kérdezte szipogva Ria.
- Hát... én hiszek abban, amit láttam. Nagyon sajnálom!Kb. 7 órakor hazaértem. A sírás után még beszélgettünk és tanultunk egy kicsit. Anyáék terített asztallal vártak.
- Mi történt itt? - kérdeztem, őszinte meglepődéssel.
- Hamarabb értem haza. Gondoltam, már unjátok a hideg kaját. - válaszolta boldogan anya.
- Hát Drágám, azt jól gondoltad. Leácskám ülj le az asztalhoz, hogy nekiláthassunk ennek a lakomának.
- Rendi, csak gyors elmegyek mosdóba.Régen voltam már ennyit a szüleimmel. Gimi óta a kapcsolatunk megváltozott, azóta próbáljuk ezt rendbehozni és szerintem ma este sikerült is. Vacsi után felrohantam a szobámba és telefonoztam egy pillanatig. A következő dolog, amit észreveszek, hogy hajnali 2 van és a ruhámban fekszek az ágyon...
YOU ARE READING
Te, én és a naplemente
RomanceEgy szerelmes tinédzser lány, egy idegesítő, de helyes srác és egy egész kedves, de nem túl szép fiú. Lea gimis élete egész normális, de van pár dolog ami elvonja a figyelmét a tanulástól. Ahogy az idő telik, Lea egyre jobban megunja a várakozást és...