Reggel, mint általában, fél hétkor keltem. Már vátam, hogy ma milyen dráma lesz a suliban/osztályban. A szokásos reggeli rutinomat követően indultam is.
Ma reggel kivételesen nem vett senki nyelvleckéket az osztályban. Bár Gergő és Heni elég közelről beszélgettek, de az még nem teljesen csók. Álmodoztam egy kicsit, hogy bárcsak én és Alex vagy Dominik is tudnánk ilyen közelről beszélgetni. Mondjuk Dominik osztálytársa, egyik barátnőm, Lotti csinált rólunk egy képet még nyáron, amin összeéert a fejünk. De az nem számít. Nem tudatosan, nem direkt voltunk olyan közel. Visszatérve, örültem, hogy a mágéletüket az ágyban hagyják, nem az osztály közepén.
Ria bejött az osztályba. Úgy nézett ki, mintha éjszaka nem aludt volna egy percet se, végig sírtra volna. Gergő neki nem csak egy sima "crush" volt, hanem őszinte (viszonzatlan) szerelem. Egyből odamentem hozzá és megkérdeztem, hogy minden rendben van-e. Meglepő spoiler: nem.
- Szia! Jól vagy?
- Ó, szia! Hát... a megvagyok is elég pozitív válasz, nem?
- Ennyire rossz?
- Igen. na mindegy, mesélj valamit! - szipogott egyet.
- Nincs semmi különös velem. Viszont Dorkával. Ma lesz a randija Danival!!!
- Ahh, tényleg. Hátha nekik összejön. Nem úgy mint nekem.
- Naaa, ne légy ennyire depresszív. Biztos hamar vége lesz. Nem illik Henihez Gergő. Hozzá valaki menő, vagány csávó tartozik. És, hát valjuk be. Gergőhöz nagyon egyik tulajdonság se illik.
- Igazad van! De akkor iiiiis - tért vissza a síráshoz.
- Semmi de! Ez kerek-perecre így van. Ne higyj másnak. Nekem lesz a 3. órám pszichológia.
- Ne! Nekem akkor emelt bioszom lesz. Elfelejtettem tanulni, túlságosan el voltam foglalva a sírással. Basszus!
Ezzel véget is ért beszélgetésünk. Inkább odamentem Dorkához.
- Naaaaaaa. Izgulsz a délután miatt?
- Őszintén, nem annyira. Tudom, hogy egy jó ember és mindig van egy jó témája. Nem fogok vele unatkozni az biztos!
- Jaj, ez a szerelmeslét. Unikornisok, rózsaszín felhők, tündérek. - kis iróniával válaszoltam neki, de én is ezt akarom érezni!
- Hagyjál már! - mondta viccesen.
Becsöngettek első órára, fizikára. Mintha egy kínzókamrában lettünk volna. Utána tesi következett, ahol az ötözőben legalább 10-szer eltáncoltuk a híres TikTok trendet, a WAP-ot. Pszichológián a hazugság és az ideg jeleiről tanultunk. Szeretem ezt az órát, mert nagyon érdekes dolgokról tanulunk. Gimnázium után, pszichológiával kapcsolatos szakmákkal szeretném folytatni tanulmányaimat. Még volt egy nyelvtan óránk és vége is lett a napnak. Úgy volt, hogy lesz még egy dupla franciám, de elmaradt, mert a tanár beteg. Miután hazaértem, egyből átcsaptam personal-stylistba, ugyanis keresni kellett egy jó ruhát Dorkának a nagy napra.
Körülbelül fél órába telt, de meglett az outfit. Egy fehér alapon rózsaszín virágos, spagettipántos ruha, ami alá vesz egy fehér garbót. Bőrszínű nejlonharisnya, fehér sport cipő és egy fekete bőrdzseki. Remélem Daninak is fog tetszeni. Mondjuk már nagyon kíváncsi vagyok, hogy rajta mi lesz. Olíviával lesifotózni fogunk, mert "véletlenül" mi is ott leszünk akkor a plázában. Úgy volt eredetileg, hogy Ria is jön, de tervei vannak (ami szerintünk azt jelenti, hogy megint végig fogja sírni az északát).
Megbeszélték, hogy pontban háromkor találkoznak a pláza előtt és onnan együtt mennek be at moziba. Olyan cukik voltak! Danin egy kék pufi dzseki, fekete farmer és valami márkátlan sportcipő volt. Amikor találkoztak Dani egyből átkarolta Dorka derekát és úgy sétáltak be a helyiségbe. A Gyűlölök és szeretek című romantikus komédiát nézték meg. Pont mögöttük ültünk 2 sorral, úgyhogy egyszerre két romcsi filmet néztünk. Egyet a kivetítőn a másikat pedig ott, való életben, két sorral előttünk. A film közepe fele Dorka álmos lett, úgyhogy ráhajtotta a fejét Dani vállára. Azt hittem, hogy ott helyben elolvadok. Hogy lehet valaki ennyire cukiiiiiiiii? Na igen, visszatérve, a film végén megbeszélték a látottakat, miközben sétáltak ki a teremből. Amint kiértek a plázából pont ment le a nap. Mintha ez így meg lett volna írva. Csak ott álltak a főtér közepén és félig ölelkezve nézték a gyönyörű látványt. Aztán megtörtént, amire mindenki várt. A csók. Szerencsére pont le tudtuk fotózni, úgyhogy háttérkép Dorkának: pipa.
Csak ők voltak ott. Dorka, Dani és a naplemente.
VOUS LISEZ
Te, én és a naplemente
Roman d'amourEgy szerelmes tinédzser lány, egy idegesítő, de helyes srác és egy egész kedves, de nem túl szép fiú. Lea gimis élete egész normális, de van pár dolog ami elvonja a figyelmét a tanulástól. Ahogy az idő telik, Lea egyre jobban megunja a várakozást és...