6

563 22 0
                                    

A szemeim már hajnali négykor kinyíltak ezért úgy döntöttem lemegyek a balett teremben. A szekrényemhez léptem majd annak az aljáról előszedtem a balett cuccom ami már nagyon régen volt rajtam. Felvettem a ruhám majd rávettem egy melegítő nadrágot és a táskámmal a kezemben megindultam. A folyósókon még senki nem volt amit először furcsáltam majd rájöttem hogy még borzalmasan korán van.
A terembe érve felvettem a cipőm majd nyújtani kezdtem. Felpillantva Buckyt pillantottam meg az ajtóban állva ahogy épp a falnak támaszkodva figyelt. Szemei szinte a bőrömbe égtek. Lábamat felemeltem a rúdra majd előre hajoltam, ekkor éreztem meg két kezet a derekam körül. Lábamat lerakva pördültem meg a kezei között.
- Úgy néz ki ma mindketten ugyanazt a sportot választottuk. - mondta én pedig csak ekkor néztem végig rajta. Pontosan ide készült nem csak meglátott és bejött. Kecsesen fordított rajtam egyet majd végig táncoltunk a teremben miközben a hangfalakból lágy zene szólt. A következő pörgésnél Bucky felemelt majd lassan engedett vissza majd a zene elcsendesült. Mi csak bámultunk egymás szemébe majd szétrebbenve szegeztük figyelmünket az ajtóra ahonnan taps szólt. Natasha balett ruhában és melegítőben állt az ajtóban.
- Rég láttam ilyen szép táncot. Főleg olyanoktól akik elvileg utálják egymást. - mondta piszkálódva.
- Hát én szerintem megyek. Ennyi elég volt mára. - mondta Bucky megtörve a szituációt majd megkerülve Natashát eltűnt.
- Én is megyek. - indultam volna meg de Nat visszatartott és nem engedett tovább.
- Előbb elmeséled mi volt ez. Mert nem csak tánc. - nézett komolyan a szemembe. Nagyot sóhajtottam majd belekezdtem a sztoriba.

Natasha a földön ült az álla pedig a padlóig esett mire a történetem végére értem.
- Na várjunk csak. Jól értettem hogy te Buckyval jársz össze? - kérdezett vissza.
- Igen.
- És milyen sűrűn? Mármint naponta vagy van egy naptáratok amibe bele van írva? - mutogatott kezeivel belőlem pedig kitört a nevetés.
- Komolyan? Naptár? - nevettem ki a lányt aki meglökte a vállam.
- Elég. Csak egy ötlet volt. - kérte ki magának.
- Najó inkább menjünk együnk valamit mert már nembírom kaja nélkül ezt. - mondta majd felállva húzott fel engem is a padlóról.
Miután a konyhában szereztünk egy kis nasit úgy döntöttünk nézünk valami filmet. Lehuppantunk a nappaliban lévő kanapéra majd beindítottam valami randomat.
- Hát itt vannak a barátnőim. Már mindenhol kerestelek titeket. - ölelt meg minket hátulról Wanda majd a kanapét átugorva huppant közénk.
- Jó hogy jössz Lilinek elég sok mesélni valója van. - bökdöste Wandát Natasha miközben a másik kezével egy újabb adag popcorn tömött a szájába.
- Hát akkor hallgatlak. - mosolygott rám én pedig újra belekezdtem.
Mikor befejeztem Wanda csak ült mellettem csöndben pár pillanatig majd visítozva ugrott a nyakamba.
- Ez olyan jó. Mármint aztmondtad lehet hogy szereted. Ami azt jelenti hogy szereted. - pörgette fel magát teljesen.
- Nem ez azt jelenti hogy TALÁN, és lehet hogy nem is szeretem csak azért érzem ezt mert olyan jó az ágyban. - sóhajtottam Wanda pedig visítozva rángatott a vállamnál fogva mint az őrültek.
- Oké elég. - fogtam meg a kezét leállítva őt.
- De ez olyan izgalmas. - szóritott rá a kezemre Wanda.
- Most igaza van. - bólintott Natasha. - beleszerettél egy olyan emberbe akit apád mindennél jobban gyűlöl.
- Pontosan ezért nem tudhatja senki. - csitítottam őket.

Vigyázz rám Bucky Barnes Where stories live. Discover now