- 5 év múlva -
- Levele jött asszonyom- lépett hozzám a házvezetőm egy mosollyal az arcán.
- Köszönöm.- viszonoztam a mosolyt majd átvettem a levelet. A borítékon egyedül a nevem szerepelt. A kézírásból felismertem hogy Morgan küldte. Csak Tony tudja hol vagyok hogy hova menekültem így arra jutottam a húgom napokig könyöröghetett neki hogy jutassa el hozzám. Feltéptem a vékony papírt majd kivettem a tartalmát. Egy meghívó volt a 21. szülinapjára. Összeszorult a gyomrom ahogy újra és újra elolvastam. Nem volt sok olvasnivaló engem mégis teljesen összetört. Kihagytam a tinédzser korát és ezt soha nem kapom vissza. Egy könnycsepp folyt le az arcomon ahogy a papírt bámultam.
- Anya szomorú vagy?- az apró hangra felemeltem a fejem és letöröltem a könnyeim.
- Nem csillagom minden rendben, van kedved találkozni a nagyapával? Már régen láttad.- mosolyogtam rá.
- Igen.- ordította örömében majd el is tűnt hogy bepakoljon.
- Marta segítenél bepakolni Maeve-nek kérlek? Elutazunk pár napra.- néztem rá a dadusunkra.
-Persze Miss Stark
A telefonomért nyúltam és megnyitottam a hívásnaplót. Percekig bámultam Bucky nevét a képernyőn. Nem tudtam mi legyen a következő lépésem. Hívjam fel 5 év után a semmiből és mondjam el neki hogy van egy csodaszép,okos kislánya aki megérdemel egy olyan fantasztikus apát mint ő lenne vagy csak állítsak be egy gyerekkel az oldalamon hogy Hello ő itt a lányod? Rengeteg érzés kavargott bennem. Már ezerszer átgondoltam mit fogok tenni ha eljön ez a pillanat, ezer és egy forgatókönyvem van róla de most hogy eljött a pillanat és itt állok benne fogalmam sincs mit tegyek,érezzek vagy épp mondjak. Lezártam a képernyőt és a pultra raktam a telefont. Nem tudom megtenni, annyi év és annyi fájdalom van kettőnk között. Ha most felhívnám lehet hogy fel se venné, lehet hogy üvöltene vagy talán a barátnője venné fel ami talán rosszabb mintha fel se venné.
- Hölgyem a kislány indulásra készen valamint a maga csomagja is pillanatokon belül kész lesz. Segíthetek még valamiben? - összerezzentem mikor a házvezetőnő hozzám szólt, hirtelen estem vissza a valóságba .
- Nem köszönöm ez minden.
- Rendben. A kocsi készen áll már csak magukra vár.- mosolygott rám.
- Magának van a világ legmegnyugtatóbb mosolya tudta? Köszönök mindent- simítottam végig a kezét majd pár apró dolog összeszedése után beültünk a kocsiba majd elindultunk. Maeve már a kocsiban elaludt így karban vittem fel a repülőre ott pedig leraktam őt az ágyra. Lehuppantam az egyik ülésbe majd felhívtam Tony-t hogy megyek. A hangja tele volt izgalommal de éreztem hogy fél. Fél attól ami történhet amikor visszatérek és szembe találom magam életem szerelmével aki teljes szívéből utál, életem szerelmével és a gyerekem apjával. Egyedül Tony tud Maeve létezéséről és ez most teljesen fel fog borulni. Amint leszáll ez a repülő nem csak az én életem fog megváltozni hanem a lányomé is és nem fogom hagyni hogy tönkre tegyék az életét. Nekem csak ő van és bármit megteszek érte.
- Maeve drágám kelj fel itt vagyunk.- simítottam végig az arcát mikor lassan kinyitotta nagy kék szemeit és nyöszörögve lerúgta magáról takarót.
- Hahoo- hallottam meg Tony hangját.
- Nagypapi- ugrott ki az ágyból Maeve majd a nagyapja kezei közé ugrott aki boldogan ölelte magához őt.
- Nagyon hiányoztál hercegnőm. Istenem de nagy lettél.- ölelte magához Tony újra a kislányt.
- Szia apa- öleltem meg énis őt, ő pedig engem is szorosan magához vont.
BINABASA MO ANG
Vigyázz rám Bucky Barnes
Fanfiction𝐁𝐮𝐤𝐨𝐦 𝐚𝐳 𝐢𝐝ő𝐬𝐞𝐛𝐛𝐞𝐤𝐫𝐞. - 𝐦𝐨𝐧𝐝𝐭𝐚𝐦 𝐦𝐨𝐬𝐨𝐥𝐲𝐨𝐠𝐯𝐚 𝐦𝐢𝐫𝐞 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐚𝐫𝐜á𝐧 𝐦𝐞𝐠𝐣𝐞𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐞𝐠𝐲 𝐞𝐥é𝐠𝐞𝐝𝐞𝐭𝐭 𝐦𝐨𝐬𝐨𝐥𝐲. ~ Helyenként 18+ így csak saját felelősségre. ~ Nem követi a Marvel filmek cselekmén...