00:01

456 22 5
                                    

Asta este despre noi.
Noi... ne tachinăm.
💟

-Jeon Jungkook! Pentru numele lui Dumnezeu!!! Dă-mi telefonul, sau vei avea de suferit!

Brunetul se amuză în continuare pe seara ei, verificându-i galeria.

-Uh, poze cu mine. Îmi place!

-Ai fost avertizat.. Acum va trebui să suferi consecințele faptELOR TALE!!!

Băitul nici nu apucă să proceseze, deja trezindu-se cu o nebună care aleargă spre el.

-Tu felină feroce... ce încerci să faci?

Întreabă el întinzând telefonul deasupra capului cu o mână, iar cu cealaltă ținând felina feroce la distanță .

-Prea bine... A fost ultima ta șansă.

Casa era acum cuprinsă de râsul colorat al brunetului. Nu apucase să reacționeze la timp atunci când Y/N îl gâdila.

-Îmi dai telefonul acum?

Fata vorbea impunător. Aveai impresia că te putea lua la bătaie în orice moment.

-Mmmm ... tot nu. Doar dacă....

-Dacă ce?

Jungkook se apropie de ea zâmbind cu subînțeles.

-Doar dacă îmi demonstrezi că îl vrei cu adevărat.

Fata era pusă pe gânduri, însă știa cum să-i pună capac.

-Acum că mă gândesc, nu-l mai vreau atât de tare.

-Ce?.. Serios?

-Da. De fapt.. e ceva ce vreau mai mult decât telefonul.

-Nu mai spune.. Și cam ce ar fi?

Y/N se apropie lent de el, abordând o privire seducătoare. Iși lipește palmele de pieptul băiatului, pe una din ele coborând-o, însă oprindu-se la abdomen.

El doar rămâne nemișcat. Era curios de ce voia să facă cea din fața lui, de cât de departe avea să meargă.

Se apropie destul cât să îi șoptească un "Nu te pune cu mine"

Profită de neatenția lui și înșfacă telefonul , urmând să fugă spre dormitor râzând.

Proastă alegere.

- Stai numai să pun mâna pe tine.

Iubitul meu complicat  || J. Jk. P1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum