00:08

195 10 0
                                    

[A/n]:
⚠️Conținut 18+⚠️
Nu încurajez sexualizarea membrilor!!!
Este strict content fanfiction.
🎶WOODZ - "Accident"🎶
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Noi ne certăm, ne distrugem.
Dar tot noi suntem cei ce contăm.
💟

"Dă-mi un motiv bun să mai continui.."
Jungkook era frustrat, iar asta se sesiza ușor după tonul vocii.

Y/n pe de altă parte era devastată.

"Am impresia că vrei de mult să termini relația asta? Poate doar căutai un motiv să o faci."

"Nu e chiar așa y/n.."

"Atunci cum e?! Huh? Cum e, Jungkook?.."
Spune ea nervoasă într-un final, ridicând tonul și ajungând în fața lui.

El oftează calm, apoi o privește atent. Erau doar la câțiva centimetri distanță, însă nu se atingeau.

El vorbea lent și șoptind.
"Așa e. Am tot vrut să terminăm relația asta, știind că îți poate face rău din cauza carierei mele."

Jungkook simțea că nu se mai putea controla.
"Și da, Y/n. La naiba, da! Am vrut să mă despart de tine, dar nu pot.. Ceva mă ține aici, lângă tine și nu pot să scap, nici dacă vreau. Am tot încercat să scap de noi... să stau departe, dar... nu pot. Am fost un idiot să te rănesc atât. Îmi pare rău, iubito."

Amândoi aveau lacrimi în ochi, privindu-se intens. Se iubeau, oricât ar nega.

"Iartă-mă.."

El o iubește, iar ea îl iubește. Nimic nu poate schimba asta.

O știau amândoi.

"Iubește-mă."

Șoptește Y/n fără a-și lua privirea de la el. Brunetul era deja pierdut în ochii ei.

Fără a oferi șansa unui alt răspuns, Jungkook se apropie prea repede, capturându-i buzele, ea fiind luată prin surprindere, însă răspunzând cu la fel de multă pasiune.

Totul devine mai intens cu fiecare secundă care trece.

Fetei îi era dor să-l simtă aproape.
Lui îi era dor să o știe lângă el, să știe că e doar a lui.

Y/n era acum lipită de perete.

Mâinile lui se aflau pe talia ei, trăgând-o mai aproape de corpul său, fără să întrerupă sărutul.

Jungkook se apleacă doar cât să o poată ridica în brațe, ducând-o spre dormitorul pe care obișnuiau să-l împartă până zilele trecute.

O întinde pe așternuturile închise la culoare, fiind acum deasupra ei.

Y/n îi putea vedea dorința din privire.

"Te vreau acum y/n."

"Sunt doar a ta, Jeon Jungkook."

Hainele erau pe rând aruncate pe podea.
Pielea lui era acoperită de pete roșiatice. Y/n se asigura că iubitul ei avea să-și amintească acel moment.

Au trecut 5 minute, iar liniștea era deja distrusă de gemetele de plăcere ale fetei. Brunetul respira greu, simțindu-se la fel de bine totuși.

"Jungkook-mh"
Reuși ea să spună într-un final.

"Ador când îmi gemi numele în felul ăsta."

Atingerile lui îi făceau corpul să ardă. Doar el avea acest efect asupra ei.

"Spune-mi, y/n ... admiratorul tău secret te poate face să te simți așa?"

Spuse el, având grijă ca fata să-l simtă din plin, făcând-o doar să geamă mai tare.

Adora să știe că o făcea să se simtă astfel.
Nimic nu avea să-i mai separe vreodată.

Vă las imaginația liberă ( ͡° ͜ʖ ͡°) De aici vă faceți voi finalul momentului după cum vă place

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vă las imaginația liberă ( ͡° ͜ʖ ͡°)
De aici vă faceți voi finalul momentului după cum vă place.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Angry sex de împăcare.( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sir why are u grabbing it like that👀

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Sir why are u grabbing it like that👀

Iubitul meu complicat  || J. Jk. P1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum