00:07

199 11 0
                                    


꧁  Distruge-mă frumos.

☀︎︎

***

"Ți-am spus că nu știu de la cine e , Jungkook! De ce continui să dai vina pe mine?"

"Nu dau vina pe tine, ok?.. Sunt doar frustrat."

Brunetul își face loc pe canapea, fiind în continuare stresat. Se aștepta să se întoarcă din turneu la iubita lui, dar nu se aștepta să găsească scrisori de confesiune. Ce mai era și asta?

Refuza să creadă că era trădat.

"Jungkook, ți-am spus deja că nu știu de la cine e și că nu am vreo legătură-

"Y/n ajunge. Doar las-o baltă."

Y/n nu își mai putea controla emoțiile. Lacrimile începeau deja să-i dea târcoale.

"Te desparți de mine?..."  Întreabă ea abia șoptind, din cauza plânsului.

Jungkook doar privește în jos încruntat.

"Nu. Eu.. nu știu."

"Înțelege odată că eu nu te trădez. Nu sunt o mincinoasă." Din nou, abia reușea să șoptească.

Însă Jungkook era cuprins de nervi. Izbucni în acel moment.

Se ridică de pe canapea și se apropie repezit de ea.

"Y/n CUM POT EU SĂ TE CRED CÂND VĂD ASTA?! (Arată spre scrisoare) Cum?.... Și pe lângă toate astea spui că nu ai vreo legătură. E clar că măcar ai vorbit cu tipul ăsta, dar spui că nu știi cine e. Eu- eu nu știu ce să mai cred."

Y/n doar îl privea plângând și suspinând, la fel ca ea.

Jungkook doar aștepta un răspuns, dar nu primește decât liniște.

Y/n își scoate inelul , aruncându-l pe podea, undeva prin cameră, urmând să-și ia cheile de la mașină.

Brunetul rămâne singur în casă.

Își pune frustrat mâinile în păr, oftând.

În următorul moment lovește puternic vaza decorativă din apropierea lui, cioburi fiind acum împrăștiate prin toată sufrageria.

Ce am făcut?..

Iubitul meu complicat  || J. Jk. P1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum