Dr. Hye Sun: Onu da bu hafta tekrar gel o zaman anlat olur mu?
Jihyo: O zaman ben Cuma'ya tekrar randevu alayım.
Dr. Hye Sun: Çok iyi olur. Sonra ne olduğunu çok merak ettim.
Jihyo: Bende çok merak etmiştim. Neyse görüşürüz o zaman.
Odadan çıkıp aşağı indim. Randevu aldıktan sonra. Eunji ve Jieun'ı Momo'lardan alıp eve döndüm. Eve girince akıllı kızlarım artık ellerini yıkamayı unutmuyor.
Eunji : Ben yıkadım!
Jieun: Bende!
Jihyo: Aferin size. Ödevlerinize başlayın o zaman.
Jieun: Tamam.
Onlar ödevlerine otururken bende temizlik yapıp akşama yemek yaptım.
-
Jihyo: Hadi yemeğee!!
Eunji : Geldik!!
Birlikte yemek yedik. Sonrada içeri geçip her zaman ki gibi onların ödevlerini kontrol ettim doğru yaptılar mı diye . Sonra su içmek için mutfağa giderken yine onu gördüm.
Daniel: Niye doktora gidiyorsun beni sevmediğin için mi!
Jihyo: Hayır. Seni sevdiğim için! İyileşmek için gidiyorum! Sen ölüsün ölü.
Daniel: Ben ölü değilim!
Yine kayboldu. Kafa mı karıştırmaya çalışıyor herhalde. Neyse..
Cuma günü (Randevu Günü)
Jihyo'dan
Sabah alarmın sesiyle uyanmayı ne kadar sevmesem de kalktım. Eunji'yi kaldırdıktan sonra Mutfağa geçip kahvaltıları için bir şeyler hazırlamaya başladım. Kızların kahvaltısını hazırladığımda kızlar geldi .
Jieun: Biz geldik.
Jihyo: Oturup başlayın o zaman.
Onlar kahvaltı ederken bende çantalarını alırken yine onu gördüm.
Daniel: Bir vazgeçmedin o servis işinden!
Jihyo: Deliyim ben deli..
Daniel: HEY ! Ben buradayım! Deli değilsin. Çocuklarını okula götürebilecek haldesin!
Yine kayboldu. Hep böyle yapıyor aklımı bulandırıp gidiyor. Çocuklar çantalarını taktılar ve servis gelince okula gittiler. Bende 1-2 saat daha uyumak için yattım.
-
Saat 11.15
Tekrar alarmla uyandım. Susturduktan sonra kalktım. Aşağı inip kahvaltıyı hazırlamaya başladım ve sonrada ahvaltı yaptım. Kahvaltıdan sonra yukarı çıkıp üstümü değiştim. Üstümü değiştikten sonra arabaya bindim. Açıkçası bir yandan da anlatacaklarımı düşünüyordum. Kliniğe gelince arabayı durdurdum. Arabadan indim ve kliniğe girdim. Danışmaya geçtim.
Kadın: Merhaba Bayan Jihyo... Şöyle geçin siz, ben doktora haber vereyim. Birazdan girersiniz Bayan Jihyo.
Geçip oturdum. Yine onu gördüm.
Daniel: Yine buraya geldin! Sözümü dinlemiyorsun ki.. Eskiden dinlerdin.
Jihyo: Sen o değilsin!
Daniel: Belki oyum. Belki değilim. Nerden bilebilirsin!?
Yine gitti ben öyle düşünürken kadın bana seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
̶A̶ş̶k̶ı̶n̶ ̶P̶s̶i̶k̶o̶l̶o̶j̶i̶s̶i̶ | ̶D̶a̶n̶H̶y̶o̶
RomanceAşk, acı çekeceğini bile bile sevmek, pişman bile olmamaktır. • [TAMAMLANDI]