Buradan çıkmak için her şeyi yapacağım

128 15 516
                                    

Selamlar
Sizinle daha çok vakit geçirmek için bölüm sayısını oldukça yüksek tutmaya çalışacağım. Umarım bu ilk çalışmamda sıkılmaz ve eğlenirsiniz. Bu fici sadece Taekook var diye okuyup omegaverse alemini ve türlerin hangi özellikleri taşıdığını bilmeyenler yorumlarda sorarsa direk cevap veririm.

Keyifli okumalar❤️

Bakışlarımda oluşan baygınlık ve karşımdaki o gözlerin parıltısını gördükçe hissettiğim, kurdumun verdiği garip duygu ile ilk tökezlesem de kendime gelip toparlanmaya çalıştım. Önünde durduğum arkadaşlarıma kafamı çevirerek, şaşkınlıkları ve korktukları anlaşılan yüz ifadelerine baktım. Ardından önümdeki bedenin  konuşma sesi ile yavaşça önüme dönmek zorunda kaldım. Bir yandan da elimdeki gaz lambasını adamın yüzüne doğru tutuyordum.

"Yüzüme tutmaya devam mı edeceksin?.. Kendinizi tanıtmayacak mısınız?" diyerek gözlerimin içine baktı. Sanırsam kurdu yüzünden göz renginin değiştiğini fark edemiyordu. Benim kurdumun da ondan bir farkı olmadığına emindim. Bir sessizliğin hüküm sürdüğü bu kimsesiz şatoda, kolumdaki tutma hissini biraz geç fark ederek elimdeki gaz lambasını düşürdüm. Kırılma sesi, kimsenin olmadığını sandığımız şatoda büyük bir gürültü çıkarttı. Ardından etraf karardı ve  ışığa doğru sürüklendiğimi, boynumdaki acı bir his ile hissedip bilincimin kapandığını fark ettim..

Boğuk ve uzaktan gelen o naif sesin, " Uyanmalısın Jungkook! Uyanmalısın.. " dediğini duydum, gözlerimi zorlada olsa aralamamı sağlamıştı.

Etrafı bulanık görüyordum, kafamı biraz salladıktan sonra gözlerimi iki kez açıp kapadım ve bana seslenenin Jimin olduğunu fark ettim. Gözlerime bakarak, " Oh! sonunda Jungkook hiç uyanamayacaksın sandım."  Haklıydı ben hariç herkes uyanmıştı.

Gözlerinde ki o renk değişimi ile beliren korkuyu hissederek, kurdunun daha iyi hissetmesi için feromon salgıladım. İlk uyandığımda kurdumda en az benim kadar bu olaydan etkilendiği için onun da kendisine gelmesini bekledim. Yani bizi bu şekilde buraya getirmek zorundalar mıydı? Kurdum bu duruma çok sinirlenmişti. İstemsizce sinirden yaydığım feromonlar, sadece benim değil arkadaşlarımın kurdunun da benden bir farkı olmadığı için yaydığı feromonları etrafta birbirine karışmıştı. Bu birbirinden farklı dört güzel koku sinirle yaydığımız feromonlara dönüştüğünde, işte o zaman birbirimizi etkilemese de odaya giren herhangi birini etkilememesi, imkansız gibiydi.

Tam kendime geldiğimde bileklerimin acıdığını hissederek, kollarımın arkadan bağlı olduğunu ayaklarımın ise sandalyenin altında bağlı olduğunu fark ettim. Nerede olduğumuzu bilmediğim sessiz ve ufak bir penceresi sayesinde içerinin biraz aydınlık olduğu odada dört arkadaş ve yaydığımız feromonlarla yalnızdık. Duvarda olan belli belirsiz çizimlere göz kestirirken, dördümüzü aynı hizada ve aynı şekil bağlayarak dizdiklerini gördüm.

" Jimin sen bizden önce uyanmışsın bir şeyler görebildin mi?"

"Hayır Jungkook, sizin uyanmanızı bekledim yalnızca. Dışarıdan her hangi bir feromon bile sezemedim."

O adam bizi buraya koyup ne yapabilirdi ki? Hem de birbirimizin ruh eşi olduğunun gerçeği ortadayken..Etrafa öylece bakan arkadaşlarıma dönerek.

" En son hatırladıklarınızı anlatın neler yaşadık, ben en son gaz lambası tuttuğum adamın suratını hatırlıyorum. "

Jimin "Ben hiç bir şey hatırlamıyorum. Sadece buradayız işte, öldürecekler bizi." diyerek umutsuzca kafasını önüne eğdi.

Kendisi baskın bir alfa olmasına rağmen neden böyle hissediyordu anlam veremedim. Aslında hepimizin umutsuz olma gerçeği.. Ardından Hyunjin ise direk baştan yaşadığımız her şeyi anlattı. Ben ise kurdumun birden girdiği halleri çözmeye çalıştığım için Hyunjine dikkatimi
veremedim. Aniden neden böyle yapmaya başlamıştı. Çok geçmeden arkamızdaki kapının açılma sesini duyduk. Dördümüzün bakışı da direk o kapıya doğru yöneldi. İçeri giren uzun boylu, dik başlı adam. Yanında da ona yakın duran ve birlikte içeri girdikleri adama doğru baktık. Ortamdaki feromonlarımızdan etkilenmiş olacaklar ki yüzlerine takındıkları iğrenir yüz ifadesiyle içeri girdiler. Ardından kurdumun neden böyle yaptığını anladığım kokunun sahibi, bizi hiçte hoş karşılamayan adama ve saçları siyah aralarından essiz beyaz geçişlere sahip olan dört adam içeri girdi.

I FOUND MY TRUE SELF İN YOU-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin