Wasze drugie spotkanie

871 36 4
                                    

Isabela
Mimo niechęci do Isabeli, kiedy zobaczyłeś/aś, że dziewczyna potyka się o własne kwiaty, podszedłeś/aś do niej i podałaś jej dłoń, aby wstała. Po tym nawiązała się między wami krótka rozmowa, w której między innymi się sobie przedstawiliście.

Luisa
Ciężko opisać wasze drugie spotkanie, bo prawie codziennie odsyłałeś/aś dziewczynę do domu, kiedy chciała Ci pomóc w pracy. W końcu jednak się zgodziłeś/aś i w ramach podziękowań, spędziłeś/aś cały dzień z Luisą i to ją wspierałeś/aś.

Mirabel
Kiedy żegnaliście się po waszym pierwszym spotkaniu, uznałeś/aś, że drzwi Twojego domu są dla Mirabel zawsze otwarte. Cóż, wzięła to sobie tak do serca, że na kolejny dzień już zawitała u Ciebie na obiedzie.

Dolores
Pewnego dnia niestety uciekł Ci kot i szukałeś/aś go po całym Encanto. W końcu zrezygnowany/na udałeś/aś się do domu rodziny Madrigal i poprosiłeś/aś o pomoc. W taki oto sposób kotek znalazł się w 5 minut, a Ty skończyłeś/aś rozmawiając przy herbacie z Dolores, bo Antonio rozgadał się z Twym pupilem.

Camilo
To było dosyć niespodziewane spotkanie. Byłeś/aś sam/a w domu, kiedy usłyszałeś/aś pukanie do drzwi. Otworzyłeś/aś je i zobaczyłeś/aś chłopaka w kręconych włosach, który od razu zaczął pytać o co chodzi z "Cudakiem", czy jest postrachem, czy już jest legendą, jakie opowieści o nim krążą i czy dzieci się go boją. Po wielu pytaniach dodał tylko "A właśnie, jestem Camilo".

Bruno
Spotkałeś/aś Bruno przy wejściu do Encanto, kiedy siedział w krzakach i szeptał coś do szczurów, wskazując im stragany z warzywami. Po krótkiej rozmowie, dowiedziałeś/aś się, że przegrał zakład i obiecał szczurom nowe przysmaki, ale nie może się pokazać i ich kupić. Zaproponowałeś/aś mu pomoc i po chwili już byłeś/aś z powrotem z koszem pełnym warzyw.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Encanto PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz