Chapter 08 [07 Part II ]

303 65 7
                                    

"කියපන්........ දැන්ම උබ කට ඇරියොත් උබගෙ ජීවිතේ හරි ඉතුරුවෙයි හීජින්......."

"ආහ්........ Taehyung........ උබ.. උබ මේ කරන්නෙ ලොකු වැරද්දක්................."

"මං ඒක ගැන බලාගන්නම්... ඊටකලින් උබ කියපන්... මගෙයි Soya ගෙයි දුව කෝ...............😡"

"ආහ්.......................... මාව අතෑරපන්.... මං... මං... ටේසෝ ට මොකුත් කරේ නෑ..... ටේසෝ... ඒකි මගෙ ලමයෙක් නෙවේ...... හැමෝම හිතන් ඉන්නෙ ඒ මගෙ ලමයා කියලා..... ඒකයි ඒකයි මං ඒකිව Soya ගෙන් ඈත් කරේ... ඒවගේම..........මගෙ අතින් තමා Soya මැරුනේ... දවසක් මාත් එක්ක ටේසෝ නිසා රණ්ඩුවෙන්න ආවා... මගෙ අතින් තල්ලු උන නිසයි Soya බැල්කනි එකෙන් පහලට වැටුනේ... ...............

හීජින්ව කාටත් හොරෙන් Taehyung ගේ Cheef officer ගේ උදව් අරන් ඇදන් ආවේ ත්‍රස්ත මර්ධන ඒකකයට.. සේෆ් හවුස් එකේ දී හීජින්ට වද දීලා Taehyung ට ඕන හැම විස්තරයක්ම දැනගත්තා....... Taehyung ගේ දරුණු වද හමුවේ ඔක්කොම ඇත්ත වැමෑරුව... හීජින්....
Cheef officer ගේ උපදෙස් අනුව මිනී මැරුම් නඩුවක් file කරලා සාක්ෂි මත හීජින්ව අන්තිමේට හිරේට යැව්වා................

Taehyung මේ එන්නෙ එයාගෙ දුව ටේසොව හොයන්........... Car එකේ එන අතර මග Soya එක්ක ආදරෙන් හිටපු දවස් එකින් එක මතක් වෙන්න ගත්තම Taehyung ගේ ඇස් වලට කදුලු පිරෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ............
හීජින් Soya ව අන්තිම මොහොත වෙනකන් හොදට බලාගත්තෙ නෑ............ Soya ගොඩක් දුක් වින්දා........ හීජින් වගේම Taehyungනුත් මේවට වග කියන්න ඕනේ........ පවුල් වල ප්‍රශ්න නිසා අන්තිමේදි taehyung න්ගේ Soya දුක් විදලා හැමෝම දාලා ගියා.............
ඒත් Taehyung ට ලොකුම ලොකු වස්තුවක් බාර දීලා ගියේ...................

සොවුල් නගරයෙන් ඈතට Car එක Drive කරන් ආව Taehyung ගේ Car එක නැවතුනේ අනාථ නිවාසෙකයක් ලග........ Car එක park කරලා ආව Taehyung දැක්කේ.... පුංචි ලමයි හැමතැනම සෙල්ලම් කරනවා..... හැමතැනම කලබලෙන් ඇස් යවලා Taehyung හොයන්නෙ එයාගෙ ටේසෝව......... ඒත් ඒ එක තැනකවත් නෑ.......

"අ_ප්_පා........................"

Taehyung ට පිටිපස්සේන් ඇහුන කටහඩත් Taehyung ගේ කකුලේ එකපාරටම එල්ලුන ඒ පුංචි බෝනික්කි දිහා බැලුවේ... Taehyung දිහා බලන් නලල කසන ගමන් තොල් පටල පටල කතා කරන ඒ බෝනික්කිව Taehyung ට අදුරගන්න බැරි කමක් තිබ්බෙ නෑ...........
ඉක්මනට බිම දන ගහන්.. ක්‍රේල් වෙලා තියන මූණට වැටිච්ච කොන්ඩේත්... පුංචි සුදුපාට ගවුමක් ඇදන් Taehyung ගේ කම්මුල් ඒ පුංචි ඇගිලි වලින් අල්ල අල්ල ඉන්න ඒ බෝනික්කිව Taehyung ට අදුරගන්න පුලුවන්... ඒ ලස්සන බෝල ඇස් Soya ව මතක් කරේ......... නහයේ තියන පුංචි birth mark එක..ඒක Taehyung ගේ birthmark එක වගේ....

Promise ♡ [COMPLETED]✔️Where stories live. Discover now