Soya ගේ මරණෙන් ටික දවසකට පස්සෙ Taehyung හරි සිහියට ආවේ..... .හැල්මොනී එයා ලගින්ම ඉන්නෙ Taehyung හැමවෙලේම එලියට ගියොත් බීලා එන නිසා... ඒත් Taehyung හැල්මොනී කියන දේ අහන්නෙත් නෑ දැන්...... අදත් උදේම ගෙදරින් Taehyung පිටත් උනා.........
හිජින් ඇප මත නිදහස් වෙලා ඇවිත්..... එයාව හම්බවෙන්න හීජින් ට Call එකක් දීලා Taehyung ආවේ coffee shop එකකට.... මේවෙනකොටත් හීජින් ඇවිත් තිබුනේ.............."Hi හීජින්... good morning......."
"Hi taehyung...ගොඩ කාලෙකින්... ඉදගන්න.... මොනාද මාත් එක්ක කතා කරන්න ඕනේ.........."
"හීජින් Soyaගේ මර්ඩර් කේස් එකට ඔයාව ඇරස්ට් කරේ ඇයි....."
" taehyung මේ අහන්න..... Soya ව මම බැදපු මුල් කාලෙ සතුටින් හිටිය... එයා ඉක්මනට මට සතුටු ආරංචියකුත් ගෙනාවා... දවසක්..එයාගෙ අප්පා නැති වෙලා තිබ්බා.. ඉතින් එදා Soya drive කරන ගමන් ඉදලා තියෙන්නෙ.. එදා වෙච්ච accident එක නිසා Soya ට හම්බෙන්න හිටිය බබා නැති උනා........ ඉතින්.. එදා ඉදලා මේ අවුරුදු ගානටම Soya එයාට ලමයෙක් ඉන්නවා කියලා හිතන් හිතින් එක එක රූප මවන්න ගත්තා...... ඒත් එදා බැල්කනි එකෙන් පැනලා තියෙන්නෙ ඔය ලමයා ගැන හිත හිත ඉදලා තමා........................."
Taehyung ට වෙච්ච හැමදේම හීජින් කිව්වම taehyung ගේ ඇස් වලින් කදුලු එන්න ආවේ මෙච්චර දෙවල් කෙල්ලට වෙලත් ඇයි අන්තිම මොහොතේ කෙල්ල taehyung ට කතා කරේ කියලා හිතනකොට....
" Taehyung.. මං දන්නවා... Soya ගොඩක් ඔයාට ආදරෙයි... ඒවගේම ඔයත්......"
"හීජින්... මට..මට එකපාරක් Soya අන්තිමට හිටිය තැනට යන්න අවසර දෙනවද....."
"මගෙ ගෙදරට...."
"ඔව්.... එකවතාවක්.."
"ඔව්.. පුලුවන් යන්න ඕනම වෙලාවක...."
හීජින් ගෙන් සමු අරන් Taehyung ආවේ කෙලින්ම හීජින්ගෙ ගෙදරට........ කාර් එක පාර්ක්කරලා ඇතුලට ඇවිත් Soya ගෙ photo එයාකියවපු පොත්.. එයා ඇදලා තිබ්බ wallart... මේ හැම එකක්ම Taehyung දැක්කා.............
Taehyung ගේ අතින් එයාගෙ car key එකබිම වැටුන නිසා ඒක ගන්න බිමට නැවෙනකොට දැක්ක දෙයින් අදහගන්න බැරි උනා..........
ඒ පුංචි කාලේ බබාලගෙ උස මනින Hight marks ලකුණු කරපු එකක් බිත්තියේ ඇතුලට වෙන්න ඇදලා... ඒකේ කාලෙන් කාලෙට උස මැනලා ලියලා තිබ්බ නිසා...........
soya පිස්සුවෙන් හිටියත් රූප මවාගත්තත් මෙච්චර මෙහෙම පිස්සුවකින් ඉන්න ඇති කියලා Taehyung විශ්වාස කරේ නෑ......
CITEȘTI
Promise ♡ [COMPLETED]✔️
Fanfiction" Taehyung........ ඔයාගෙ නහයෙ ලපයක් තියෙනවා ඒක මට දෙන්න......."