《7》

393 18 24
                                    

...

Dudakları tam ucucuna gelmişti ki-
Hange ellerini sağ sola salladı onlara doğru koşup, son ses bağırdı.

"Yaklaşıyor!! Çekilin ordann!"

Levi geri çekilip Hangeye, ardından onlara doğru hızla yaklaşan köpekleri gördü. Eren, Levi'nin yüzüne baktı. Ardından Levi'nin baktığı tarafa tam bakıcakken, onlara yaklaşan köpek sürüsü üstüne atladı. Eren köpeklerin anlık atlamasıyla geriye düştü.

Levi hâlâ ne olduğunu anlamamış hırlayan köpeklere ve Erene bakıyordu.

"Oturun..."

Köpekler bir süre Erene hırlayıp bakmaya devam etti ardından oldukları yere oturdular.
Eren düzeldi ve yaklaşan Hangeye baktı. Hange durdu ve onlara baktı.

"kusura bakmayın güzel ânınızı bozdum ahaha şansa kısmate bak bir anda elimden kaçtılar"

Levi Hangeye baktı.

"Benim yanımda yabancı görünce hep böyle asebileşiyorlar"

Erene baktı. Eren köpeklerin başını normal bir şekilde korkusuzca okşuyordu.

Levi öylece bakıyordu Erene

"Nası olur lan... ısırsanıza"

Hange köpekleri seven Ereni şaşkınlıkla izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hange köpekleri seven Ereni şaşkınlıkla izliyordu. Kendine gelip Leviye baktı.

"A-ahh... benim işim vardı sizinde var gibi görünüyordu"

Hange sırıtarak Leviye baktı. Levi kaşlarını iyice çattı pembe yanakları hafiften belli oluyordu.

"Koca kıçına tekmeyi yemek mi istiyorsun? Git işine hange.."

"Tamam tamamm. Siz eğlenmenize bakın o halde. Bu arada sipariş ettiklerin geldi biz kontrol ettik sende bakabilirsin."

"Tamam yürü yoluna"

"Peki sinirli porsuk"

Kıçına tekmeyi yememek için ayrıldı yanlarından

Levi erene bakmak için başını çevirdi

"Köpeklerimle anlaşmana şaşırmadım"

Eren Leviye baktı
"Hadi canım"

Ayağa kalkıp ellerini silkeledi. Levi ona bakıyordu. Aklına yaklaşan yüzü geldi bir anda. Arkasını döndü aniden Eren merakla baktı.

"Noldu yarıda kaldı diye mi üzülüyorsun?"

Levi, Erene hâlâ bakmıyordu.
"Kapa çeneni..."

Eren ona doğru yaklaştı arkasında durup beline sardı kollarını sarılıp yüzüne baktı.

"Diğer yarısını da tamamlamamı ister misin?"

Levinin kızarmış, dudaklarını ve kaşlarını büzmüş yüzünü gördü. Gayet hoş bir görüntüydü. hızla ayrıldı Erenden. Yürümeye başladı biraz uzaklaşıp durdu.
"..."

Eren hâlâ o tatlı yüzün etkisindeydi. Leviye baktı. Levi biraz başını çevirip

"Gelenlere bakmaya gidicem... atı ahıra bırak kilitli olduğundan emin ol"

Eren kendine gelip

"tamam git ne geldiyse bak"

Eren, Levinin gidişini izliyordu. Arkasını döndü ve ata yaklaştı başını okşadı.

"Bu da ne böyle... kalbim fırlıycak gibi atıyordu. İlk defa böyle bir şey oluyor. İğrençti ama... hoşuma gitti"

...

Eren işini halledip eşyalarla villaya girdi. Odasını gidip üstündekileri değiştirdi. Yıkama için kıyafetleri verip leviyi aradı. Onu buldu ve yanına gitti.

"Hallettim."

Levi çerçevelerle uğraşıyordu. Eren merakla baktı

"Bunlar da ne?"

Masanın üstündeki fotoğrafları gördü

"??... o koca tabloda gördüğüm adam. Onlar tanışıyor muydu?"

Beraber fotoğrafları vardı. İyice bakmak için eline alıcaktı. Levi elinin tersiyle eline vurdu.

"Dokunma sakın"

Öfkeli bir şekilde Erene bakıyordu. Eren kaşlarını hafif kaldırıp ona baktı.

"Senin için önemli biri, değil mi?"

"... kapa şu düşük çeneni"

Levi fotoğraflara baktı yüzü iyice asılmıştı. Üzüldüğü her halinden belli oluyordu. Eren, Levi'yi izliyordu öylece, iyice merak ediyordu. Şu an tek öğrenmek istediği o kişinin kim olduğuydu resmen.

"O kişi kim?..."

Levi, ona döndüp tek kelime etmeden baktı bir süre. Bir şeyler düşündüğü yüzünden belliydi.

Eline bir fotoğraf alıp ona gösterdi.

"Bu kişi benim eski korumam..."

Erwin Smith

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...Erwin Smith.

KORUMA (ERERİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin