Sevgilim bana çok yalan söylemiştir, sayısını bilemem. Ama anlarım, zaten beceriksiz biridir, öyle çok saklayamaz benden duygularını, cümlelerini, yalanlarını. Bir şey olmadığını söyler, mutlaka bir şey olduğunu irislerinin titremesinden bilirim. İyi olduğunu söyler, henüz beş dakika öncesinde dibe çöktüğünü kaybolan parıltılarında görürüm. Bazen çok yakın olduğumuzda kendini çeker biraz, o gün biraz rahatsız olduğunu söyler ancak ben başını eğişinden anlarım her şeyi. Sevgilim yakalanmaktan çok korkar, o yüzden hep kaçar, parça parça hali bilinmesin ister.
Bense parça parça halini sevmişimdir, ona dudaklarından dökülen yalanlara dahi taptığımı söylememiş olsam da belli etmişimdir. Anlamaz, kafası başka şeylerle meşguldür ve fark etmez çoğu zaman, lakin sevgilim sevdiğimi bilmese de yalan söyler.
Beni sevdiğini söylerken de yalan söyler, en çok bu yalanını severim.
"Seni çok seviyorum Venti, iyi ki yanımdasın." Gözlerini kaçırır, irisleri titrer, fark etmez veya fark etmediğimi sanır. Bilmemezlikten gelirim ve inanırım yalanına, körü körüne, göz göre göre inanmayı seçerim. Çünkü bilirim hep, benim sevgilim gözleri ömrümdür, bana baktığı sürece yaşayabilirim, dudakları ölümümdür, beni öptüğü sürece dirilebilirim. Yaşamamın tek sebebi odur, yokluğunda tamamen biterim.
"Ben de seni seviyorum sevgilim ama nereden çıktı bu birden?" Benden önce kime onu sevdiğini söylediğini bilmek isterim ama söylemez asla, başka gözlerin içine bakıp onları sevdiğini söyledikten sonra gelip bana da söyler, çünkü onun sevgilisi olan bana sevdiğini söylemek içini rahatlatır, vicdanını tatmin eder. "Hiç. Öylesine. Bil istedim."
"Biliyorum." Şöyle bir gülerim ve yüzünde çiçekler açar, gözleri kısılır. Zaten bir tek ben ona güldüğümde güler bana, bu ikimizin de sık sık yaptığı bir şey değildir. Sevgilim içindeki şeytanlarla uğraştığından çoğu zaman, bir gülüş zor gelir dudaklarına. Bense onun başka birilerine güldüğünü düşünürken kahrımdan unuturum.
Sevgilim iyidir, kimse üzülsün istemez o yüzden söyler sevdiğini.
Yalan da olsa gerçek de, mutlaka söyler.
Yanı da iyi hissettirecek yalanlar taşır her zaman, gülüşler dudaklarını süsler ve ben sevgilimi daha çok severim.
Yalan söylediğini bile bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu sefer yalanıma kaldırıyorum kadehimi | xiaoven
Fanfictionçünkü seni hiç bırakmayacağımı söylemiştim.