Bazen çok şarkı söylemek isterim sevgilime, beni öldürdüğü ve hayata döndürdüğü her an için ayrı ayrı satırlar karalarım defterime. O benim ona ve acısına şarkılar yazdığımı bilmez, benden başka kimselerin şarkısını da dinlemediğinden ona söylediğim her bir şarkının kuşkusuz acı dolu yüreğimden kopup gelen ezgiler olduğunu anlamaz. Öylesine olduğunu düşünür, dinlerken ezberlediğim bir şarkı olduğunu sanır, belki anlar ama anlamak istemez.
Ona en çok ben yemek yaparken yanıma gelip çenesini omzuma yasladığında şarkı söylemek isterim, öyleki dayanamam bazen, mühürlü dudaklarım âna mahsus bir kez açılır, kapatırım gözlerimi, ellerim tezgaha dayanır ve ben kendimi kaybederim.
"Gözleri yaşam, dudakları ölüm sevgilim,
Yanında güzel yalanlar taşır her zaman,
Gitse ve dokunsa da başka tenlere;
Döndüğünde af diler mutlaka.
Zalim sevgilim kalamaz uzaklarda,
Yine bana gelir, bir bana
Sonra ben de ona bir şarkı söylerim hislerimden
Dinler, dinler ama anlamaz acımdan."Dudaklarından dökülen her söz aynıdır onun, bozuk bir plak gibi sadece güzel olduğunu söyler, çok şarkı bildiğime dikkat çeker, gülümser, güzel görünür. Ben de gülerim o böyle yaptığında, sözlerimin anlamlarını söylemem; bu sana karşı hislerimin bir yansıması demem veya beni üzdüğünü söylemem. Habersizdir, duyamadığı her şey yüzünden hiçbir şey bilmez hakkımda. Belki de sevgilim beni çok iyi tanıdığını sanıyordur, ancak bilemez onun üzünden içinde yakıp yıktığım, mahvettiğim şehirleri.
"Sesin tanrının bana lütfettiği bir ilaç gibi sanki, her hücreme iyi geliyor Venti." Gülerim, bunun üzerine ancak gülünebilir çünkü. Sonra gözlerime bir hüzünlenmektir çöker, benimle kalmak istemesinin tek sebebinin bu olduğu aptal kafama çarpar tüm gerçekliğiyle. Birkaç şehir daha yıkarım içimde, kasırgalara kurban olur giderler peş peşe. Sonra ona dönerim, göz göze geliriz, elleri ellerimde, öperim dudaklarını bir kere. Yüzümde eski bir gülüş olur, gözlerimin içi gökyüzü...
"Bunu duymak çok güzel, sevgilim. Sana iyi geldiğimi bilmek çok güzel."
Sana iyi geldiğimi bilmek çok güzel sevgilim, özellikle günün gecesini bir gidiş süslerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu sefer yalanıma kaldırıyorum kadehimi | xiaoven
Fiksi Penggemarçünkü seni hiç bırakmayacağımı söylemiştim.