~1~

194 11 3
                                    

12 yıl önce

"Touya, bak ne buldum!"
Küçük çocuk avcundaki şeyi gösterdi. Touya, başını okuduğu kitaptan kaldırdı ve karşısındaki çocuğun avcuna baktı.
"Bu bir tohum mu?" Dedi.
Çocuk:
"Evet! Bence bunu gizli yerimize dikmeliyiz".

Touya: "Bu ne tohumu Keigo?" Dedi.

"Bilmiyorum, o yüzden dikip görmeliyiz. Belki çok güzel bir şeydir ha?"

Touya, bu karşındaki sevimli çocuğa hayır diyemedi. Hem zaten o da merak etmişti.
"Peki,olur" dedi.

Keigo'nun gözleri parladı. Touya'yı elinden tuttuğu gibi kaldırdı ve sımsıkı sarıldı.
"YAŞA BE TOUYA!!" diye bağırdı. Touya, Keigo'nun bu hareketlerine kahkahalarla gülüyordu. Onlar deli gibi gülerken
içeriden beyaz saçlı bir çocuk çıktı:

"Abi ne oldu, neden bu kadar sesli gülüyorsunuz?".
Touya ilk önce küçük kardeşine, sonra Keigo'ya baktı. Ve:

"Ne olmuş gülüyorsak Natsuo? Biz gülmeyi hak etmiyor muyuz?" dedi sesine yapmacık bir darılmışlık katarak. Keigo kıkırdadı.

Natsuo:
"H-hayır, ben öyle demek i-isatemedim. Tabiki g-gülmeyi hak ediyorsunuz.. Ben sadece.."

Touya ciddileşti; "Sadece ne abicim?"

Natsuo;
"Sadece babam g-gelip kızmasın di-diye dedim! Sesiniz a-şağıya kadar geliyordu ve S-Shouto'nun dikkatini dağıtıyordu. B-babamın sinirle yukarıya b-baktığını gördüm, sonra da Sh-Shouto'ya daha çok bağırmaya başladı." Natsuo ağlamaya başladı. Touya'nın sinirden eli titremeye başladı.

Keigo, "Sakin ol Touya, Natsuo sende aglama abicim" dedi ve aşağıya indi.
Touya, Natsuo'nun yanına çömeldi ve,
"Hey Natsu, bana bak. Ağlama abicim. Bize birşey yapamaz o herif. Hem Shouto'ya da fazla bağırmamıştır. Merak etme".

Natsuo:" Ben hep senin gülmeni istiyorum, abi. Ama sen hep ağlıyorsun."

Touya donakaldı. "B-ben ağlamıyorum ki N-Natsu."
Natsuo:" Geceleri ağlıyorsun, seni görüyorum. Ama sana söz hep gülmeni sağlayacağım abi." dedi ve abisine sımsıkı sarıldı.

Touya "Sen yanımda olduğun sürece güleceğim, kardeşim" dedi ve Natsuo'ya karşılık verdi. Natsuo abisinin yanağından öptü. Touya, gülümsedi. Natsuo da gülümsedi. Tam o ara Keigo, yanında Fuyumi, Fumikage ve Shouto'yla içeri girdi. Touya ve Natsuo, çocuklara döndüler. Keigo "Bizsiz mi?!" Diye bağırdı ve koşarak ikiliye sarıldı. Öteki çocuklar da onu taklit etti. Şimdi hepsi gülüyordu.(fazla uzun surmick ehe) ayrıldıktan sonra Fumikage:

"Touya-Ni, abim gizli yere gideceğinizi söyledi. Bizde gelebilir miyiz?"
Touya, "Tabiki, birlikte gideceğiz ve abinin bulduğu tohumu birlikte dikeceğiz"

Çocuklar merakla bir Touya'ya, bir Keigo'ya baktı. Fuyumi:
"O ne tohumu ki, Keigo?"

Herkes Keigo'ya döndü. Keigo, "Bilmiyorum, dikeceğiz ve göreceğiz" . Shouto; "Umarım Sakuradır. Touya-Ni Sakurayı çok sever"

Abi çok duygulandım ln-
Oy verip yorum ypn pls ಠ∀ಠ

Sakuraların Altında // DabiHawksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin