poleci z wiatrem mawiają.

6 1 0
                                    

Kiedy w domowym zaciszu ciemność chowa wszystkie przeszkody w drodze do łazienki, kiedy wszyscy już zamykają swe oczy by pokrążyć się w głęboki rozmarzony sen. . . ja nie śpię, chodzę po spokojnym domu widząc delikatne światło lampki w kuchni. 
Czuję się w tedy jakbym czuwała nad wszystkimi, jakbym strzegła ich snów. . . czy tak właśnie czują się matki? jeżeli tak to po mimo przeszkód skrycie wyobrażam sobie jakby to było mieć własnego małego człowieczka którego uczysz i pokazujesz świat, któremu wymierzasz drogę którą w każdej chwili może zmienić. . . myślę że to piękne jak na naszych oczach dokonują się jego pierwsze upadki, łzy oraz uśmiechy naszego małego człowieczka. Po mimo mojego młodego wieku skrycie marzę o szczęściu, miłości i rodzinie która po mimo tak wielu ścieżek i tak łączy się przy jednym stole. Tak myślę i może po prostu marzenia pozostaną marzeniami, które ulecą z wiatrem pod wpływem czasu. . . nie wiem kim będę po mimo obierania sobie jakiejś przyszłości. Idę do przodu i to się liczy, aż krąży mi coś konkretnego po głowie. . . 
"Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodź. Jeśli nie umiesz chodzić, czołgaj się. Ale bez względu na wszystko posuwaj się dalej."
Więc nie chce stać w miejscu niezależnie co się dzieje. cieszę się życiem bo jak powiadał Rysiek Ridel "w życiu piękne są tylko chwile" i od nas zależy ile tak owych przeżyjemy, czy to będzie mało istotny wypad do kina, czy ważna randka a może zwykłe istnienie. . . siedzenie w samemu patrząc się w sufit słuchając muzyki, to również jest chwila.
A chwila jest darem, dary są po to by się nimi cieszyć czyż nie? choć to ciężkie to wczoraj jest już historią, jutro tajemnicą a teraz to właśnie ta chwila, nie liczy się czy właśnie płaczesz, czy oglądasz film i czytasz głupi dziennik nastolatki która tylko myśli że wie co to życie. Ważne jest by starać się być lepszym nie dla innych lecz dla siebie. jesteście piękni i na pewno jest ktoś kto was kocha, nie mówię że macie wpadać w ramiona ludziom oraz uśmiechać się tak że już was twarz boli, po prostu. . . doceńcie tą miłość choć trochę bo nigdy nie wiadomo kiedy ta miłość przeleci nam przez palce jak ziarna piasku.

(379 słów)

Dziennik Z Wierszami Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz