me mennää ny terkalle

539 15 5
                                    




JOONAS:

Se olis si 9 luokka... voi vittu. Mietin päässäni samalla kun kävelin koulun ovista sisään.

"Porkoooo!" kuulin takaani iloisen huudahduksen ja tajusin sen olevan Niko. Käännyin ympäri ja siellähän se Niko odottikin minua käden levällään.

Juoksin Nikoa kohti ja annoin hänelle ison pitkän halin.

"Hold on" sanoin kesken halin.

"No?" Niko kysyi ihmeissään ja erkaantui halista jonka jälkeen katsoi minua joka osoitti kelloa seinällä.

"Voi vittu Porko" Niko raivosi ja lähti kiitämään kohti luokkaa.

Olimme siis myöhässä tunnilta 10min.

"Hei hyvin meil menee" sanoin huvittuneena.

"Turpa kii porko" Niko sanoi jonka jälkeen naurahdin.

Astuimme luokkaan Nikon kanssa.

"Ootte taas myöhässä" äikän opettajamme sanoo turhautuneena.

"Joo sori" sanomme Nikon kansa saman aikaan.

Lähdimme istumaan omille paikoillemme jotka olivat mystisesti eri puolella luokkaa... ihmettelen vahvasti miksi.

Tuntii on kulunut 15min vaikka jokainen minuutti tuntui ikuisuudelta. Alan kuulemaan pientä kuiskutusta edestäni. Nostan pääni ja katson mistä ääni tulee.

No vittu. Mietin päässäni kun näen ne samat saatanan tytöt edessäni kuiskimassa ja välillä vilkuilemassa minua päin ja sitten taas hekottamassa.

Ei mitään uutta... Tää on vaa joka päivästä.

Luokassamme on alkanut kiertää huhuja siitä että minä ja Niko olisimme yhdessä.

Pyörittelin kynääni kiharien hiuksieni seassa kunnes kuulin vihdoin koulun kellojen soivan.

Lopetin hiuksieni räpeltämisen ja pakkasin reppuni ja lähdin Nikon pulpetin luo koska yllätys yllätys Nikolla kestää pakata reppunsa.

"Moro" sanoin Nikolle joka yritti kirjottaa jotain vihkoonsa.

Otin Nikon puhelimen pulpetilta jolloin sain hänen huomionsa pois äikän tehtävistä.

"Anna se tänne" Niko sanoi.

Lähdin kävelemään ovelle päin sanomatta mitään.

"Vittu Porko sun kanssa" Niko sanoi ja alkoi tunkemaan kirjojaan vihdoin reppuunsa.

Niko juoksi minut kiinni ja otti puhelimensa kädestäni.

"Kiitos" Niko sanoi ärtyneenä.

"Oleppa hyv-" Olin sanomassa kunnes lensin suoraan naamalleni oven eteen.

"Ai saatana" sanoin ja nousin istumaan.

Kuulin naurua ja kuiskimista vierestäni. Nostin päätäni ja tajusin että luokkamme Ville oli päättänyt kampata minut suoraan koulun käytävälle.

"Nouseppa ylös. Joonas" Ville sanoi ja tytöt sen takana nauroi.

"Lopeta ny vaa" Kuulin Nikon sanovan.

"iha vitu sama mut Joonas muista et tää on vasta koston alkua" Ville sanoi ja lähti pois.

Ville on mulle vihanen siitä että kuullemma varastin sen muijjan... anteeks ny vaa mut meitsi on homo.

Ei se vakavaa oo, kai?Where stories live. Discover now