Neljä enkeliä?

202 12 3
                                    


ALEKSI:

Olimme aivan kohta tämän pojan kanssa Tommin luona. En tiedä yhtään onko muut jätkät vielä siellä vai ei mutta ihan sama.

Alkoi olemaan jo hämärä sillä kello oli jo 20.30

"Ai nii unohin kysyy mikä su nimi on?" Kysyin.

"Joel Hokka" Joel sanoi.

"Aa okei... Mun ei tuski tarvii esittäytyy" naurahdin.

"Joo ei tarvii eiköhä Matti oo jo kertonu sust kaike" Joel sanoi.

"Nii..." vastaan hieman vaisusti.

"Saanks kysyy yht juttuu" Joel kysyi.

"Tottakai" vastaan.

"Miten oot viel siinä?" Joel sanoo samalla ku pysähtyy ja jää tuijjottamaan minua.

Tuota en ole ikinä edes miettiny... En tiedä miten oon täs vielä. Pitäisikö minun olla kaks metriä mullan alla.

"E-en tiiä..." sanon hiljaa.

Päässäni alkaa pyörimään kaikki tämä paska jota olen joutunut kestämään eikä kukaan ole puuttunut.

Ekaksi äitini ja iskäni ero sitte hullu isäni joka ei lopeta huumeiden käyttöä ja sitten osasto ja sitten koulukiusaaminen joka ei lopu... Kukaan ei puutu... Kaikki antaa mun elää tuskassa yksin...

Mä en oo enää surulline mä en tunne mitään...

Kyyneleet alkoivat vierimään poskillani. Menin kyykkyyn maahan ja hautasin pääni polviin.

"Miks... Miks mä..." sanon hiljaa.

"Heihh kaikkih on hyvinnn" Joel sanoo ja yrittää tulla kyykkyyn viereeni mutta kaatuu aineiden takia.

Huumet näyttävästi alkaa nyt tehdä vaikutusta.

JOEL:

Aleksi itkee nyt tuossa kyykyssä pää polvissä. JA MINÄ KIEMURTELEN TÄÄLLÄ MAASSA.

Hyvä Joel hyvin menee.

Kumpa joku nyt vain teleporttaisi jostain tänne ja pelastaisi meidät.

"ALEKSI!!!" Kuulin huudon kadun toisesta päästä.

Kuulin juoksua. Selvästikkin monta ihmistä juoksee tänne.

Yritin availla silmiäni sillä olin mystisesti sulkenut ne... Nukkumatti tuli väärään aikaan. Okei sus.

"Aleksi onks kaikki hyvin" Kuulin jonkun lempeän äänen puhumassa Aleksille.

"Vittu miks oon täs viel" Aleksi sanoi.

OMG HYVÄ JOEL SAIT SI SEN ITKEE TON SU KYSYMYKSES TAKII!!! yes hyvin menee.

"Aleksi kaikki on hyvin" Joku sanoi.

Nää taitaa olla jotai Aleksin kavereit... MÄ LUULIN ETTEI SIL OO KAVEREITA. hups.

"Kuka toi on" joku kysyi.

"JoEl Hokkaa..." Yritin kuullostaa järkevältä mutta kuullostin vain joltain vuoden nistiltä.

Avastin silmäni ja näin neljä... Enkeliä?

"Kiitosh jUmAlA kunn phääsen taivaaseen" Sanoin.

Ei se vakavaa oo, kai?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora