VITTU KÄYTÄ AVIOJAS SAATANA

216 12 0
                                    


⚠️TW⚠️

JOONAS:

Olimme olleet jo jonkin aikaa Tommilla. Päätimme pikku hiljaa alkaa lähtemään.

Aleksi nukkui edelleen hän oli nukkunut koko tämän ajan.

"Menkää joku herättää toi Aleksi ku must tuntuu et sen pitäis mennä osastolle takas" Tommi sanoo.

"Mä voin herättää" Olli sanoo ja lähtee Tommin huonetta kohti jossa Aleksi nukkui.

OLLI:

Lähdin kohti Tommi huonetta.

"Aleksii" huutelin ja yritin herätellä tätä nukkuvaa poikaa.

Ravistelin Aleksia hetke jotta hän heräisi.

Tuo poika alkoi availemaan silmiänsä hitaasti.

"Heräsithän sää" sanon huvittuneen.

"A-anteeks kaua mä nukui" Aleksi sanoi hätiköiden.

"Ei mitää hätää ja en mää oike tiiä, kello o ny 7" sanon.

"vitun vitun VITTU!" Aleksi huutaa.

Muutkin pojat tulivat huoneeseen katsomaan mistä tämä jäätävä kiroaminen tuli.

"Oho mikäs ny" Joonas kysyi.

"M-mun pitää mennä..." Aleksi sanoo ja nousee ylös ja petaa Tommin pedin.

"Ei sun sitä tarvii pedata" Tommi sanoo hämillään kun Aleksi petasi petinsä.

"Mä nyt meen, kiitti ku sain tulla tänne ja anteeks Tommi ku nukuin tos" Aleksi sanoo.

Katsoimme kaikki tätä hämillään samalla kun Aleksi lähti kävelemään eteiseen päin.

"Mihin sul o kiire" Niko kysyy.

ALEKSI:

Niko kysyi minulta juuri että mihin mulla on kiire. En tiedä mitä vastata. Totuus vai valhe.

Päätän yrittää valehdella sillä totuus on se että tämä poika porukka joka hakkasi minut sanoi että minun pitää mennä vartin yli 7 koulun pihalle ja jos en ilmesty sinne he etsivät minut käsiinsä.

"M-mul on menoo" yritän valehdella.

"Tähän aikaan" Olli kysyy.

"Joo" vastaan.

"Nyt ei mee läpi" Olli sanoo heti.

"E-ei ku mul on oikeesti menoo" sanon ja rupean sitomaan kenkiäni jalkaan.

"Hei ven-" Niko oli sanomassa kunnes suljin ulko oven heidän naaman edestä.

Lähdin juoksemaan kohti koulua. Onneksi sinne ei ollut pitkä matka.

Jalkaani vihloi ja henkeeni ahdisti. Veikkaan että jotai oli mennyt rikki hakkauksessa. En yllättyisi...

Saavuin vihdoin koululle. Nyt sitä mennään.

"Katos, Katos kuka saapu paikalle... 2min myöhässä" Matti sanoo.

Matti on tämän porukan POMO.

"Mä yritin päästä tän-" olin sanomassa kunnes tunsin läpsäisyn poskessani.

Matti oli lyönyt minua. Pitelin poskestani kädelläni.

"Älä puhu jos mä en anna sulle siihe lupaa" Matti ärisi.

Olin vain hiljaa.

"Nonii eiköhä aloteta, paitsi ekaks sä kyl tarviit rangaistuksen myöhästymisestä" Matti naureskeli kavereittensa kanssa.

Ei se vakavaa oo, kai?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt