0.3: 𝚜𝚒𝚗𝚜 & 𝚍𝚎𝚟𝚒𝚕𝚜

171 27 33
                                    

Hafta içi sınavım var bu yüzden haftasonundan yazayım dedim.

Sanırım tüm bölümleri sana ithaf etmem gerekecek aşk melodybutece

0.3: 𝚜𝚒𝚗𝚜&𝚍𝚎𝚟𝚒𝚕𝚜

3: 𝚜𝚒𝚗𝚜&𝚍𝚎𝚟𝚒𝚕𝚜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

"Aslında beni cezalandırmanı isterdim fakat yaramazlık yapan sensin. Bu yüzden ceza alan sen olacaksın gibime geliyor..."

Jeongin, Seungmin'in konuşmasına izin vermeden dudaklarına yapıştı.

...

Seungmin kasıkları ve dudakları üzerinde hissettiği baskıyla Jeongin'i üzerinden itmek istedi fakat ellerinin kemerle bağlı olduğunu düşünürsek, bu imkansızdı.

Seungmin dudaklarını öpen Jeongin'e karşılık vermiyordu. Jeongin buna inat daha sert öpüyor gibiydi. Seungmin konuşabilmek dileğiyle ağzını araladığında Jeongin dilini içeri göndermişti.

"Jeongin..."

...

"Minho!"

Ona bağıran Felix'in aksine Minho kahkahalarla gülüyordu. Tamam şakanın dozunu biraz fazla kaçırmış olabilirdi fakat yine de komikti.

"Ne var çilli? Sadece bir şakaydı." Diye kıkırdadı Minho. "Şaka sevmez misin?"

"Tanrı aşkına...Minho mutfaktakilere rezil ettin beni." diye söyleniyordu Felix. "Seni rezil falan etmedim çilli."

"Mutfakta çalışan kız sevgilim olup olmadığını sordu ve sen ona şey dedin..."

"Ne dedim çilli?" diyordu Minho Felix'in yanağını okşarken.

"Ona 'onunla sevgili olmak istemezsin çünkü penisi küçük, denendi ve onaylandı.' Dedin. Bunu mutfaktaki herkes duydu farkındasın değil mi Minho? Sonra hepsi başka bir bahaneyle mutfaktan çıktılar. Nasıl yüzlerine bakacağım? Tanrım...Hepsi senin suçun Minho!"

Felix'in gözlerinin dolmaya başladığını fark eden Minho başparmağıyla onun yanağını okşamaya devam etti. "Üzülmesene çilli. Kimse senin hakkında saçma sapan konuşamaz."

"Gay olduğumu düşünecekler Minho..." dedi Felix ağlamaklı sesiyle.

"Gay değil misin?"

"Hayır geri zekalı, gay değilim!" Diye bağırdı Felix kalın sesiyle. Minho ise hala onu sakinleştirmeye çalışıyordu. "Gay olsan da olmasan da sana laf edemezler. İzin vermem." dedi sakin bir sesle.
Felix konuyu değiştirmek adına konuştu.
"Minho...sanırım akşam yemeğini hazırlamamız gerekiyor. Diğerleri de şimdi gelir."

Pekala, o konu değiştirmekte çok iyiydi.
"Peki çilli."

...

"Jeongin bırak beni!"

play with wines, hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin