Κεφάλαιο 13

1.9K 84 29
                                    

"Όταν εμφανίστηκε εκείνος ο άντρας στο γραφείο μου..ένιωσα για πρώτη φορά αδύναμος...εξαιτίας σου ένιωσα αδύναμος Αλίκη! Η σκέψη ότι θα σου έκαναν κακό.." Ήθελα να χαμογελάσω στα λόγια του, αλλά παρέμεινα σοβαρή.. Ήταν αδύναμος εξαιτίας μου..πόσο ωραίο ακουγόταν αυτό..

"Απόλλωνα.." Με σήκωσε στα χέρια του, και ξεκίνησε να με φιλάει με πάθος..

Ήταν τρελό αυτό που ένιωθα, αλλά όσο ήθελα να του κλέψω τον όμιλο άλλο τόσο ήθελα να κάνω σεξ μαζί του. Ήξερε ακριβώς σε ποια σημεία να αγγίξει το κορμί μου, και να φτάσει όλη αυτή την τρέλα, σε άλλη διάσταση. Όταν ήμουν μαζί του στο κρεβάτι, ξεχνούσα ποιος ήταν, για ποιον λόγο τον είχα πλησιάσει ερωτικά. Γούσταρα να πηδιέμαι μαζί του, και ας ήμουν έτοιμη να τον καταστρέψω.
Ο Απόλλωνας ξάπλωσε στο κρεβάτι και την επόμενη στιγμή με τράβηξε πάνω του..

"Πήδηξε με καύλα μου!" Χούφτωσε με τις παλάμες του, δυνατά τον κώλο μου, ενώ εγώ ένιωσα το εσώρουχο μου τόσο υγρό, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, που άρχισε να με ενοχλεί αυτή η αίσθηση και ήθελα να το ξεφορτωθώ από πάνω μου.

Ξεκούμπωσε το τζιν παντελόνι μου, και ύστερα πέρασε το χέρι του μέσα από αυτό ανυπόμονα, αγγίζοντας την κλειτορίδα μου. Πως μπορούσε ένας άντρας πενήντα χρονών, να με φέρνει σε αυτή την κατάσταση; Στην απόλυτη έξαψη;

"Δεν σε έχω αγγίξει ακόμα, κι όμως είσαι έτοιμη για εμένα μικρό." Κατέβασα βιάστηκα το παντελόνι του μαζί με το μποξεράκι του, και ξεπροβάλλε το ορθωμένο του μόριο..Το βλέμμα μου καρφώθηκε στο υπέροχο τατουάζ, το οποίο ήταν δύο πουλιά σε μέτριο μέγεθος, ξεκινούσε χαμηλά στην κοιλιά και συνεχιζε εκεί κάτω..

"Δεν δαγκώνει..το έχεις διαπιστώσει και η ίδια πολλές φορές.." Σήκωσα το βλέμμα μου στα μάτια του και συνειδητοποίησα ότι τα μάγουλα μου έκαιγαν από ντροπή.

"Το τατουάζ σου κοιτούσα..μου άρεσε, από την πρώτη φορά που το είχα δει."  Στα λόγια μου δάγκωσε δυνατά τα χείλη του.

Έπιασε το δεξί μου χέρι με το δικό του, και το ακούμπησε πάνω στο τατού του..Για την ηλικία του είχε πολύ όμορφο σώμα, από ότι με είχε πληροφορήσει η Βάσω, πήγαινε τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα στο γυμναστήριο. Για πρώτη φορά, τολμούσα να χαιδέψω το τατουάζ του, ενώ εκείνος για λίγα δευτερόλεπτα κράτησε την ανάσα του. Τον κοίταξα για μία στιγμή στα μάτια και ύστερα άφησα υγρά φιλιά σε εκείνα τα σημεία.

"Σου αρέσει να με βασανίζεις.." σχολίασε εκείνος με δυσκολία..

Τον πήρα όλο στο στόμα μου, και εκείνος άφησε έναν βαρύ αναστεναγμό. Μου άρεσε να τον βασανίζω, όμως ακόμα περισσότερο μου άρεσε να τον ικανοποιώ..με κάθε τρόπο στο κρεβάτι. Εκείνος είχε κλείσει τα μάτια του και απολάμβανε αυτό που συνέβαινε, μέχρι που έχυσε στο στόμα μου.

Ο Πεθερός μουWhere stories live. Discover now