"Απόλλωνα.." Το τρέμουλο στην φωνή μου, κατάφερε να προδώσει την αδυναμία μου. Βασάνιζε με τον πιο απολαυστικό τρόπο το εκτεθειμένο μου δέρμα.
Από την είσοδο του σπιτιού μέχρι τον διάδρομο που βρισκόντουσαν τα υπνοδωμάτια, ο πεθερός μου, αφαιρούσε όποιο ύφασμα του έφερνε εμπόδιο από το να αγγίξει την γυμνή μου σάρκα. Για λίγα δευτερόλεπτα μου επέτρεψε να αναπνεύσω σαν κανονικός άνθρωπος.. απομακρύνοντας το πρόσωπο του από το δικό μου, τόσο ώστε να μπορέσει να θαυμάσει την θέα του γυμνού κορμιού μου. Τα δάχτυλα του χάιδεψαν αργά τις ερεθισμένες μου ρώγες. Το βλέμμα του ήταν τόσο έντονο, τόσο ερωτικό.. που ανάγκασε τα πόδια μου να λυθούν μπροστά του. Ήμουν έτοιμη να λιποθυμήσω στην θέα των ματιών του. Αμέσως εκείνος αντιλήφθηκε τα πόδια μου να λυγίζουν, και έσπευσε να περάσει τα γυμνασμένα του χέρια γύρω από την μέση μου.
"Τόσο πολύ σου έλειψα αγάπη μου;"
Ντροπιασμένη από μία ακόμη αδυναμία μου, χαμήλωσα το βλέμμα μου ως τα πόδια του. Τα δάχτυλα του έπιασαν βίαια το πηγούνι μου, προκειμένου να με αναγκάσει να τον κοιτάξω στα μάτια. Το κορμί μου, βρισκόταν κολλημένο στον τοίχο ακριβώς δίπλα από την πόρτα της κρεβατοκάμαρας μου. Το επιβλητικό του ανάστημα, μέσα στο Armani κουστούμι του, μου έκοβε την ανάσα.
"Τί έγινε μικρό; Τόσο γρήγορα χάθηκε η ειρωνία σου; Ακόμα δεν σε έχω αγγίξει.." Ο ψίθυρος της φωνής του, δίπλα από το αυτί μου, με έκανε να θυμώσω με τον εαυτό μου. Για άλλη μία φορά, παραδινόμουν δίχως κανέναν δισταγμό στον Απόλλωνα. Δεν άφηνα αφύλακτο μόνο το κορμί μου σε εκείνον... έπαιζε ύπουλα και με την σκέψη μου..
"Άφησε με!" Προσπάθησα να ελευθερωθώ από το άγγιγμα του, αλλά εκείνος διασκέδαζε που με έφερνε στα όρια μου. Το χαμόγελο στα χείλη του, με νευρίαζε. Μόνο εκείνος μπορούσε..να με παίξει όπως γουστάρει.
"Ακόμα με φοβάσαι;" Η καρδιά μου σφυροκοπούσε μέσα στο στήθος μου. Πώς μπορούσα να αφαιθώ;
Τί διαφοροποιούσε τον Απόλλωνα από τους υπόλοιπους άντρες;
Επειδή κάνουμε καλό σεξ;
Εξαφανίστηκε για δύο ολόκληρα χρόνια, και δεν έδωσε σημεία ζωής. Δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ. Μόλις αφαιθώ σε εκείνον, θα με βαρεθεί και θα τρέξει στην επόμενη. Δεν πιστεύω ότι αυτά τα δύο χρόνια δεν είχε πηδήξει άλλες γυναίκες.. απλώς με παραμύθιαζε..
"Εσύ θα είσαι το τέλος μου.. Αλικάκι."
"Για να με πηδήξεις δεν ήρθες, Παπά; Κάντο να τελειώνουμε! Είδες να σου φέρω αντίσταση; Δεν χρειάζεται να με παραμυθιάσεις, για να ανοίξω τα πόδια μου."
YOU ARE READING
Ο Πεθερός μου
RomanceΘα καιγόμουν στην κόλαση για αυτό που έκανα...στον γιο μου. Η μικρή με πηδούσε άγρια και εγώ γούσταρα τρελά. Τα σώματα μας εδώ και δύο γύρους σχημάτιζαν μία ορθή γωνία. Τα στήθη της κινούνταν μαζί με το σώμα της και εγώ τα παρατηρούσαν σαν υπνωτισμέ...