Tanışma

54 0 0
                                    


Beğenirseniz sevinirim.bir insanın hayalleri için...

Sınıfa girdik. Bir anda bütün gözleri bizim üstümüzdeydi.(sanırım herkes bizimsevgili sandı)ben gözlüklü,mavi gözlü bir kızın yanına geçtim:
- merhaba ben Elena
-meeeeerhaba ben jennifer .
-tanıştığıma memnun oldum.
-beende.
İçimden bir ses onla iyi arkadaş olacağımızı söylüyordu . Jennifer güzel ve Zeki bir kıza benziyordu.sınıf tamam okul tamam fakat çarpıştığım çocuk da kimdi acaba? Hala öğrenmemiştim. Hoca yoklamayı yaparken herkes ayağa kalkıyordu. Hoca DANIEL GEORGE ROBERT dediğinde oydu çarpıştığım çocuk.okula kaydımı yaptırmıştım fakat bende ders programı yoktu.

Dersle bir ilgim olduğu söylenemez ama sanırım tarihti.tahtada Henry Tudor'un adı yazıyordu.hatırladığıma göre o 8. Henry'nin büyük dedesi olabilir. O anda kendi adımı duydum:
-elenacağım,yanımıza gelir misin lütfen?
-...
-size Elena Tudor'u takdim edeyim. Okulumuza yeni geldi , Elena kraliyet sırasında 50.sıradadır.sınıfımıza hoşgeldin dediğinde daniel'ın yüzüne baktım.yüzü bir anlığına kızarmıştı.çok utanmıştım.ama o anda şansım yaver gitti ve zil çaldı. Teneffüste dolabıma gittim,bir tuhaflık olduğunu düşündüm ve öyleydi de . Bir not vardı dolabımın üstünde.Notta okulların açılmasını güzel hale getirmek isteyenler 4 gün sonraki Daniel'ın evindeki partiye gelin.tam davetiyeyi yırtacakken Biri sertçe dolabımı kapadı.tahmin edin bakalım kim bu ?tabi ki de Danieldı.
-napıyorsun?dedim
-partime gelecek misin?diye sordu.
-tabii ki de hayır.dedim ve sınıfa girdim ve Daniel da peşimden... Ikna etmeye çalışacaktı sanırım ama ben kabul etmeyeceğim.Daniel gıcık da olsa tatlı çocuktu.çok tatlı bir gülüşü vardı.Bunları düşünürken yerdeki çantaya takıldım.Tam düşecekken Daniel beni tuttu.Aramızdaki mesafe yaklaşık 5 cm idi ve o da bunu değerlendirip beni burnumdan öptü.ben de bunu hakedecek kadar sert vurdum.
- napıyorsun sen?
-...
-sana diyorum,heeey
- ne kadar atarlısın kızlar onları öpmem için yalvarıyorlar ama sen farklısın yani yakışıklı bir çocuğum
- tabi ne demezsin(!)ben senin bildiğin kızlardan değilim.
- öff be ,bu lafı hatırlatırım sonra
- hadi hadi
Daniel yakışıklı çocuktu ama onun sevmediğim bir yanı vardı.bir insanla bir gün içinde 100 kere kavga edince böyle oluyor sanırım

Korkunun İçinde Bir AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin