Peri Elbisesi

73 2 2
                                    

Daniel'ın partisine gitmek istiyordum ama biraz da utanıyordum. O sırada telefonum,çaldı. Arıyan Jennifer'dı.(Jenifer artık en yakın arkadaşımdı.)Jennifer:
Partiye geliyor musun.?
Bilmiyorum.Sen?
Ben gelmek istiyorum ama ...
Ya gel işte! Ne olacak!?
-telefonu kapatmak istediğimden-hadi by
By!
Telefonumu kapatıp,kenara fırlattım. Yatağıma uzandım ve biraz dinlenmek istedim. O sırada bir şey dikkatimi çekti. Partiye gitmek istiyordum. Bence gitmeliydim ama utangaçlık fazlaydı.Nanamı çağırdım.ona:
Nana,bir arkadaşım bir partiye gitmek istiyor fakat utanıyor da.sence ne yapmalı?
Nanam:Söyle arkadaşına gitsin o partiye ama önceden bilsin ki Nanası ona elbise bulamaz.
Utanarak odamdan çıktım.Nanam beni iyi tanıyordu.canım sıkılmıştı bende salona gidip televizyonu açtım o sırada kapı çaldı. Koşarak kapıya gittim. Belki annemden ve babamdan bir mektup olabilirdi. Kargodan gelen adam elinde bir kutu vardı.Adamdan kutuyu aldım ve o kağıda imzamı attım.kapıyı kapattımve odama gittim kutuyu açtım , içinden üst tarafı taşlı bir PERİ ELBISESI çıktı. Elbiseyi kutudan çıkardığımda kutunun altındanbir çiçek tacı çıktı.çok güzel bir elbiseydi fakat ona uygun bir ayakkabım olduğunu düşünmüyorum. Fazla ayakkabım var fakat genellıkle 1 yada 2kez giyiyorum. Ona uygun bir ayakkabı bulmak için alışverişe çıkmam gerekiyordu . Bende evimizin yakınındaki alışveriş merkezine gittim . Orada 5 saat geçirdikten sonra elbiseye uyacak bir ayakkabı buldum. Bu elbisenin Daniel'dan geldiğini düşündüm ve sevindim. Eve giderken garip bir şey oldu.bir anda ağzıma dayalı bir mendil hissettim ve ondan sonrasını hatırlamıyorum.
Beğenilerinizi ve yorumlarınızı çok görmeyin bu bir geçiş Bölümüydü o yüzden kısaydı.

Korkunun İçinde Bir AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin