06

746 60 12
                                    

chapter: 06
topic: camp

[special prose chapter ] birinci perde;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[special prose chapter ]
birinci perde;

"hyunjin siktiğimin kıçını kaldırıp buraya gelir misin? padişah oğlu musun lan sen?" seungmin elindeki asla anlamdıramadığı çadır demirleri ile sinirli sinirli hyunjin'e yükseldiğinde hyunjin üflediği baloncuk çıkartan oyuncağı üflemesi yarım kaldığı için baloncuğunu patlatmıştı.

"ya ben senin ALLAHINI SEUNGMİN YA!" sinirle ayaklanan hyunjin ayağı ile toprağı tekmeledikten sonra felix'e döndü "bunun meditasyonunu upgradeler misin? bu yine eski haline döndü!"

jeongin elindeki çadır kumaşı ile hyunjin'e baktı ardından ilerlemeye devam etti, "ama sen öyle bakarsan ben senin içine düşerim gülüm" seungmin, kekoluk yapan hyunjin'e yüzünü buruşturduktan sonra felix ile beraber yapmaya çalıştıkları çadıra odaklandı.

chan ve jeongin'in de yapmaya çalıştığı çadıra yardıma giden hyunjin ile o çadır yavaş yavaş bitmeye yaklaşmıştı.

o sırada kamp alanına yaklaşan büyük otobüs ile jisung "sonunda" diye başını çadırın kullanma klavuzundan kaldırdı.

"derin nefesler alıp ver seungmin, stres yapma" seungmin çatık kaşlarla felix'e baktı ardından suratını düzeltip dediklerini uygulamaya koyuldu.

anaokulu çocukları ile beraber aşağıya inen changbin ve minho'yu kurtarmaya felix ve chan gitmişti. o sırada jeongin ve hyunjin yapılan çadıra bakıyor, seungmin kaşları çatık halde onları izliyor ama kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.

jisung ise geriden chan ve felix'i minho ile changbin'i almaları için gittikleri otobüsü izliyordu.

jisung minho'yu omuzlarında ve bacaklarına sarılmış  çocuklarla gördüğünde güldü ve ayaklarının istemsizce o yöne gitmesine engel olamadı.

chan ve felix birkaç çocukla ilgilenip onları öğretmene teslim etmeye çalışıyordu, changbin ise sıyrılıp kaçarken minho arkasından küfür etmeye odaklanmıştı.

"IRZINI SİKTİĞİMİN BOZ AYISI SENİ BULDUĞUM YERDE TERS ÇEV-"minho, jisung'u görmesi ile gözlerini kırpıştırdı.

"çocukların yanında konuşma öyle" jisung elleriyle uzanıp minho'nun bacağına yapışan çocuklardan birini koltuk altlarından kaldırarak kucağına aldı.

"changbin işte ne diyeyim ki ona şimdi"

"changbin iliksizmiş abi" jisung kucağında konuşan çocuğa güldükten sonra onu indirdi ve çocukları toparlamaya çalışan öğretmenlerinin yanına doğru poposuna hafifçe vurarak yönlendirdi.

chan ve felix'de çocuklardan kurtulabilmişti. son olarak minho'nun üzerindeki çocuklarda firar edebildiklerinde minho rahat bir nefes aldı.

"çocuk yapmayacağım" jisung onun bezmiş haline güldü.

ketıl 𖥦 skz.✦ ࣪ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin