chapter: 17
topic: chanlix in jeju
"Hadi yine iyisin" Minho Felix'in koluna girmiş onu Bang Chan'dan uzaklaştırarak fısıldaşıyordu. "Onu sinirlendirecek bir ekip olmadığından kızmasını sağlayacak tek kişi sen olacaksın" Ona karşı göz kırpan Minho'nun karnına geçirdiğinde Chan onu duydu mu diye arkasına baktı.
Chan deniz kenarında bir restoranın fotoğrafçılığını yapmak için Jeju Adasına gidecekti, Felix'e onunla gelmesini teklif ettiğinde ise seve seve kabul eden sevgilisini kolunun altına sıkıştırıp saçlarını karıştırmıştı.
Şimdi yolculuk için minik bir çanta hazırlıyordu, Felix ile birkaç kez yolculuk yaptığından hassas midesini tutmak için mide hapı ve tuzlu atıştırmalıkları çantasına diziyor giyimine dikkat etmeyen sevgilisi için hırka koyuyordu.
Minho ise kenarda köşede Felix'e taktikler veriyordu, birkaç hafta önce Jisung ile işi pişirdiklerini duysa büyük bir drama yaratacak olan Felix bu varyasyonda Minho'ya göz devirmekle yetiniyordu yalnızca.
Changbin aralarına daldığında kolunun birini Minho'ya diğerini Felix'e atmış sarkastik bir şekilde boğazdan kıkırdıyorken Felix'e baktı "Bu herif sana fıkı fıkı dersi mi vermeye yelteniyor?" Changbin göğsünü delercesine gülüyorken Hyunjin'de aralarına daldı.
"Ne fıkı fıkısı OAAAAEWWW Felixx" Elini Felix'in koluna pata küte vuruyorken oğlan onu susturmaya çalışıyor aynı zamanda yan gözle Chan'a bakıyordu. Olay biraz daha büyüyüp Seungmin'de "NE FIKI FIKI MI?!" diye bağırdığında Felix utanarak Chan'a baktı ve yuvarlağın içinden çıkıp sevgilisinin yamacına geldi.
"Hadi gidelim ya artık" Chan çapkın bir gülümsemeyle ensesini kaşırken elini tutup onu çıkışa sürükleyen Felix'in arkasından seke seke yürüyordu ki saniyelik bir şekilde duraksadıklarında Minho'nun parmağını böğründe hissetti. Kulağını Minho'ya eğdiğinde çocuğun fısıldamasının kulaklarını huylandırmasına izin verdi.
"Felix bdsm seviyor haberin olsun" Ona karşı göz kırpıp ellerini beline koyan Minho'nun kafasına vurduktan sonra Felix'in peşinden ilerlemeye devam etti. Genel olarak çocukların dediklerini ciddiye almazdı. Ama bu sefer kafasını kurcalamasına izin verdi.
Ayakkabılarını bağlamaya çalışan Felix'in önünde diz çöktüğünde çocuğun bacağını yanlışlıkla biraz sert bir şekilde kendine çekmiş, Felix'in dengesinin bozularak ellerini omuzlarına bastırmasına neden oldu.
Minho kapının arkasından Chan'ın bu kadar hızlı sertleşmesine gülerken, Bang Chan gözlerini Felix'e kaldırıp kusura bakma dercesine baktığında algılayamayan Felix gözlerini kırpıştırdı. Chan sevgilisinin bağcıklarını usulca bağladıktan sonra ayaklandı.
Beraber merdivenleri indikten sonra Chan'ın koluna giren Felix derin bir nefes aldı. "Bizimkilere kızmakla meşgul olmadığın bir işte bulunmak şaka gibi geliyor" Chan onun parlayan gözlerine gülümsedikten sonra gelen ilk otobüsle havaalanına gitmek için koltuklarına oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ketıl 𖥦 skz.✦ ࣪ .
Fanfichwang hyunjin ota boka grup açan yurt sakinlerinden biriydi. ୨♡୧ august 21. #straykids