chapter: 15
topic: hyunin date
[special prose chapter 7]
birinci perde;"Pu amına korum siktir" Hyunjin dizine çektiği bacağını Seungmin'e doğru iteklerken şeytan kovuyormuş gibi davranıyordu.
"Görgüsüz orospu çocuğu yemicem sevgilini bırak telefonundan numara almam lazım" Hyunjin Jeongin'i daha da arkasına çekerken çattığı kaşları ile başını yana eğdi.
"Oğlum bizim bu çocukla sizsiz ilk kez dışarı çıkışımız. Dokunamazsın lan, kimse elleyemez Jeongin'i şu an. Sağ salim gidip gelelim sonra istiyorsan sıç üstüne beni alakadar etmez" Jeongin kaşlarını çatıp Hyunjin'e doğru eğiliyordu ki sevgilisi tekmesini Seungim'e doğru savurmaya çalışırken Jeongin'e baktı göz ucuyla
"Ama bebek ekmeğim bu bizim baş başa ilk datemiz. Gusülsüz Seungmin ve yancıları tarafından ellenip laneti kaparsan olmaz."
Jeongin Hyunjin'i Seungmin'den zorla ayırarak sonunda dışarı çıkartabildiğinde sevgilisinin koluna girmiş ilkbahar esintisiyle yürüyorlardı.
"Vay be, arkamda 6 kişilik sürünün hayvanca böğürmeleri olmadan başbaşa dışarı çıkışımız ha..." Hyunjin büyük bir mucizeyi yaşıyormuş gibi davranıyordu, Jeongin gülerek başını eğdi.
"Alışveriş merkezine gidipte beni unuttuğunu saymıyoruz herhalde?" Hyunjin olduğu yerde Jeongin'i bırakarak durduğunda birkaç adım ötesindeki sevgilisine çatık kaşlarla baktı.
"Sevgili değildik o zaman! Hem, hatırlatma işte. Chan Hyung onu bahane edip az kalsın bırakmayacaktı bizi dışarı." Tekrardan Jeongin'in elini tutup yürümeye devam ettiklerinde hiç durmayan çenesi her zaman olduğu gibi takır takır çalışıyordu "Yok neymiş bir şey olsa direkt kaçarmışım seni bırakırmışım, yok tehlikeliyi çağırıyormuşum, öleceksem tek ölmeliymişim seni niye alet ediyormuşum"
Jeongin Hyunjin konuşurken onu dikkatle dinleyip kıkırdağında sevgilisi minik bir tebessümle ona baktı. Jeongin'in gülümsemesi Hyunjin'i gerçekten etkiliyordu.
"Noldu bir tık aşık mı oldun?" Jeongin gülümseyerek göz kırptığında Hyunjin gözlerini kırpıştırarak öksürmeye başladı. Jeongin şaşkınca öksüren sevgilisinin sırtına patır patır vurmaya başlarken Hyunjin sırtına yediği yumruklarla daha çok öksürüp Jeongin'den birkaç adım kaçtı.
"Hyunjin iyi misin?" Hyunjin nefeslenip elini göğsüne koyduğunda diğer elini beline koydu.
"Yavrum öyle gavura vurur gibi vurulur mu?" Jeongin şaşkın şaşkın sevgilisinin belindeki ve göğsündeki ellerine bakıyorken kolunu tutup tekrar yürütmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ketıl 𖥦 skz.✦ ࣪ .
Fanfictiehwang hyunjin ota boka grup açan yurt sakinlerinden biriydi. ୨♡୧ august 21. #straykids