Onlar yüzlerce kişiyken sadece 6 kişi kaldılar, 6 kişi öz dü, 6 kişi gerçekti.. onlar bu gruba sıkıca bağlandılar ve kopmaya niyetleri yoktu.. 🎡
KARAKTER TANITIM
SU SARAÇOĞLU
Su, CİNAYET grubunu bir anket ile kuran ve sona kalan kişilerden birisidir. çok cana yakın birisidir. Sevmediği kişilere karşı sahte bir samimiyeti vardır,...
"Acılar katlanılamaz birşeydir ama benim için geçerli değil." ✍
ZEHRANUR DENK
Zehranur'un, aynı en yakın arkadaşı Su gibi çok cana yakın ve barışçıl bir kişiliği vardır. Sevdiğine gerçekten önem verir, biri ona hata yaparsa 1 gün küs kalmaya dayanamaz..o da sona kalanlardan birisidir.
"Herkes hata yapar, önemli olan pişman olup olmaması."✍
ELİF ÖZ
Elif, çok enerjik bir insandır, üzgün olduğu zamanlarda bile ortalığa neşe saçar. Çocuk ruhludur, ve o da sona kalanlardan biridir.
"Yağmur damlası gibi olmak istemiyorum . Sabaha yok olmak korkutuyor" ✍
KARDELEN DİREK
Kardelen, aynı zehranur gibi sadık, cana yakın ve bi o kadar da bütün her şeyi sakin karşılayan bi kişiliğe sahiptir. Her zaman her konuda zehranurla grubu sakinleştirir, o da sona kalanlardan biridir.
"Sabretmek dünya üzerinde ki en kıymetli şey."✍
RÜYA MAYILOVA
Rüya, çok saf kalpli, doğrucu. ve eğlenceli bir kişiliğe sahiptir. Olaylardan uzak kalmayı tercih eder, gerektiğinde de dostlarının yanında durur.
"Tek gerçeklerim sizsiniz, hayatımda ki herşey sahte.." ✍
ZEYNEP DAĞLI
Zeynep, ne kadar acısı olursa olsun her şeyi dalgaya alan. Dostlarına fazlasıyla bağlı olan, onlara bir zarar gelirse dünyayı yıkacak. Fazlasıyla eğlenceli ve sadık ve fazlasıyla gerçekçi biridir.
"İnsanların önünde acını dökmek zayıflıktır. Gerçeklerle savaş.."
Onlar gerçeklerini kitaplarda bulmuştu, onlar kitaplar sayesinde tanışmıştı ve kitaplada buldukları gerçekleri kendilerinde bulmuşlardı.. Nereden bilebilirlerdi ki, hayatlarının bir kitap olacağını?...
🎡🎡🎡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+9 Mesaj
Non-FictionCİNAYET grubu romanlar adına , sosyal medyadan insan toplayarak rastgle kurulmuş bir gruptur..ilk başlarda çok akıcı giden grup son zamanlarda çok durgundur sadece, bu grup artık bir sohbet grubu değildir.. birbirlerine çok bağlanmış 6 kişi.. onca...