ÇOK MEŞGULUM..

11 2 0
                                    

Her zaman diliminde olduğu gibi yine boş değilim, yine boş zamanım yok. Yeni alındığım gruba bile yazamıyorum, yazıyorum da.. çok az, yok gibiyim yani. Ama yinede zamanımın boş olmasındansa dolu zamanımın olması hoşuma gidiyor.. sanırım yalan söyledim.  Fakat, fakat, fakat bu gün dışarı çıkmayı düşünüyorum..

CİNAYET GRUBU 1 BİLDİRİM!

saturndebiokurr: rüyoşum nerede ya?!

veartikbenimsin: buradayımm 

yazarak yaşadığımı öne çıkarttım ve sonra üstümü giymek için hızlı hızlı odama koştum.

"Ay! ne giysem ki ben ya" bütün dolabı dağıtmış olabilirim

"Ay! ne giysem ki ben ya" bütün dolabı dağıtmış olabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kesinlike mükemmel oldum.. aksini iddia etmeyin diye kaçıyorum şuan! nereye gideceğime daha karar vermeden çantamı da hazırladım. Aman tanrım!  inanılmaz bir şey oldu, belki fazla abartıyor olabilirim ama..

Kurt bakislim'dan +1 bildirim

kurt bakislim: Rüya, nasılsın?

sen: İyiyim Batu sen :))

kurt bakislim: ben iyiyim şey..

Sanırım karar verdim, ona açılıcaktım. Öyle ya da böyle bir gün açılmam gerekecekti zaten, kaybedek birşeyim yoktu yani..

sen: Ya batu benim sana bir şey demem gerekiyor..

kurt bakislim: efendim?

sen: Batu ben senden hoşlanıyorum, sevgilim olur musun..

kurt bakislim: ee şey ben...

sen: sen, ne?... AY YOKSA GAY MISIN!?

kurt bakislim: ne? hayır ben sadece.. seninle konuşmak istemediğimi söyleyecektim.

zort

İç sesim yarama tuz basıyordu tamamen benden bağımsız bir şekilde düşünüyordu.

sen: Gay olsan daha az üzülürdüm bartın

kurt bakislim: yalnız, Batu.

Hemen rehbere girdim, batu'nun kayıtlı olan ismini değiştirdim

Gay batu 🙄

sen: yoo bartın

Ay,  niye gitti şimdi bunun profil resmi?. Neyse ben dışarıya çıkacaktım. En son mesaj geldiğinde fırlattığım çantamı yerden aldım ve anahtarı da alıp çıktım.

YARENN ARIYOR...

"He canım"

Yaren, "Ya kızım neredesin sen beklemekten yaprak veren ama kökten büyüyemiyen ağaç oldum" Yaren'in benzetmesine sessiz bir şekilde kıkırdadım, kafeye gidince kesin beni kesecekti.

"Ya geliyorum yeni çıktım evden, oraya gelince anlatırım hadi kapattım!"

"Hızlı o-" demeden yüzüne kapattım ve adımlarımı hızlandırdım. İki kere taşa takılıp düşecek gibi oldum ama toparlayıp yürümeye devam ettim, zorlu geçen yollardan sonra kafeye vardım ve hemen gözlerim Yaren'in olduğu yeri aradı. En sonunda onun o göze batan sarı saçlarını gördüm.

"Selam!"

Yaren, "Zahmet ettin ya!" diyerek anında beni azarladı.

"Ya kızım anlatıcağım şimdi neden geç kaldığımı"

"Anlatmalısın bencede" yarene batu olayını anlattığım zaman benim verdiğim cevaplar yüzünden gülmekten ölmüştü, engellediğini söyleyince gülmekten sandalyeden düşecek gibi oldu. Ona göz devirdim.

"Niye gülüyorsun be manyak komik mi?" diye azarladım, o karşımda gülmekten kıpkırmızı halde durmuşken bende gülmesine sinir olduğum için kıpkırmızı olmuştum.

"Bunu sorman daha da komik" diyerek bi kahkaha daha patlattı ve sonunda sandalyeden düştü!.

"Oh iyi oldu!" diyerek bi kahkaha da ben patlattım o sırada telefonum çaldı ve gülmeme ara verip telefona baktım.

"Evet?"

"Rüya hanım  anneniz hastaneye kaldırıldı.." telefon hızlı bir şekilde  elimden düştü, etrafta ki sesleri duymuyordum. Sadece telefonda ki kadının sesini kafamda bir yankı halinde duyuyordum. Benden bağımsız bir şekilde akan gözyaşlarımdan haberim bile yoktu. Koşa koşa kadının mesaj attığı hastaneye koştum, hiç taksi durdurmadan 30 dakika da oraya varmıştım. Artık tamamen kendini salmış Annemin yattığı odaya doğru koşuyordum. Annemin odasına vardım ve kapıyı yumrukladım.

"Anne..açın kapıyı lütfen!" arkadan bir hemşire bana doğru koştu ve beni sakinleştirip Annem'in odasını açtı.

"Anne.." yatakta yatan anneme bakıyordum, sanki benim sesimi hissetmiş gibi kıpırdandı.

" yatakta yatan anneme bakıyordum, sanki benim sesimi hissetmiş gibi kıpırdandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Annem.. iyi misin" Annem gözlerini araladı, hemen gözyaşlarımı sildim görüp üzülmesin diye, annem uzun süre yüzüme baktı ve zorlukla konuştu.

"Rüya.." diyebildi. Ben bu kısa sürede şunu anladım, annem olmasa ne yapardım ki ben? o an bilmem kaç dakika süren korkumu kimseye anlatamam, hızla çarpan kalbimi düşüncelerim bile durduramadı o an..

BÖLÜM SONU

Sevgilerle CİNAYET grubu🎡 

 Sevgilerle insanların rüyalarını  neşesiyle süsleyen Rüya 🌑

 Sevgilerle insanların rüyalarını  neşesiyle süsleyen Rüya 🌑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



+9 MesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin